واکنش به سخنان ترامپ؛ حمایت از خلیج فارس، اختلاف بر سر نقش سپاه پاسداران.

+24
رأی دهید
-8

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۵
    karkas - اصفهان، ایران
    ا،س،ه،ا،ل طلبان که به ایران و ایرانى خیانت کردند و داشته هاى اتمى را دو دستى به آمریکا و غرب دادند!! تف ! روحانى مچکریم! حالا باید سر موشک ها گفتگو کنید! تف!
    28
    10
    دوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    Tombehtar - نیورک، ایالات متحده امریکا
    بهتر است که خوک, سگ وبدترین و خونخوارترین حیوان روی زمین باشی ولی پاسدار, بسیجی و حزب اللهی کثیف و نجس نباشی و این تروریست کوتوله و اربابانش هیچوقت از خوردن سیر نمی شوند, معلوم است که اینها از نسل خلیفه قاتل ....و ریاکار و دروغگو هستند. لعنت به ....خمینی ملعون و خامنه ای و سپاه و بسیج و حزب الله جنایتکار و ادمخوار.
    3
    14
    ‌سه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۴:۰۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    سلطنت طلب - ژوهانسبورگ، افریقای جنوبی
    انتخاب واژه ی مجهول خلیج ع ر ب ی توسط ترامپ یک سیاست روشن از برانگیختن اتش خشم میان ایرانیان و عربها بود، کاری که اخوندا سالهاست برای نفرت افکنی دارن انجام میدن و دو ملت همسایه که بالاخره با وجود هزاران اختلاف فرهنگی ایجاب میکنه در کنار هم باشن و برای حفظ منطقه با هم همکاری کنن .اون تمام حرفهاش درست بود به جز این سخنانش . ما چطور میتونیم سپاه تروریست پرور رو یک نیروی مردمی بدونیم؟ مگه ندا اقا سلطان و سهراب اعرابی و ستار بهشتی از همین مردم نبودن ؟ به نظر من سخنان اون نگاهی فرامنطقه ای داشت تا چندین ملت رو به جان هم بندازه اما این ما هستیم که باید تصمیم بگیریم ، همه اقوام و زبانهای منطقه در کنار هم برای ازادی منطقه از شر سپاه و شر دولتهای استعمارگر یک دست بشیم مردم ایران و منطقه نه زورگویی و دخالت سپاه در سرنوشتشون رو قبول میکنن و نه به استعمارگرها باید بیشتر از این اجازه فرصت طلب داد ، این مهم هنگامی محقق خواهدشدکه بپذیریم همدیگر رو با هزاران تفاوت و سلایق مختلف تحمل کنیم و دست از نژاد پرستی برداریم
    5
    8
    ‌سه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۴:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    iran2015 - وین، اتریش
    [::سلطنت طلب - ابوظبی، امارات متحده عربی::] سخن زیبا و منطقی شما مخالف ندارد.امیدوارم خودت هم بهش معتقد باشی .چون برای مسلمانان دروغگوی و خدعه( بقول خمینی )از اصول دین است و مباح و حلال ! امیدوارم با صداقت این کامنت را نوشته باشی.برای ما ایرانیان راستگویی و صداقت هدف است.
    2
    7
    ‌سه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    سلطنت طلب - ژوهانسبورگ، افریقای جنوبی
    [::iran2015 - وین، اتریش::]. ببین اقا ، من که با کسی پدر کشتگی ندارم ، به عنوان یک تحصیل کرده در رشته علوم سیاسی سعی میکنم واقع بینانه در مورد رخدادهای منطقه سخن بگم، اما شما هم یاد بگیر و این همه به مسلمانان توهین نکن و به مسلمانان به عنوان اکثریت جمعیت خاور میانه احترام بزار در مورد اقای خمینی جلاد گفتی، از نظر ما ( جامعه بزرگ اهل سنت و جماعت ) ایشون به هیچ وجه مسلمان نیست و در مورد دروغ خدمتت بگم که در دین رافضی ها تقیه اصلی از اصول دینه و اونها معتقدن نه دهم دین اونها تقیه هست پس بین دین ما و اونا تفاوت قائل باش
    1
    5
    ‌سه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.