واکنش رییس حوزه قضایی خمام به قتل اهورا : برای پیشگیری، کمپین ”نه به طلاق به خاطر فرزندم” تشکیل دهید

رکنا:رییس حوزه قضایی خمام به سو استفاده از احساسات مردم به خاطر قتل اهورا 2 ساله واکنش نشان داد.
رئیس حوزه‌ی قضایی خمام به سواستفاده از احساسات مردم در پی قتل اهورا گفت: برپایی تجمعات و فعالیت گسترده در فضای مجازی به جز ایجاد خلل در روند انجام تحقیقات قضایی ثمره‌ای نخواهد داشت.
وی افزود: عده ای با پرپایی تجمعات سعی بر سوار شدن بر موج احساسات پاک و جریحه دار شده مردم دارند، آیا به راستی گمان می برند که آسیب به فرزندان طلاق تنها در صورت وقع جنایتی مشابه با اهورا اندوهناک است؟
برای پیشگیری، کمپین ”نه به طلاق به خاطر فرزندم” تشکیل دهید. 
+20
رأی دهید
-45

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۱
    تورکم - اردبیل، ایران

    با کمپین نه به طلاق چیزی درست نمیشه من با این روند افزایش جنون آمیز طلاق مخالفم اما تاکید بر ادامه زندگی مشترک بعضا به خیانت و قتل ناموسی منجر میشه تمام امورات جامعه به هم مرتبط است از آموزش و پرورش صدا سیما دانشگاه اشتغال امنیت روانی بگیر تا خیلی موارد همگی باید بأهم إصلاح بشن تا جامعه سالم باشه وگرنه میشه همین نسخه ای که قبلا دادن طلاق گرفتن زنها را راحت کردن مهریه را بالا بردن تا از زنها مثلا حمایت کنن ولی الان زنها نع خودشان ان حس امنیت را دارن نه میتونن امنیت را به خانواده و جامعه منتقل کنن همه ایران از زن و شوهر فرزند و والدین کارفرما و کارمند فروشنده و خریدار وردشکار و مربی پزشک و بیمار و دولت و ملت و .. به هم بی اعتماد هستن و این بی اعتمادی تا عمق استخوان جامعه رسوخ کرده و با این روند هرگز خوب نمیشیم
    7
    33
    شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    kakoch - کاکوچ، ایران
    خیلی جالبه! از این چیزهای زشت و ضایع همیشه و همه جای دنیا بوده. اما چرا الان تو این شرایط مملکت همه این موضوعات رو سریع انتشار میدن و رسانه ای میکنن. اما از این داستان شیخ قاضی خودمون زیاد خبری نیست!. یعنی من باور کنم این زبون بسته ها ی شیخ انقدر فکر مردم هستن! . استاد هستن تو تقعیر افکار مردم. دلم برای اهورا و اهوراها خون شد خدا شاهده سید!.
    6
    19
    شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    شب تاب - یوکوهاما، ژاپن
    اکثر این ناهنجاریهاى اجتماعى ریشه اقتصادى و نبود آموزش و فرهنگ مناسب روابط در اجتماع داره ! رژیم ایران دغدقه اى براى اینگونه معضلات اجتماعى نداره و در واقع خودش رو ملزم به داشتن مسئولیت در اینگونه موارد نمى بینه ! هم و غم سیستم حکومتى ایران امنیتى و تنها براى حفظ و بقاى رژیمه و فساد نهادینه مسئولین ! پیشنهاد این مسئول با عنوان نه به طلاق بخاطر فرزندم ، برطرف کردن ریشه اى این معضل نیست ، چرا که اولیاء ، بخاطر فرزند باید یک عُمربسوزند و بسازند و مدام نقش بازى کنند که رابطه معقول و طبیعى یک پدر و مادر رو دارند !
    4
    22
    شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.