فرار هزاران شهروند کرکوک در پی حمله ارتش عراق.

+75
رأی دهید
-29

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۴
    دژمن الله - روسیه، روسیه

    آفرین بزنید دمار از روزگار هر چی تجزیه طلبه در بیارید عین کاتالونیای اسپانیا، کردستان اگر هم روزی روزگاری بخواد یکپارچه بشه تنها و تنها در مرزهای ایران بزرگ باید قرار بگیره همونطور که در طول تاریخ چنین بوده و همونطور که کل عراق (دل ایرانشهر) متعلق به ایران بوده و هست!
    81
    127
    دوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۵
    اسب آتش - سیدنی، استرالیا

    آقا ارتش عراق کار عجیب و غیر قانونی نکرده،خاک خودشو میخواد
    78
    132
    دوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    Elfar - اورنج کانتی، ایالات متحده امریکا
    بسلامتى. خوش باشین با هم
    41
    50
    دوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۸
    Iran is love - شیراز، ایران

    کرکوک جزو اقلیم کردستان عراق نبوده و نیست و بارزانی احمق عامل اسرائیل می‌خواست که به زور اونجارو تصرف کنه که با تیپا انداختنش بیرون. پاینده ایران بزرگ. جاوید ملت ایران.
    69
    138
    دوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۶
    جمهوری سکوت - فرانکفورت، آلمان

    سقوط موصل به دست کردهای خائن بود که با خالی کردن پادگانها و خلع سلاح نیروها دو دستی تقدیم داعش کردند. ولی این دفعه سر مار را از بیخ زدند.
    38
    65
    دوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    iran2015 - وین، اتریش

    صرف نظر از اینکه عده ای از نوکران بارزانی اینجا به هم میهنمان فحش میدهند نباید فراموش کنیم که هر جا کرد است آنجا ایران است و کردها اگر امروز اطلاعات تاریخی شان کم است و متاسفانه آویزان اسراییل شدن همیشه هم میهن هم مرام و هم نژاد ما بوده و هستند، آخوند علی پرست کردها را به خاطر عمر پرستی مورد تبعیض قرار میدهد و بعضی از این عقب افتاده ها هم از آخوند ظلم میبینند و به ایران توهین میکنند.د هر صورت کردها از خون و پوست و و خانواده ما هستند.به هیچ رو نباید کرد را به عرب فروخت
    27
    54
    دوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    amirgheryou - تهران، ایران

    باید امشب هواشناسی شبکه های کردستان رو ببینیم آیا هنوزم با ماژیک شهرگشایی کردن یا کرکوک رو پاک کردن. اینا انقدر پررو هستن که ماژیکشو بیشتر کنن و بغداد رو هم به کردستان اضافه کنن. من خیلی منتظر موندم این خانومای بزک کرده تک تیرانداز کرد رو که هر روز ازشون فیلم و عکس میزاشتن و میگفتن اینا شیرزن کردن و دخترای ایرانی فاحشه و ترسو هستن رو ببینم چنتا عراقی میکشن؟! اگه اونا بودن حتما کردها شکست سختی به کمر نیروهای عراقی وارد میکردن. اگر در بلوشو داعش کرکوک رو غصب نکرده بودین چرا فرار کردین؟ وامیستادین از خونه هاتون دفاع میکردین! دیدین غاصب و ترسو هستید. دیدید داعش از خودتون بود. دیدید هیچی نیستید و ادعا و زیاده خواهی و توهماتتون انتها نداره؟ به نظر من دولت عراق باید کلا کردها رو خلع سلاح کنه تا منطقه درست بشه. حتی کلاشهاشونم بگیرید تا دیگه سربازای بدبخت مرزها رو شبها ترور نکنن.
    42
    79
    دوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۹
    تفکر اسلامی - اودنسه ، دانمارک

    این رو حلقه گوش کنید: هر کی با شیعه در افتاد؛ ور افتاد.
    71
    35
    دوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    bozhorgmardekhashte - لیورپول، انگلستان

    شهروند؟؟؟؟؟؟؟؟ اینها همون کردهایی هستن که به زور اسلحه عربها و ترکمنهارو از خونه هاشون بیرون میکردن تا ترکیب جمعیتی کرکوک رو عوض کنن و بعد از ورود نیروهای ملی فرار رو برقرار ترجیح دادن. همون کاری که کردها تو سوریه میکنن و داد سازمان ملل هم درومد .
    32
    70
    دوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    iran2015 - وین، اتریش

