نخست وزیر اسرائیل از محمدجواد ظریف خواست از توئیتر برود

بنجامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل از جواد ظریف، وزیر امور خارجه ایران خواست تا حساب توئیتراش را ببندد.
 
نتانیاهو در پیامی ویدئویی که در شبکه مجازی منتشر کرد، توئیت روز شنبه ظریف را در مورد اینکه همه مردم ایران، اعم از زنان و کودکان، از سپاه پاسداران حمایت می کنند مورد حمله قرار داد.
 
نخست وزیر اسرائیل در این پیام ویدئویی گفت: «دوست دارم بدانم مردم ایران در مورد این توئیت چه فکری می کنند. متاسفانه رژیم ایران دسترسی آنها به توئیتر را منع کرده است. خنده دار است. فکر نمیکنید؟»
 
نتانیاهو افزود: «به نظر میاد من نظر بهتری نسبت به مردم ایران دارم تا رهبران آن کشور. من مطمئن هستم که مردم ایران به کشتار زنان و کودکان بی گناه توسط سپاه پاسداران در نقاط مختلف دنیا افتخار نمی کنند.»
او در پایان این پیام گفت: «یک روزی مردم ایران آزاد خواهند بود. آزاد برای توئیت کردن، برای بیان احساساتشان در مورد دیکتاتورهایی که آنها را با داعش مقایسه می کند. برای همین یک پیام ساده برای وزیر امور خارجه ایران دارم: حساب توئیترات را ببند.»
 
آقای ظریف در توئیتر خود نوشته بود امروز ایرانیان از زن و مرد و پیر و جوان همگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستند و با صلابت کنار کسانی که از ما و منطقه در برابر تجاوز و ترور دفاع می‌کنند، ایستاده‌اند.
 
توئیت آقای ظریف با واکنش های زیادی در فضای مجازی روبرو شد و برخی از کاربران زیر آن نوشتند، «ما نه کسی را بازداشت کرده ایم»، « معترضان را کتک نزده ایم» و « با برجام مخالف نبودیم». «آقای ظریف، ما سپاهی نیستیم». اشاره آنها به اقداماتی است که سالهای اخیر سپاه پاسداران علیه مردم انجام داده است.
+134
رأی دهید
-49

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۷
    ایران کهن - هوستن، ایالات متحده امریکا

    تو را سننم. فضول منطقه. آخوند آمریکا و تو همگی از یه آخور کاه میخورید.
    136
    77
    ‌سه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    اسب آتش - سیدنی، استرالیا

    همین دیروز اسرائیل به یک واحد نظامی سوریه حمله کرد.حالا اگه سوریه هم مثل ایران یک سازمان نظامی منسجم و واکنش سریع داشت آیا بازم جرات حمله رو داشتن؟ تحت هر سیستم حکومتی باید از نیروهای نظامی حافظ امنیت کشورمان حمایت کنیم
    142
    79
    ‌سه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    اسب آتش - سیدنی، استرالیا

    خود آغای نتانیاهو اول پیام تبریکش بخاطر سالگرد عید ایرانی کشی پوریم در توئیترش رو ببنده کاری به بقیه نداشته باشه جهود کوچولو
    130
    61
    ‌سه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک

    آقای ظریف تویترش را نبندد و از طرف ۸۰ میلیون ملت ایران هم حرف نزند. شما هم که در این سایت هستی اینکار را نکن. مرتب حواست باشد که یکنفر بیشتر نیستی و به اندازه یک نفر نظر بده. جهود کوچولو و مسلمون کوچولو هر دو مثل هم هستند و هر دو خطرناکند. پس اسب آتش شعله هایش را کمتر کند تا زیر دیگش نسوزد. حالا اسلام چه لجنی هست که یهودیت نیست؟! همه این ادیان به دنیا و به زندگی انسانها گند زده و جهان را تباه کرده اند. نکرده اند؟!
    42
    79
    ‌سه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۷
    sunny_day - نیویورک ، ایالات متحده امریکا

