ارتش و شبه‌نظامیان شیعه‌ی عراق سنجار را از کردها پس گرفتند.

+56
رأی دهید
-21

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۴
    Cyrus749 - برایتون، انگلستان

    هههه 😂 😂 😂 کجان اون عراقیای سایت که به ایرانیا میگفتن ترسو، بی‌‌غیرت؟ فکر کنم تا دوروز‌ دیگه کردای عراق شلوارشونم از دست بدن. 😂 😂 😂
    51
    73
    ‌سه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    oghab - هلسینکی، فنلاند

    اینها آنطور که بژی بژی میکردند گفتیم حداقل یک ماه دوام میاردند...ولی اصلا به ساعت نکشید😀😀😀😀😀😀😀
    47
    88
    ‌سه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    amirgheryou - تهران، ایران

    خخخخخخخخخخ. خبر بعدی: کردها شلوارشون رو به عنوان پرچم تسلیم برافراشتن. من اصلا و عبدا از کردها ایراد نمیگیرم چون توهم و زیاده خواهی و طمع در ذاتشونه و دست خودشون نیست اما اون چند قوزمیت که خودشون رو ایرانی و غیر کرد میدونن میان اینجا وزوز میکنن حال منو بهم میزنن. جالبه بارداری ننه هاشونم میندازن گردن تورکها. یعنی برای دشمنی و سوزش به ملت بزرگ و کهن تورک ایران حاضرن خودفروشی کنن و با شیطان همخواب بشن. به نظر من شرافت کردها از اونا خیلی بیشتره چون حداقل کردها دنبال منافع و زیاده خواهی و توهمات خودشون هستن اما اون یابوها دنبال رفع عقده و تنفر از روی حسادتشون هستن.
    59
    33
    ‌سه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    rahjoo - بابل، ایران
    بنده کرد نیستم اما به حق آزادی برای هر قومی معتقدم .این خوشحالی بعضیها بی شک در ضعف و ناتوانی خودشون در اراده برای آزادیه . ولی شک ندارم کردها تو مبارزه سربلند بیرون میان.
    45
    31
    ‌سه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    Tombehtar - نیورک، ایالات متحده امریکا
    شما تروریستهای وابسته به حکومت تروریستی اخوندی که رفتید و با هزارو یک دروغ و مدرک ساختگی که رژیم تروریستی اخوندی برایتان مهیا کرده و هر ماه حقوق و مواجب از این حکومت خونخوار دریافت می کنید در این کشورها مشغول .فساد و تبلیغ برای شیعه های تروریست حاکم بر ایران و عراق هستید روزی خواهد رسید که شما مزدورها را به سلابه بکشیم مرگ بر حکومت تروریستی اخوندی حاکم بر ایران و حکومت شیعه حاکم بر عراق و لعنت به حسین که همچین نسل خونخواری به یادگار گذاشت.
    25
    33
    ‌سه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    Iranemaa - قم، ایران
    [::amirgheryou - تهران، ایران::]. کردها ایرانی اصیلن، نه گوش درازن و نه اهل اولان باتور و نه عربپرست(عمر پرست و علیپرست افراطی مثل مغولا نیستند)
    29
    39
    ‌سه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۲
    IRAN+ISRAEL+USA4EVER - مونیخ، آلمان

