حذف پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا

از مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا، پرسپولیس ایران مقابل الهلال عربستان به تساوی دو بر دو رسید تا در مجموع دو بازی رفت و برگشت با نتیجه ۶–۲ مغلوب شود.
 
پرسپولیس گل اول را با ضربه سر گادوین منشأ به ثمر رساند و امیدوار بود تا با ثبت سه گل دیگر، نتیجه دیدار رفت را جبران کند.
 
در همان نیمه اول، داور عمانی یک پنالتی برای الهلال گرفت. کارشناسان داوری در مصاحبه با خبرگزاری‌ها، پنالتی را اشتباه دانسته و معتقد بودند خطای انصاری پشت محوطه جریمه رخ داده.
 
عمر خربین مهاجم سوریه‌ای پشت توپ ایستاد و با ضربه چیپ، بازی را به تساوی کشید.
 
دو تیم در نیمه دوم نیز دروازه همدیگر را باز کردند تا تساوی دو بر دو رقم بخورد. با این نتیجه، الهلال عربستان راهی دیدار پایانی شد.
 
تنش سیاسی دو کشور، تیم‌های ورزشی‌شان را از حضور در خاک یکدیگر منع می‌کند. به همین خاطر پرسپولیس در ورزشگاه سلطان قابوس مسقط پذیرای رقیب عربستانی‌اش بود.
 
در ترکیب پرسپولیس علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، صادق محرمی، کمال کامیابی‌نیا، محسن ربیع‌خواه، محسن مسلمان (بشار رسن) وحید امیری، علی علیپور (سیامک نعمتی) و گادوین منشأ به میدان رفتند.
 
موفق‌ترین بازیکن سرخپوشان منشأ بود که با ثبت دو گل، از فشار انتقادات هواداران تیمش رها شد.
 
گل اول پرسپولیس با ارسال وحید امیری برای گادوین منشأ و ضربه سر محکم این بازیکن نیجریه‌ای به ثمر رسید. در ادامه با خطای پنالتی انصاری، عمر خربین گل مساوی را زد.
 
در دقیقه ۶۱ علیپور توپ را به منشأ رساند و او با هوشیاری و هنر فردی، برای دومین بار به الهلال گل زد تا مجدداً پرسپولیس پیش بیافتد.
 
این برتری نیز دیری نپایید و بار دیگر عمر خربین با بهره‌گیری از اشتباه خلیل‌زاده و محرمی، به بیرانوند گل زد.
 
بازی با تساوی به پایان رسید. الهلال از ابتدای سال ۲۰۱۷ در هیچ‌یک از مسابقاتی که به میدان رفته شکست نخورده و امیدوار است با حفظ این روند به قهرمانی آسیا برسد.
 
رامون دیاز سرمربی آرژانتینی الهلال در ۴۳ بازی با این تیم ۳۲ پیروزی به دست آورده. او در نشست خبری گفت: می‌دانستیم پرسپولیس برای جبران خواهد آمد و به همین دلیل با ضرباهنگ پایین سعی کردیم بازی را مدیریت کنیم.
 
برانکو ایوانکوویچ هم گفت: در بازی رفت، گل اول الهلال روی حرکت آفساید به ثبت رسید و در بازی برگشت نیز توپی که بیرون محوطه جریمه بود پنالتی اعلام شد.
 
سرمربی پرسپولیس تأکید کرد: وقتی داوری برای شما قضاوت می‌کند روبروی شماست و کاری می‌کند که شما برای صعود به گل‌های بیشتری احتیاج داشته باشید، بازی راحتی در پیش نخواهید داشت.
+14
رأی دهید
-3