    [::اسب آتش - سیدنی، استرالیا::]. به ایران چند ساله حمله کردن حمله فقط نظامی نیست مملکت بر اثر تحریمها فلج شده نمیدونم چرا برخی‌ کوته نظران همیشه وقتی‌ صحبت از حمله می‌شه فقط نظامی را در نظر میگیرن
    17
    49
    ‌سه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    شب تاب - یوکوهاما، ژاپن
    مردم ایران سپاهى نیستند و سپاهى نخواهند شد ، ولى وقتى صحبت ، صیانت از میهن و حفظ تمامیت ارضى مملکت پیش بیاد ، نشون داده اند ، که متحد و یکپارچه هستند ! گذشته از اون ، معلوم الحال و جنایتکار بالفطره اى مثل نتانیاهو غلط میکنه که بخواد ، دلسوزى واسه مردم ایران بکنه و کاسه داغتر از آش بشه ! ایشون بهتر یه نیم نگاهى بندازه ، به پرونده هاى سیاه و متعفن ، تبهکاریهاى اسرائیل و محکومیتهاش در شوراى امنیت سازمان ملل از زمان تأسیس غیر قانونى و نامشروعش و وتوهاى احمقانه آمریکا به نفعش ! این بوزینه رو باش که اشک تمساح میریزه واسه مردم ایران !
    45
    39
    ‌سه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک

    [::اسب آتش - سیدنی، استرالیا: قبلا همین مزخرف جاهلانه رو درباره جشن کشی پوریم در یک پست نوشتی و کاربری با اطلاعات وسیع تاریخی آمد و بهت گفت مزخرف نگو و آدرس غلط نده. اما همونطور که ملا زاده هستی و به دیگران مرتبا شاخ تهمت نشون میدی، نمیخوای چیزی یاد بگیری و به کسی گوش بدی. از توهین و آدرس غلط دادن خوشت میاد و بنظر میاد خیلیها هم این حال ربانی و روحانیتو درک کرده و فهمیدن. برو آدم شو بابا. برو هارت و پورت رو ترک کن و از صفر شروع کن. اینهمه بمردم توهین نکن. هر چند معنی مسلمونی یعنی همین. ولی ترک دین کن شاید آدم شدی. هی داد نزن چاقاله دارم! برو روی خودت کار کن. آفرین.
    21
    52
    ‌سه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    مهرداد2538 - تهران، ایران

    هر دوتا تون را باید بست به کالسکه.
    9
    43
    ‌سه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۸
    nooshin tehrani - روم، ایتالیا
    به قولِ ایتالیایی‌ها: رخت کثیف رو تو خونه میشورند. این حسابِ ما با رژیمه ماست. هر عیبی داره خودمون از پسشون بر میایم به شما احتیاجی‌ نیست. مردیکه پررو
    43
    39
    ‌سه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    paksan - ایران، ایران
    [::اسب آتش - سیدنی، استرالیا::]آقا اسبه سوریه موشک شلیک کرده و اونا هم موشک شلیک کردند. موشک سوریه به هدف نخورده موشک اونا به هدف خورده.حالا تو این وسط چی میگی؟ یه واحد منسجم؟ اگر ما یه واحد منسجم داشتیم که وضعیت ایرانی ها این نبود. سپاه خدایش هر چی تو ایران سد و جاده ساخته همش تقلبی و داغون بوده حتی یه مورد پیدا نمیکنی که میلیاردی نگرفته باشند و بعد مشکل فنی نداشته باشه و هزینه های بازسازی و درست کردن خرابکاری های سپاه رو هم بازم خودم سپاه میگیره !؟ سپاه فقط واسه لبنانی ها و فلسطینی ها و عراقی ها میلیارد میلیارد خرج کرده و حسابی هم گردنشون رو کلفت کرده ولی در عمل اگر باور نداری برو تو یه جمع لبنانی یا فلسطینی حتی شیعه هم باشند باهات مثل یه غریبه برخورد میکنند خودت حس تنفر رو احساس میکنی. من خودم امتحان کردم شما هم برو حداقل امتحان کن بعد می فهمی ..البته اگر خودت از مسئولین گلریزان پول سپاه هستی که مشخصی اونا واسه پول دمشون رو تکون میدن منظورم اینه برو تو مردم واقعی بخصوص شیعه هاشون به عنوان یه ایرانی شیعه بعد ببین چی بهت میگن و چطور رفتار میکنند.
    14
    33
    ‌سه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    Elfar - اورنج کانتی، ایالات متحده امریکا
    مرتیکه فعلاً خودت درگیر فساد مالی در کشور خودت باش و مثل سگ همیشه چشم بدست أمریکا میشینی تا لقمه ای جلویت پرت کنند. هر کشوری به فکر ایران و ایرانی باشد، تو یکی کفتار و لاشخور نمیتونی چون دست رو شده
    29
    40
    ‌سه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    Iranemaa - قم، ایران

