استراتژیست سابق ترامپ: بوش نمی‌فهمید چه می‌گوید

برخی منتقدان آقای بنن او را به نژادپرستی متهم می‌کنند
استیو بنن، از چهره‌های نزدیک به دونالد ترامپ که در آغاز کار او استراتژیست ارشد کاخ سفید بود، انتقادهای جورج بوش از آقای ترامپ را رد کرده و گفته است که آقای بوش متوجه نبوده چه می‌گفته است.
آقای بنن در یک گردهمایی جمهوری‌خواهان در ایالت کالیفرنیا، ریاست جمهوری جورج بوش را "مخربترین" خواند و درباره سخنان او گفت: "به نظرم رئیس‌جمهور بوش مایه سرافکندگی خودش شد. کسی برایش یک سخنرانی غرا نوشت، ولی مشخص بود او هیچ یک از چیزهایی را که می‌گفت نمی‌‎فهمید."
"از انقلاب صنعتی، انقلاب کشاورزی و جهانی‌سازی گفت. ولی از هیچ کدام اینها سر در نمی‌آورد. درست همان طور که زمان ریاست‌جمهوری‌اش از چیزی سر در نمی‌آورد."
جورج بوش پسر چند روز پیش در یک سخنرانی بدون نام بردن از دونالد ترامپ از شیوه سیاست‌ورزی او انتقاد کرد و گفت مشکلاتی مثل قلدری، تعصب و تئوری توطئه در آمریکا تشدید شده است.

جورج بوش در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ هم در موضعی کم سابقه به دونالد ترامپ رای نداد. چند چهره‌ شاخص دیگر از حزب جمهوری‌خواه نیز مانند آقای بوش با دونالد ترامپ اختلاف نظر جدی دارند.
استیو بنن ضمن حمله به جورج بوش گفته است که رهبران حزب جمهوری‌خواه باید برای حمایت از دونالد ترامپ تلاش بیشتری بکنند.
آقای بنن گفت اگر حزب جمهوری‌خواه برای حمایت از دونالد ترامپ متحد نشود، از قدرت رانده خواهد شد.
استیو بنن پیش از این خواهان "شورش" در حزب جمهوری‌خواه شده است. او یکی از چهره‌های جنجالی نزدیک به دونالد ترامپ بود که شعار حمله به "سیستم" و "طبقه حاکم" را پیش بردند.
با تغییر رئیس دفتر دونالد ترامپ و آمدن ژنرال جان کلی، استیو بنن یکی از افرادی بود که از کار برکنار شد.
+29
رأی دهید
-18

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۳۴
    tonny15152 - کرمان، ایران
    درود ملت ایران بر پرزیدنت «جورج بوش» ریس جمهوربی باک و شجاع آمریکا کسی که دو دشمن قسم خورده ایران را تارومار کرد و صدام رو مثل موش از سوراخ بیرون کشید وطناب داررا بر گردنش آویخت
    12
    12
    شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۲
    IRAN+ISRAEL+USA4EVER - مونیخ، آلمان
    حروم زادگی از چشم‌های شریر و مکار این بننن که تا دیروز کیسه سپید با دو تا سوراخ روی سرش می‌کشید و با بقیه اراذل اوباش دیگر کوکلوس کلان سیاه پوستان را از خانه‌های‌شان بیرون می‌کشیدند و به درخت آویزون میکردند میبارد. من هم میگم درود بر بوش پدر و پسر . بوش پسر با سخنرانی‌ تازه خود آتش به ماتحت بننن زد .
    7
    18
    شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.