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۱
    عقاب سرخ - پاسارگاد، ایران
    کثافت داور عرعر کثیف که امیدوارم سرطان خون ,مغز , پوست و هزار کوفت و زهر مار بگیری،،بی‌ شرف بی‌ همه چیز اون خطا کجاش پنالتی بود? توپ نیم متر به خط‌ مونده بود،دوتا پنالتی واسه پرسپولیس نگرفت عرب کثیف شاش شر خور نکبت بی‌ شرف بی‌ همه چیز،،ایشالله که بدنت کرم بزنه و با درد و رنج زجر بکشی ،از عرب بدم می‌‌اومد حالا دیگه متنفر و منزجرم ،مرد و مردونه بازی میکردین نه با نامردی و کثافت بازی‌,, ای پست‌ترین قوم روی زمین کثافتهای سوسمارخور نکبت نجس ،،مثل خوک ترسیده بودن که پرسپولیس 3تا دیگه چارتا دیگه بزنه و این کثافت‌ها با خفت حذف بشن :( :o
    10
    6
    ‌چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    janahi - دبی، امارات متحده عربی
    طوری حمله به داور می کنیم که انگار بازی پایاپای در دوبازی رفت و برگشت داشتیم . وقتی الهلال ده نفره پرسپولیس را میبره باید به واقعیت ها پیث ببریم و برای آینده درس بگیریم با منهم کردن داور ما بجایی نخواهیم رسید متآسفانه غرور کاذب ما . مارا از واقعیت ها دور می کند . کسانیکه اهل فوتبال هستند فرق کلاس فوتبال الهلال و پرسپولیس دیدتد و کاملآ آگاه هستند که اگر داور در یکی دو صحنه اشنباه داشت نقشی در حذف پرسپولیس نداشت کار پرسپولیس همان مرجله رفت نمام شده بود . الهلال اگر برد میخواست بازهم نتیجه رفت را تکرار میکرد . واقع بین باشیم تا در آینده با برنامه ریزی بهتری پا در عرصه آسیا بزاریم
    1
    5
    ‌چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    عقاب سرخ - پاسارگاد، ایران
    هیچم اینجوریها نیست دائی جون،،همون بازی رفت هم ما چهارتا از بازیکن‌های اصلی‌ را نداشتیم و گل اونها هم صد در صد آفساید بود،،بازی رفت با همه تفاصیل پرسپولیس هم ضعیف عمل کرد،،اما پرسپولیسی که دقیق 18گل زده و سراپا حمله بود میرفت که گل دوم را بزنه که داور نامرد بی‌ شرف الکی‌ الکی واسه خوش رقصی عرعر‌ها نیم متر پشت خط پنالتی گرفت قبلش هم به انصاری رو تکل صحیح کارت زرد الکی داد حد اقل دو تا پنالتی نگرفت،،پرسپولیس تنها تیمیست که حتی ده نفره تونسته با دو سه گل عقب باز به بازی برگرده حتی ببره،،به جون عزیزترینم قسم داور الکی نامردی کرد عرب‌ها که میزبانی را گرفتن،،داور عرعر هم انتخاب کردن پنالتی الکی هم گرفتن پنالتی‌های مارو نگرفتن،،بازهم تا اینجا بالا آمدن کار هر تیمی ایرانی‌ نیست ،،ممنونیم از پرفسور برانکو که تیمی هجومی یک دست تکنیکی تاکتیکی و همیشه مدعی ساخته،،،عشق اول آخرمون عشقپولیس هستو خلاص :) ;) : :)
    1
    0
    ‌پنجشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    janahi - دبی، امارات متحده عربی
    عقاب سرخ - پاسارگاد، ایران . دوست عزیز قبل از این تیم های استفلال و ذوب آهن و سپاهان تا فینال هم پیش رفتند واستقلال و پاس تهران قهرمانی آسیا در ویترین خود دارند
    0
    1
    جمعه ۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۶:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    عقاب سرخ - پاسارگاد، ایران
    [::janahi - دبی، امارات متحده عربی::]. آره دوست عزیز اون موقع که استق لال جام آسیا گرفت کل تیم‌های بزرگ آسیا بازی‌ها را بخاطر تیم‌ ملی‌ تحریم کردن و کیسه با دو برد از تیم‌های بگلادش و فکر کنم اسرائیل یا تایلند که تیم‌های درجه چندم بودن قهرمان شد اون یکیش هم یه بازی چار جانبه بود،،اگه راست میگید چرا الان سالیان سال هست به فینال هم حتی نمیرسید،،بودم بودم تموم شد مهم الان و این زمان است که بیشتر تیم‌های درجه دو سه آسیا الان مدعی شدن،،ما به خاطر تلاش تیممون تا اینجا هم افتخار می‌کنیم،،پر افتخار‌ترین تیم‌ ایران یعنی عشقپولیس
    0
    0
    جمعه ۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.