    نتانیاهو هم خوب میدونه که مردم ایران از اخوند و سپاه متنفرند . سپاهیا همانهایی هستند که در سال هشتادو هشت مردم را کتک میزدند و به قتل میرساندند . طرفدران سپاه هم یه مشت احمق شستشوی مغزی شده هستند
    16
    48
    ‌سه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    شب تاب - یوکوهاما، ژاپن
    من فکر میکردم قلاده به گردنهاى و عوعو کنهاى تررررامپ تو این سایت بالا و پائین میپرند و دنبال یه تیکه استخونن ! اینجا معلوم شد نتانیاهو هم قلاده به گردنهاى خودشو داره که واسش دم میجنبونن و عوعو میکنن ! آخه از این لیسیدن چیزى هم عاید میشه ؟
    37
    34
    ‌سه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    piki82 - تورین، ایتالیا
    جالبه..نمیدونستم این مرتیکه حـ... انقدر طرفدار تو این سایت داره !! آدم خیلی باید احمق باشه به خاطر مخالف بودن با رژیم کشورش از این یابو طرفداری کنه !
    37
    33
    ‌سه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک
    شما فقط آدمهای جزمی و تندرویی هستید. خصوصا آن یکی که مردم و هنوعانش را به سگ‌تشبیه کرده. چه کسی در این صفحه از ناتانیاهو طرفداری و حمایت کرده؟! کی؟ در کدام کامنت؟! شما فقط تندرو هستید و بسیار خطرناک. چون دو نفر به ناتانیاهو فحش نداده اند شما اسم حمایت را روی آن گذاشته اید. ما انسانیم و دوست نداریم به انسانها فحاشی کنیم. همین. سعدی میگوید: سگان را طبیعت بود بد رگی/ ولیکن ز انسان نیاید سگی. نگاهتان را معتدل کنید. زندگی کوتاه است. خود دانید.
    18
    25
    ‌سه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    شب تاب - یوکوهاما، ژاپن
    جزمى و تندرو و خطرناک !؟ دقیقاً صد و هشتاد درجه برعکس! یه شخص معلوم الحالى که سابقه اش براى همه روشنه میاد و میخواد با عوامفریبى نقش دایه دلسوزتر از مادر رو واسه مردم ایران بازى کنه ! یکسرى همناوطن هم چشماشون رو بر واقعیات میبندند و واسه این دشمن بالفطره به عشق مخالفت و عناد با دیکتاتورى داخلى واسه وراجى و دخالت این یارو، به به و چه چه سر میدن ! یعنى دشمن خارجى رو ارجحتر از دشمن داخلى میدونند! یه همچین افرادى همون جزمى و تندرو و خطرناکى ذکر شد، هستند! در ضمن یه کاربرى که سابقه کل کل کردن و جنگ اعصاب با دیگران رو در کارنامه اش داره و همیشه افکار و عقایدش رو والا و برى از نقص میدونه بهتره بره با همون کسانیکه از قبل باهاشون کونتاکت داره سر و کله بزنه و دنبال تارگت جدید نباشه!
    13
    11
    ‌سه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک
    [::شب تاب - یوکوهاما، ژاپن: آقا، سگ خواتدن مردم بدسگالیه. مگه نه؟ آقا، دشمن وجود نداره. دشمن کلمه مورد علاقه خامنه اییه. معلوم الحال هم جزو کلمات بازجو حسین و فرهنگ جمهوری اسلامیه. مگه نه؟! بنده ۹ ساله در این سایت هستم و فقط به های گفتم هوی! بیست و چهارساعت هم دارم مردم رو به احترام و رعایت حقوق و احترام فردی دعوت میکنم. چیزی که ما بلد نیستیم و در کامنت شما هم بوضوح مشهوده. مگه نه؟! ما حرفامونو معلوم زدیم. دیگران خودشون خواهند دید.
    11
    6
    ‌چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    شب تاب - یوکوهاما، ژاپن
    [::تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک::]. مطلقاً قصد پاسخگویى نداشتم ، ولى لازم دیدم که شما رو کاملاً روشن کنم که اولاً ، گفتید که فقط ، هاى افراد با هوى پاسخ میدهید! مگر من با شما مراوده اى داشتم که پاسخگویى برخاستید!!؟ اینجا معلم میشه که شما هم از سینه چاکان نتانیاهو بودید که به تیریژ قباتون برخورده و من رو تارگت جدید خود انگاشته اید ! شما که ادعاى تربیت و اخلاق والا دارید ، معنى بدسگال رو میدونید چیه !؟ شما تنها ادعاى تربیت و اخلاق دارید و بس! من فکر نمیکنم کسى نیاز به اندرزهاى اخلاقى شما داشته باشه ! بقول معروف کلاهتون شفت بگیرید که باد نبره ! نیازى به کلاس اخلاق گذاشتن براى دیگران نیست! در ضمن اگر خیلى مشتاق هستید ، توصیه میکنم سه متر چلوار سفید یا سیاه ( بنابه سلیقه خودتون )تهیه کرده عمامه اى درست کنید و بجاى معلم اخلاق کابینه احمدى نژاد که الان بازنشسته شده بشینید و مردم رو از افاضات خود بى نصیب نکنید! فضاى این سایت براى کلاسهاى اخلاق شما خیلى کوچکه! هم فأله و هم تماشا ! چه بیا از نظر روحى هم به آرامش برسید!!