    حل مشکلی‌ که تجزیه طلب‌های مزدور کرد ایجاد کرده اند فقط دستگیری راهزن بزرگ مسعود بارزانی و قرار دادن او در مقابل یک دادگاه بین المللی و صدور حکم زندان به مدت ۸۹ سال به اضافه سی‌ سال دیگر است بدون اینکه ایشان امید به آزادی زودرس قبل از ۱۱۹ سال داشته باشه هست.
    13
    39
    ‌سه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    iran2015 - وین، اتریش
    [::amirgheryou - تهران، ایران::] مغولک!! ما ایرانیان دقیقا میدانیم مادرمان چطور حامله شده تاریخ را بخوانی میبینی که کدام قوم بودند که زنها همدیگر را میدزدیدند و کدام زنان پاک نهاد بودند که خودشان را از غریبه ها پنهان میکردند( تاریخ هرودت)پس کی باید دنبال پدر بگردد؟😆😆😆 شماها اینقدر بدبخت و بی ریشه و بی تمدن هستید که حتی وقتی کلیساهای قسطنطنیه را گرفتید و مسجدش کردید اینقدر بی مایه بودید که حتی به زبان ترکی یک شعر نداشتید بنویسید وددر تمام استانبول روی هر وی هر مسجد و سقا خانه شعرهای فارسی نوشته شده .بعد میگویی ملت بزرگ تورک 😆😆😆😆😆😆😆😆 حتی الان هم بری آثار باستانی درست کنی آخرش اسم فارسی روش میگذاری.مگه شما قاتلین کورش را ترک نمیدانی خوب فرض حرف شما درست .😆تاریخ را بخوان سکاها آنها سکس گروهی میکردند😆😆😆😆 پس کی باید دنبال حاملگی مامانش بگردد😆😆😆😆😆.
    17
    34
    ‌سه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۲
    تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک
    چند بار باید بگم «هر کی با شیعه در افتاد؛ ور افتاد». منطقه خیلی قارشمیشه؛ معلوم نیست کی به کیه. درست مثل پاسور که کارتای مختلف میز رو پر شده؛ سرباز که اومد؛ همه رو جمع میکنه.
    34
    17
    ‌سه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    amirgheryou - تهران، ایران
    [::iran2015 - وین، اتریش::]. خوشم میاد اونی که باید حرف رو برداره خودش برمیداره. میشه 1یت شعر قبل از اسلام و بدون قواعد عربی و وزنهای عربی اینجا بنویسی؟ میشه بگی فارسی چه زبانیه؟ یعنی نمیدونی زبانی که به نام قوم پارس یا فارس جا افتاده یک زبان مستقل نبوده و توسط درباریان تورک خوارزمی و قزنوی وووو از تجمیع سانسکریت هندی و عربی و تورکی ساخته شده. امثال مولانا و نظامی و پروین اعتصامی و صائب تبریزی و ایرج میرزا و صادق هدایت ووو خودشون تورک بودن و خود مولانا هم شعر تورکی داره. اما فارسی زبانی بود که دربار تورکها از 3زبان سانسکریت هندی (توسط مهاجران پارس پاکستانی و افغانی به ایران وارد شد) + عربی توسط اسلام وارد شد و + تورکی که زبان کهن ملت بزرگ تورک بود به وجود اومد برای مهاوره چون هیچ کارایی دیگه ای نداره. چون در حوزه های علمی و زندگی و فرهنگی تمام واژه هاش عربی و تورکی هست. افتتاااد؟
    5
    9
    ‌چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۶
    جمهوری سکوت - فرانکفورت، آلمان
    کاش کردها چند تا حکمران عاقل داشتند تا اونا را از این سردرگمی و دست اویز شدن امریکا و انگلیس و اسرائیل نجات میداد
    3
    9
    ‌چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۴:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    rahjoo - بابل، ایران
    [::amirgheryou - تهران، ایران::]. فسیل خان! کتیبه داریوش رو بخون میفهمی پارسی ینی چی؟!!! اون موقع هفت جد چنگیز و تیمورت داشتن با ته صدای گلو و اشکال عجق وجق به هم مرتبط میشدن ما داشتیم از زبانمون رو تا شرق و غرب گسترش میدادیم!! اون شاعری هم که گفتی از تبریز ریشه اش ایرانیه وگرنه دلش قنج نمیرفت برا شعر پارسی !! واون مولوی هم حنجره پاره میکنه عثمانی هم متولد افغانستانیه که تو فکر میکنی قابل تحقیر کردن هستن .چون بیسوادی و در توهم نژادپرستی غوطه وری! اشکال نداره بزرگ میشی یاد میگیری که اینروزا چقد مایه ترحم و تاسف بودی
    8
    2
    ‌چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    کوهستان زاگرس - نشویل، ایالات متحده امریکا
    کارشناسان شلوار پایین کشیدن، چیزی بە اسم تاکتیک بە گوشتان نخوردە است؟ قدم زنان وارد شنگال (سنجار بە عربی ) شدند و پابرهنە و دوان فرار کردند!
    1
    2
    ‌پنجشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    کوهستان زاگرس - نشویل، ایالات متحده امریکا
    [::تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک::]. جدا کە خیلی زحمت کشیدی این چند روزە ! حالا یا لطفا همەشو پس بگیر یا شیعە را بردار و بارزانی و اسرائیل رو جاش بگذار! هاهاها.
    1
    1
    ‌پنجشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    iran2015 - وین، اتریش
    [::amirgheryou - تهران، ایران::] عجب زبان فارسی را شماها درست کردید 😂😃حالا برو چند تا آثار باستانی هم درست کن.چند تا کتاب تورچی هم چال کن که بعد در بیاوری برای خودتان تاریخ درست کنی😂😃😄😅😆که اقلا یکی پرسید تاریخ فکر نکنی تاریخ را توی ابدو خیار میکنند😃😂😁 خیلی دلقک هستیم چقدر بهت میخندیم.
    0
    1
    جمعه ۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.