اولین برخورد شفر با بداخلاقی بازیکنان/ هافبک جوان کنار گذاشته شد

با تصمیم سرمربی آبی پوشان مهدی قائدی تا اطلاع ثانوی از حضور در تمرینات استقلال منع شد.
 
به گزارش مهر، بازیکن جوان تیم استقلال در پایان دیدار روز گذشته این تیم در رختکن پیراهن خود را به نشانه اعتراض به بازی نکردن بر زمین کوبید که این عمل وی از چشم مسئولین باشگاه دور نماند. به همین دلیل وینفرد شفر امروز به او اجازه تمرین با آبی پوشان را نداد.
 
احتمال این که تبعات بی‌حرمتی به پیراهن باشگاه تنبیهی فراتر از یک جلسه دوری از تمرین برای این بازیکن داشته باشد زیاد است. برخی شواهد نشان می‌دهد که امکان انتقال موقت این بازیکن به تیم فوتبال امید استقلال وجود دارد.
 
تیم فوتبال استقلال تهران در هفته نهم لیگ برتر روز گذشته در ورزشگاه آزادی مقابل فولاد قرار گرفت که این بازی با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید. مهدی قائدی بر خلاف بازی‌های گذشته آبی پوشان فرصت بازی در این میدان نیافت.
+13
رأی دهید
-0

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۴
    amirgheryou - تهران، ایران
    من این مربی رو دوس دارم چون جدیت و صداقت خوبی در شخصیتش میبینم. خوبی اروپاییها اینه در وظایفشون کوتاهی نمیکنن. حتی وقتی استعمار میکنن. اما ملت بخصوص خاورمیانه حتی سر خودشونم میخوان کلاه بزارن و در اولین قدمهاشون در یک سیستم شروع به زدوبند و رانت و کم کاری و دزدی میکنن. در همه چیز هم میخوان احساسات خودشون رو دخالت بدن. یکی از معدود ایرانیهایی که در ورزش حدود 50درصد خصوصیات اروپایی داره و احساساتش رو وارد کار نمیکنه علی دایی هستش. برای همین تونسته از یک زندگی روستایی به اوج ورزش و اقتصاد برسه و تحصیلات خوبی هم داشته باشه. به امید روزی که همه ایرانیها و ملت خاورمیانه یاد بگیرن هرچی جای خودش و به حق خودشون هم قانع باشن.
    0
    10
    یکشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.