    [::amirgheryou - تهران، ایران::] مغولک! چرا چرت میگویی ؟ گروه پ ک ک با تفنگ های بادی و تیر کمان پدر ترکها را با آنهمه سلاح آمریکایی در آوردند. چرا چرت میگویی!شجاعت کردها زبانزد است.برو نواده آن نامیروس برو آثار تاریخی برای خودتون درست کن.
    70
    39
    دوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    چی بگم والا - پاریس، فرانسه
    امیرقریو - تهران، ایران. و سایر کاربران پر از غیرت پشت کامپیوتر نشین و کامنت نویس (: کردها غیرتشون رو تو کوبانی و دفاع از کردستان نشون دادن..شما برو با موبایل فیلم از بدبختی و تو سر خواهر و مادر هامون و تو ایران بگیر !! به خودت زیاد فشار نیار اینجا کوه غیرت !!
    18
    24
    ‌سه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    iran2015 - وین، اتریش
    من دلم واقعا برای ایرانیان یوکی میسوزد که باید اینهمه آدم نادان را در سایت تحمل کند.شماها از کدام تیمارستان فرار کردید ؟ کردها عراق دارند برای استقلال ار عربها میجنگند بعد این علی پرستان تیله مغول و عوامل رژیم دارند به کل کردها توهین میکنند و شماها هیچ نمود چه بسا تایید هم میکنید .خاک بر سر شما که قدرت و شعور یک تحلیل ساده و شناخت دشمن را ندارید در. حساب نوکران سلطان بارزانی از کردها که هزاران سال هم میهن و هم خانواده ما هستند جداست ،بعنوان کرد بختیاری شرم دارم شما مغول پرستها و عرب پرستها را هم وطن بدانم
    15
    21
    ‌سه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    iran2015 - وین، اتریش
    هیچ شکی نیست که بارزانی برای اسراییل و عرعر ستان کردها مظلوم را دم توپ میفرستد ولی هم میهن کرد را چطور ممکن است به بچه مغولی که .... بفروشیم و همصدا شویم.پس کجاست آن شرافت ایرانی.همه کردها که با بارزانی نیستند .خطای برادران کرد را گوشزد کنیم ولی هیچگاه با مغول و عثمانی و عرب سعودی هم صدا نشویم.بابا شعور هم چیز خوبی است.فرق آذری و ترک را بدانیم.فرق هم میهن دلیر عرب خوزستان و حیوانات سعودی و عرب بدوی را بفهمیم.فرق کرد برادر و این جاش های مزدور که هر زمان نوکری یکی را میکنند مثل بارزانی را بدانیم .تورا خدا آن مغز را با مطالعه از پوسیدن محافظت کنید
    8
    16
    ‌سه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    behran - کردستان، ایران
    ورود پُر صلابت لشکر امام زمان (عج) حشد الشعبی و سپاه قدس با پرچم لا اله الا الله محمد رسول الله علی ولی الله در فتح شهر کرکوک به ملت آزاده ایران و بخصوص فرهیختگان و وطن دوستان سایت تبریک میگوییم، ظلم مسلم و آشکار کُردها در این چند سال بر مردم مظلوم کرکوک بر کسی پوشیده نبود، اما از امروز و در زیر سایه پرچم حزب الله اقلیتهای عرب و ترکمن و آشوری و مسیحی و غیره میروند تا به مقام عظیم انسانیت برسند!
    22
    33
    ‌سه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    raha1984 - هامبورگ، آلمان
    حق جماعتی که طلب ارث نداشته پدرشان رو از دیگران میکنند همینه
    11
    19
    ‌سه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۵
    bsman - بوردو، فرانسه
    [::amirgheryou - تهران، ایران::]. اینکه کردها نخواستند خونریزی بشه شد سوژه شما مهاجر مغولزاده شده؟ کرکوک همیشه کردنشین بوده و شهر کردها خواهد ماند حتی اگه تمام کردهاش از انجا فرار کنند یا کشته بشن. قبل سال 1979 که 80% کرد و بقیه اشوری، کلدانی، عرب و تعدادی هم مهاجر طورکمن که فاصله شان با اولین تورک از هر طرفی بیش از 1000 کیلومتره !!!! اگر کردها میخواستند مثل ارتش عراق یا داعش وحشی باشند جنگ کرکوک 10 سال طول میکشید. بارزانی احمق و دیکتاتور فقط یک قمار بد موقع کرد که محبوبیت کسب کنه ولی یادش رفته که همانهای که بین سالهای 80-88 میلادی 200 هزار کرد رو قتل عام کردند عرب بودند.
    20
    17
    ‌سه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    rahjoo - بابل، ایران
