مینیاتور ایرانی الگویی برای مصورسازی و نگارگری در هندوستان.

+31
رأی دهید
-1

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۲۵
    romano - تهران، ایران
    کاری به مطلب ندارم ولی جالبه این دوچه وله کلیه رسانه‌های مربوط ونامربوط در هر 50 سال هم وقت انعکاس این مطلب رو حتی اگر ترجمه کنی بدی دستشون ندارن ولی اگر یک دختر چادری جلوی سفارت آمریکا در تهران قدم بزنه حتما یک دوربین سیاه نمایی ونکبت انگاری آماده حاضره که در تمام دنیا مرد ایران رو نسخه وهابیت نشون بده. اگر یک تابلو بود که تو یک میخونه دهات فرانسه کشف شده بود الان شروع میکردن که آره اینو داوینچی در موقع حاجت کشیده و تفسیرش و کپیش عین مونالیزا میمونه. جالبه صدتا ایران شناسم دارن که خونه ایرانیها سفر کردن ولی خوب نیازی نمیبینن تاثیر صده ها یک تمدن بر سه امپراتوری بنویسن. اینکه هیچ کمکم میکنن که دزدی و تحریف هم بشه. هی دایی جان ناپلئون راست میگفت.
    10
    12
    ‌پنجشنبه ۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۷
    pars40 - فرایبورگ، سوییس
    romano - تهران، ایران دمت گرم حرف حساب زدی این دنیای غرب تا توان داره سعی میکنه تا هویت رو از ایرانی بگیره اینها چشم دیدن ایران آباد و ایرانی آزاد رو ندارن حسادت در وجود اینها موج میزنه
    10
    10
    ‌پنجشنبه ۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۷
    Kefli Iskender - مریخ، وانواتو

    «ایران» نام یک حکومت است. همین! چیزی بنام «فرهنگ ایرانی» یا «زبان ایرانی» وجود ندارد بهمان اندازه که چیزی بنام «موسیقی شوروی» یا «زبان شوروی» «هنر یوگسلاوی» بیمعنی است «فرهنگ ایرانی» نیز اصطلاحی مهمل است. اگر می خواهید زیر نام جعلی بعنوان مثال «سینمای ایرانی» سر مردم این مملکت شیره بمالید و تمام سرمایه این سرزمین را خرج «سینمای فارسی» کنید، اگر می خواهید با جا انداختن اصطلاحاتی مانند «مینیاتور ایرانی» اقدام به مصادره گذشته این سرزمین بنفع خود بکنید و تلاش و زحمت کسانی را که چهره در نقاب خاک کشیده اند و دستشان از این دنیا کوتاه است را بنام خود جا بزنید آنگاه نام اینکار «دزدی» است!
    26
    2
    ‌پنجشنبه ۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۸
    oghabe - سنت گا لن، سوییس

    [::Kefli Iskender - مریخ، وانواتو::]. معلومه داری چی‌ بغور میکنی‌؟ طوایف مغول تو در قرن 21 هنوز دارن گوشت حیوانات را میدرند و با چنگ‌های خونین نپخه میخورن ،بعد تو اومدی و اینجا اعلام مجودیت میکنی‌ و به فرهنگ و اصالت دیگر ملتها توهین میکنی‌.شرم و خجالت هم خوب چیزیه !
    1
    30
    ‌پنجشنبه ۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    paksan - ایران، ایران
    آره تو خوبی. اصلا مغلها یا همون عثمانی های همنژادت خوب بودن شما خودت رو ناراحت نکن همش مال شما خخخ آخه نمی فهمم چرا چیزی رو که نمیدونی و اصلاع نداری انکار یا تایید میکنی؟ ایران اسم فلات یا سرزمین این منطقه هستش فلات ایران . فلات آناتولی که بونانی هستش و.اگر زحمت بدید به خودتون و مطالعه بفرمایید می فهمید فلات ایران بخشهایی از چین تا فرارود و از شمال شامل قفقاز هستش که قسمتی از قلمرو حکومتهای ایران بوده. حالا تمام دنیا از چینی ها و ژاپنی ها و روسها و غربی ها به اصالت هنر و زبان و فرهنگ ایران گفتند ولی عربها که همیشه جیره خوار فرهنگ ما بودند و ترکهای مغول تبار مهاجر که یا با حمله یا بصورت مصالمت آمیز آمدند در کشور ما حالا مدعی هستند و تازه میگن زبان و فرهنگ ایران متاثر از خورده فرهنگی مثل آنهاست. من خودم آذری هستم و آذری ها هیچ ریشه ای با مغلها ندارن و آذر که نامی پارسی است نشون میده ماها متفاوت هستیم و ایرانی و پارس هستیم.ولی لطفا برید تاریخ بخونید ببینید که همین ترکیه امروزی که بخشی از ایران و سپس یونان و رم چطوری به دست مغلهای عثمانی افتاد و برید ببینید چطور ریشه اینها برمگیرده به مغول
    0
    5
    ‌پنجشنبه ۴ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۷
    Kefli Iskender - مریخ، وانواتو
    «ایران» نام یک حکومت مذهبی تروریست پرور ، ضد مردمی، دین سالار، دیکتاتوری، خودکامه در خاورمیانه است. همین! کسانی هم که در توهم «ایرانی اصیل» بودن هستند برده فکری و جسمی این حکومت تروریست پرور هستند. «دین» در واقع پوسته خارجی و ظاهر این حکومت است. هسته اصلی این حکومت همان «شوینیسم فارسی» است که برای ادعای مالکیت بر این سرزمین هم در زمان رژیم شاه و هم در حکومت فعلی تمامی میراث و ثروت فرهنگی و سرمایه معنوی بجا مانده از گذشتگان را بنام خود مصادره می کند. این دزدی و غارتگری از تاریخ گذشتگان راه بجایی نخواهد برد.
    13
    2
    ‌پنجشنبه ۴ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۷
    pars40 - فرایبورگ، سوییس
    Kefli Iskender - مریخ، وانواتو از اسم آی دی حضرت والا معلوم میشه که از مهاجرین کشورهای دزد و همسایه و بی شرف ایران آمدید . اینقدر جناب .. تشریف دارید که داری پارسی مینویسی ااما میگی کشور پارس اصلا نبوده خودت رو به یک دکتر روانکاو نشون بده دارو هات رو هم سر موقع .....شاید فرجی شد.
    0
    7
    شنبه ۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.