    8
    6
    ‌چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    اسب آتش - سیدنی، استرالیا
    [::تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک::] خود تو یه عمر در مکتب قرآن طالبان در کابل تلمذ میکردی ، با خانواده و ناپدری اومدید مشهد از برکات دین داد سخن میدادید یکهو بعد از متارکه که مجبور به پناهندگی و کیس دروغ گذاشتن شدید ،دین شد بده؟! کیست این بود؟ سر اعتقاد خودت باش حتا اگه یه شهر هم باهات دشمن باشن، آدم سالم بخاطر خودنمائی و گرفتن دو تا ستاره پفکی راه براه نظرشو عوض نمیکنه،این یعنی خودفروشی، اون چیزیکه تو مغز معیوبته رو بنویس نترس بهت نمیخندیم.
    8
    3
    ‌چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    اسب آتش - سیدنی، استرالیا
    [::شب تاب - یوکوهاما، ژاپن::] این- بابا تو خوبی- از کمپ معلوم الحالهای بلژیک رو میگم،یه چیزی تو سیستمش ریپ میزنه ،یه بیل رو کاشتن بعد همین بیل شد عمود خیمه زندگیش،بقول زیگموند فروید کودکی آدمی روش زندگی بعدی اون رو ترسیم میکنه یعنی خاطرات خدشه دار نوجوانی و حس تحقیر باعث این افاضات دوزاری و نصیحت های خنده دار از سوی این افغانی زاده شده پس با دیده اغماض به این معلول ذهنی نگاه کنید و به کمپین گلریزان واسه جراحی مغز این مستضعفان فکری بپیوندید. بزودی اطلاعات بیشتری در مورد این کمپین اعلام میکنم.
    8
    3
    ‌چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    اسب آتش - سیدنی، استرالیا
    [::تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک::] بدبخت من کی آدرس دروغ دادم که وقتی کم میاری اینو هی شعار میدید؟! جشن ایرانی کشی پوریم تمام توضیحاتش در اینترنت موجوده برو عکساش هم هست،آداب برگزاری،رقص،شیرینی هامان،شراب نوشی یک روزه(در صورتیکه در دین یهود حرامه)،قرعه طنز و رسوم مربوط به این روز رو میتونی پیدا کنی تا ببینی کی دروغ میگه بیچاره؟ تا یه نفر با سند و آدرس صحبت میکنه اینا مثل یه گله گرگ اخته شده میخوان حمله کنن. خیلی بیچاره ای با اینهمه ادعای فضل و کمالات
    8
    3
    ‌چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    اسب آتش - سیدنی، استرالیا
    [::paksan - ایران، ایران::] پاکسان خالی بند،سوریه تو اون همه درگیری در شرق و جنوب سرزمینش نمیاد به اسرائیل که در غربشه موشک بزنه اونم با این وضعیتش،خبر رو تحریف نکن. خودم کارگر سوری و لبنانی مدتها واسم کار میکردن و محبت و ارادتشون رو به ایرانی ها نشون دادن،اتفاقا دو تا سوری شیعه هم نبودن،حالا تو چی میگی این وسط که معلوم نیست یه روز از آمریکا پیام میدی یه روز از ایران! مثل اله کلنگ هم مکان کاربری ات عوض میشه هم نظرت.من حرف از واحد منسجم نظامی زدم نه گرفتن کنترات هائی که بخاطر تحریم هیچ کشوری واسه ساختارهای اقتصادی ما کمک نمیکرد ،در مورد انسجام قوه نظامی -امنیتی ای گفتم که اگر ارتش و بخصوص سپاه نبودن الان امثال شما به خواهر صدام میگفتید عمه .
    8
    1
    ‌چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    اسب آتش - سیدنی، استرالیا
    [::Iranemaa - قم، ایران::] تو چی میگی این وسط ترک سوهان خور. نون ترکیه رو میخوری و بر ضد دینشون شعار گنده میدی.راست میگی برو شهر یا دهاتت افاضه بیا. از رو نوشته هات کاملا پیداست که ماهواره و بچه لش های هم اطاقت کاملا شستشوی مغزی ات دادن بازی ات هم دادن برو به بازیت برس ایران خانم.
    7
    0
    ‌چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.