    پان ترکهایی که کردها رو نژاد پرست میدونن پس خودشون چی هستن؟ هنوز ماجرا تموم نشده! شب دراز است و قلندر بیدار،نه اینکه بچه سن هستین خام وبی تجربه این! کینه ای تر از شما پان ترکها همون خود جناب حضرت شتره
    9
    13
    ‌سه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    rahjoo - بابل، ایران
    دشمن واقعی ایران همون ترکیه هست و عراق ! ولی چون حکومت خودش از ترک و عرب درست شده و دشمن اصلی ایرانیانه دستشو رو کرده و در کنار دشمنان قدیمیه این سرزمین و اقوامش ایستاده! اما بازی ادامه داره.
    14
    9
    ‌سه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۵
    bsman - بوردو، فرانسه
    [::جمهوری سکوت - فرانکفورت، آلمان::]. جمهوری دروغ، در موصل نیروهای کرد حضور نداشته اند تا اینکه خیانتی مرتکب شوند!!!!! چرند پران دروغگو
    9
    9
    ‌سه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۷
    Kurdistanfreedom - اربیل، عراق
    زنده باد کرد و کردستان، جمهوری تروریست ایران و قاسم تروریست نمیتوانند موضوع همەپرسی استقلال کردستان را با این چیزها از بین ببرند، انچه ما میدانیم این است که نزدیک بە 100 هواپیمای جنگی اسرائیل در فرودگاهای اربیل در امادەباشی هستند برای همه جور دفاع از کردستان، شاید مرگ قاسم سلیمانی در اطراف مرز کردستان شنویده شود
    24
    7
    ‌سه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    چی بگم والا - پاریس، فرانسه
    بهران - کردستان، ایران. همون طوری که تو ایران به مقام انسانیت رسیدن (((:؟. خداییش جوک گفتی‌ (: فکر کردم اولش آمریکا فتح شده (: . خدائی تو دیگه ته ته ته خطی‌ (:
    5
    23
    ‌سه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    iran2015 - وین، اتریش
    [::behran - کردستان، ایران::] دوست محترم این تیله مغولها که علیه کردها نوشتند ایرانی نیستند.ایرانی ها از جمله خود شما اگر اشتباه نکنم از مخالفان بارزانی خائن هستید منظور ما این است که چرا این مردک خائن بی عقل به شعورش نمی رسد حرف پدر بزرگوارش که گفت هر جا کرد است آنجا ایران است را آویزه گوش کند و تمامی سرزمین مادری را آزاد کند .آنوقت کل این سرزمین را پشت خود داشت. کاش این ملت کرد دو تا مثل شما راداشت،البته این کامنت آخری خیلی بد بود.
    10
    17
    ‌سه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    Yakhshekan - لندن، انگلستان
    [::amirgheryou - تهران، ایران::]. دقیقا همینطوره، تازه بازی شروع شده...
    4
    6
    ‌سه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    iran2015 - وین، اتریش
    [::Kurdistanfreedom - اربیل، عراق::] اگر ریگی در کفشت نیست حساب آخوند و ایران را از هم مجزا کن .
    1
    6
    ‌سه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    دژمن الله - روسیه، روسیه
    [::iran2015 - وین، اتریش::]. من هم تمام حرفم همینه اگر کردهای عراق واقعا به این جمله که (هر جا کرد است آنجا ایران است) باور داشتند و از زبان و ریشه های مشترک شان با اقوام ایرانی (که خود این کلمه اصلا یعنی آریایی) آگاهی داشتند و به اون افتخار می کردند بجز دولت عرب پرست اسلامی ایران الان حمایت تمام مردم میهن پرست ایران پشت سرشون بود
    5
    6
    ‌سه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    behran - کردستان، ایران
    [::iran2015 - وین، اتریش::]. هموطن گرامی میدونم که شما همیشه بدفاع از کُردها برخاستین، و اگر این کامنتم باعث رنجش خاطرتون شده ازتون پوزش میخوام!
    2
    5
    ‌چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    کوهستان زاگرس - نشویل، ایالات متحده امریکا
    خیلی دوست داشتم لحظەای را کە بە نادانی و حماقت شیعە اثنی شعر و لوزالمعدە میخندم ، چون میدانستم فرا خواهد رسید! اسرائیل سپاە قدقد را بمباران کرد و دمار از روزگارشان درآورد! هر کە با بارزانی در افتاد ور افتاد، تفکر کپک زدە!
    2
    0
    ‌پنجشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.