عربستان شهرکی جدید با سرمایه ۵۰۰ میلیارد دلار می‌سازد.

+54
رأی دهید
-37

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۲۶
    جمهوری سکوت - فرانکفورت، آلمان

    کل عربستان این مبلغ نمی ارزد . احتمالا میلیون دلار بوده
    50
    27
    ‌چهارشنبه ۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    amirgheryou - تهران، ایران

    عده ای سبک مغز به جای یاد گرفتن کارهای خوب دیگران فقط مسخره کردن بلدن. همین عربستان وقتی 500میلیارد سرمایه میزاره همش خرج پروژه میشه. ایران عملا همه ایرانیا تا حداقل 10میلیاردشو هاپولی نکنن آروم نمیشن. مسئولین که 450 میلیار هاپولی و 50 میلیارد هم میدن فامیلای خودشون از دهات و شهرستان بیان پروژه رو دست بگیرن و اسال بزنن توش. حالا بشینید بگید عرعرستان و این حرفا تا اموراتتون بگذره. مملکت ما همه ژن دلقک بازی دارن. بنده هم یکی از همین ملت با پتانسیل دلقک بازی. همه چیزو مسخره میکنیم تا یه وقت خدا نکرده مجبور بشیم زحمت بکشیم فکر کنیم برنامه ریزی کنیم ریاضت بکشیم. به 1ایرانی بگن 1هفته برو قطب شمال تحقیقات عمرا نره اگه بره کمتر از پست وزارت علوم نمیخواد. خیلی از روسها و آمریکاییها نصف عمرشون رو در ایستگاههای پژوهشی یا نظامی قطب شمال و غیره میگذرونن. یارو خانومه رفت کل عمرشو با گوریلها زندگی کرد تا نسلشون منقرض نشه. استاد دانشگاه هم بود. اساتید ما فقط فکر تو سری زدن به دانشجو و سواستفاده های خاص خودشون هستن. کل تحقیقاتشونم سرچ اینترنتی و استفاده از دانش و زحمت دیگران. و مقاله های درپیت و ادعا
    13
    95
    ‌چهارشنبه ۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    cardenas - تهران، ایران

    رقص شمشیر و خلیج ع ر ب !؟ پروژه ۵۰۰ میلیاردی!؟ دمشون گرم به فکر کشورشون هستن.
    7
    68
    ‌چهارشنبه ۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    gozargah - ایران، ایران

