برتری استقلال مقابل نساجی در جام حذفی فوتبال ایران

تیم فوتبال استقلال تهران با برتری دو بر یک مقابل نساجی قائم‌شهر، راهی دور یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال ایران شد. تیم فوتبال استقلال تهران با برتری دو بر یک مقابل نساجی قائم‌شهر، راهی دور یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال ایران شد.
وینفرید شفر سرمربی آلمانی استقلال که در نخستین دیدار با تیمش مقابل فولاد خوزستان به تساوی بدون گل رسیده بود، در جام حذفی توانست اولین برد خود را جشن بگیرد.
حضور پر تعداد هواداران نساجی از نکات جالب توجه این مسابقه بود. رقیب بعدی استقلال، برنده بازی تراکتورسازی تبریز با فجر شیراز است.
استقلال در هر دو نیمه موفق شد گل بزند و موقعیت‌هایی را هم از دست داد. فرشید اسماعیلی و علی قربانی برای استقلال گل زدند.
اوسانی از نساجی توانست یکی از گل‌های خورده تیمش را جبران کند. تیمی که در لیگ دسته اول فوتبال ایران، بالای جدول قرار دارد و مدعی صعود به لیگ برتر است.
در ترکیب استقلال حسین حسینی، مجید حسینی، روزبه چشمی، میلاد زکی‌پور، وریا غفوری، امید ابراهیمی، داریوش شجاعیان، خسرو حیدری (پادووانی)، سرور چپاروف، فرشید اسماعیلی (فرشید باقری) و علی قربانی (سجاد شهباززاده) بازی کردند.
آبی پوشان با این پیروزی، با روحیه‌ای مناسب مهیای برگزاری شهرآورد بزرگ تهران مقابل پرسپولیس می‌شوند که چهارم آبان در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.
شجاعیان نمایش خوبی در ترکیب آبی‌ها داشت و از عوامل اصلی موفقیت تیمش بود. حسینی سنگربان استقلال هم چند بار آمادگی‌اش را به رخ مهاجمین حریف کشید.
این بازی، حاشیه‌هایی هم در بر داشت. شعار هواداران هر دو تیم علیه یکدیگر، جو ورزشگاه را ملتهب کرده بود.
داور در دقیقه 56 به نفع استقلال خطا گرفت، مهدی پاشازاده به شدت عصبانی شد. داور نیز پاشازاده را اخراج کرد اما او حاضر نبود از زمین خارج شود.
خسرو حیدری، اعضای کادر نساجی و مسئولین مسابقه، سمت سرمربی نساجی رفتند تا او را متقاعد به ترک میدان کنند اما پاشازاده کماکان تمایلی به ترک زمین نداشت.
بنیادی‌فر داور بازی توپ را برداشت و به کنار زمین آمد تا بازی را قطع کند. سرانجام پس از چند دقیقه کشمکش و تشنج در کنار زمین، پاشازاده با هدایت مامورین به روی سکوها منتقل شد.
روز شنبه در ادامه دیدارهای جام حذفی، پرسپولیس مقابل نفت تهران قرار می‌گیرد. اگر بازی نساجی با استقلال تقابل پاشازاده با باشگاه سابقش بود، حمید درخشان هم با نفت مقابل تیم سابقش قرار می‌گیرد.
+6
رأی دهید
-1

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.