    ولیعهد عربستان اصلاحاتی را انجام می دهد که رضاشاه بزرگ و محمدرضاشاه بزرگ در ایران شروع کرده بودند ولی هر دو این بزرگان قربانی حماقت مذهبی مردم و سوء استفاده ابرقدرتهای غرب و شرق از این حماقت شدند. این شاهزاده عربستانی هم احتمالا در آینده قربانی این دو عامل خواهد شد. جدا از مشکلی که ما ایرانی ها با عرب ها داریم ، به نظر می رسه ولیعهد عربستان آدم منطقی و درستی باشه. موضع گیری هایی که آن ها بر علیه ایران در این چند سال داشتند بیشتر به خاطر آشغال بودن آخوندها بوده. البته این را هم نباید فراموش کرد که عربها مشکل بنیادی با ما ایرانی ها دارند و ما هم همین وضعیت را با آن ها داریم ولی در کل این آدم برخلاف آخوندهای کثیف به فکر مردم و منافع کشورش است و مردم احمق و بی عقل ما این حرکت را که تقریبا 100 سال پیش شروع شده بود را به دست خودشان نابود کردند و امروز هم باید نتیجه این خریت را با بدبختی و نابودی عمرمان ببینیم. ما ایرانی ها باید حسرت حماقت ، بی شعوری و بی غیرت بودن خودمان را به جای حسرت پیشرفت دیگر کشورهای اطرافمان، بخوریم.
    2
    23
    ‌چهارشنبه ۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    شب تاب - یوکوهاما، ژاپن
    بنام عرعرستان و به کام ارباب بزرگ آمریکا. و رفقا ! هشتاد ، نود درصد از پروژه هاى ساخت این شهرک رو از همین الان اربابهاى سلمون ، قولش رو گرفته اند، بعلاوه لیسهایى که سلمون و خانواده باید براى راضى کردن اربابها بزنن! این باج بزرگ معامله ایست که خاندان ال سعود براى چند صباهى بیشتر در قدرت موندن و ساپورت آمریکا در مقابل ایران هست!
    16
    9
    ‌چهارشنبه ۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    janahi - دبی، امارات متحده عربی
    همه جا بدنبال پیشرفت و ما بدنبال امامزاده و اصحاب کهف !!
    4
    20
    ‌چهارشنبه ۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۵
    bsman - بوردو، فرانسه
    [::Fash Guo - کلن، آلمان::]. [::amirgheryou - تهران، ایران::]. هر دو آی دی مربوط به یک نفره!؟ قابل توجه کاربران عزیز: فاشگوه و امیرقیورو هر دو متعلق به یک نفره. ایشون از مزدوران است و در ضمن هواداری شدید از سپاه بصورت سنتی یک پانتورک نیز تشریف دارد و در بسیاری از خبرها با خودش بحث و جدل نیز می فرماید. در کل بنظر آدم شنگول و ....است.
    11
    14
    ‌چهارشنبه ۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    tiger.man - ریکیاویک، ایسلند
    حتما این امیر محمد ایرانیه نه عرب . (حرف دل بعضی ها .شاید جرات بروز ندارن خودم زحمتش واسشون میکشم ;) ;) ;) :) :) :) )
    7
    10
    ‌چهارشنبه ۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۰
    senator x - تهران، ایران
    [::جمهوری سکوت - فرانکفورت، آلمان: چرا, عزیز میارزد.این شخص جوان هست پر انرژی و دنباله رو شیخ دبی هست و (فردا) همین من و شما چندهزار دلار هزینه میکنیم برای سفر بآنجا و تماشای آنچه را که هیچوقت در ایران نخواهیم دید.
    2
    11
    ‌چهارشنبه ۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    tiger.man - ریکیاویک، ایسلند
    جدای از شوخی عربستان 400 میارد بابت تسلیحات داد و 500 میلیارد دلا ر هم اینجا فقط هزینه کرد. طبیعتا هزینه های بیشتری هم جاهای دیگر داره ولی کسری بودجش هیچوقت به 3% استاندارد جهانی هم نرسید هنوز صندوق سیادی این کشور بالای 800 میلیارد دلاره و این نشاندهنده اقتصاد قوی و پویای این کشوره برعکس ایران که همه از همه میدزدن و میچاپن. امارات نفت داره کویت قطر عربستان همشون نفت دارن ولی دارند با نفتشون میسازند کشورشان را درسته عراق هم با اینکه نفت دارهاز بدبختیش همسایه دیوار به دیوار ایران شد وگرنه حالش اینجوری نبود.من واقعا خوشحال و افتخار میکنم که همچین همسایه های بافکر و اینده نگری داریم چون اگر فرض محال ایران سیاست کثیف دخالت در کشورهای دیگران را کنار گذاشت و بجای اسلحه دیپلماسی و بیزنس جایگزین شد با توجه به جمعیت بالای کشور و ارزش پایین پول ایران بیشترین کشوری هستش که از وضعیت خوب اقتصادی انها بهره مند میشه . توریسم ،صادرات، سرمایه گذاری خارجی و .کاش بجای حسادت و بد و بیراه گفتن یاد میگرفتیم. ترکیه عاقله استفاده میکنه کاش ملت ما هم بجای زبان 6 کیلومتری و حسادت و نخوت و ادعا یاد میگرفتیم.
    6
    21
    ‌چهارشنبه ۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    iran2015 - وین، اتریش
    حماقت بعضی ها تمامی ندارد. تو بی مغزی که برای عرعر ستان و سایر جانوران عربی اسلامی دم تکان میدهی مگر این جماعت آخوند ایرانی است که کشور ما را بسازد.خمینی هندی زاده خامنه ای ترک زاده و لاریجانی های عراقی و کل دین وحوش که طویله اش در عربستان است قرار نیست ایران را بسازد.خاک بر سر بی وطن تان که لیاقت حتی طویله هم ندارید
    17
    4
    ‌چهارشنبه ۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    tiger.man - ریکیاویک، ایسلند
    [::iran2015 - وین، اتریش::]. ممنونم برادر کور بودیم ما را بینا کردی. ما احمق ما وطن فروش ما دم تکون میدیم واسه عربستان ما هرچی شما فرمودید هستیم اما ادعایی نداشته و نداریم برادر ولی شما که معتقد هستید که این هندی هستش اون عراقی اون ترک اون عرب اون ویتنامی اون ماداگاسکاری و مملکت دست اینهاست بعنوان یک ایرانی اصیل و آریایی نجیب و فارس وطن پرست اتریش چه می‌کنید برگردید و آب را به جویش برگردانید. پشت کامپیوتر نشستی دوتا گیلاس شراب می‌زنید بالا بعدش 4 تا خط کامنت مینویسی فکر می‌کنید تئوریسین فلسفه سیاسی و جامعه شناس و تاریخدان هستید.
    5
    9
    ‌چهارشنبه ۳ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    tiger.man - ریکیاویک، ایسلند
    نمیدونم شاید درک کامنتم با تمام سادگیش برای شما سنگین بود
    5
    8
    ‌چهارشنبه ۳ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    tiger.man - ریکیاویک، ایسلند
    خلاصه داستان اینکه با توهین و حسادت و کله شق بازی وخودبینی ونگاه تحقیر آمیز به همسایگان این مملکت آباد نمی‌شود. عربستان بد یا خوب همسایه هستیم شرایطش خوب باشه یا بد بر همسایگانش از جمله ایران تاثیر مستقیم داره قرن 21 هستیم ودنیای متمدن و انسان متمدن و فرهنگ متمدن گردن کلفتی بر نمیداره.البته تاکید می‌کنم این واقعیت ها را انسانهای متمدن قرن 21 می‌فهمند نه پرمدعاهای غرق شده در توهمات تاریخی و خودبینی. هر چقدر فرهنگت غنی باشه غنای فرهنگی دیگران را خواهی دید و هر چقدر انسان حقیر باشد به همان نسبت نگاهش به دیگران حقیرانه خواهد بود چون به جایگزینی نیاز دارد که کمبود و عقده های خود را سر آن خالی کند. دنیا با تمام کثافتش دنیای دیپلماسی و اقتصاد هستش نه زورش داریم و نه می‌توانیم و حتی اگر می‌توانستیم منطقا درست نیست گردن کلفت باشیم.
    6
    8
    ‌چهارشنبه ۳ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    iran2015 - وین، اتریش
    [::tiger.man - ریکیاویک، ایسلند::] آنچه سنگین است بدبختی شماهاست که کوبیده را با ابدوخیار یکی میکنید.فقط این اسامی تیگر و اینها را روی خودت نگذار که مرغ پخته خنده اش میگیرد.موش صحرایی از عربستان بیشتر بهت میاید،اینقدر آبگوشتی نوشتی که جای بحث نیست چون در دنیای عروسکها زندگی میکنی.من تنها بروم ایران بجنگم؟؟؟ اگر مغز داری ببین چقدر چرت نوشتی ! مبارزه را خود کشی عوضی گرفتی!چهارتا امثال تو هم در ایران هستند که اگر هم قرار بر مبارزه باشد همینطور با تحلیل های آبگوشتی کار شکنی میکنند واقعا خودت را به یک دکتر کودکان نشان بده چون رشد عقلی نکردی.فکر میکنی مدرن و اروپایی حرف میزنی ولی یک بچه دوساله بیشتر از تو میفهمد.
    6
    3
    ‌پنجشنبه ۴ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.