فوت دختر زیبای ۳ ساله‌ی آبادانی که در دیگ نذری افتاده بود

 رییس بیمارستان سوانح و سوختگی آیت‌الله طالقانی اهواز از فوت دختر سه ساله اروندکناری که در دیگ نذری سقوط کرده بود، خبر داد.
به گزارش جام جم آنلاین، دکتر زهرا بزرگ‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به حادثه سقوط دختر سه ساله اهل اروندکنار در دیگ نذری که هفته گذشته رخ داد، اظهار کرد: این کودک حدود ساعت 17 امروز ( 12 مهرماه) به علت ایست قلبی تنفسی فوت کرد.
وی افزود: اولین و مهم‌ترین فاکتور برای دفاع و جلوگیری از ورود میکروب‌ها به بدن و سیستم ایمنی هر انسان پوست است که متاسفانه 77 درصد پوست این دختر سه ساله بر اثر سوختگی از بین رفته بود.
رئیس بیمارستان سوانح و سوختگی آیت‌الله طالقانی اهواز با بیان اینکه حال این دختر از صبح امروز نامساعد بود، گفت: علی‌رغم تلاش‌ها و تنش‌های فراوان این کودک جان باخت.
+54
رأی دهید
-8

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۵
    محسن_خوزستان - هامبورگ، آلمان

    خیلی خیلی متأثر شدم ،خدا به خونوادش صبر بده ، پس این حسین بوق بود اونجا ،دلم گرفته بود با این خبر دیگه تیکه پاره هم شد .
    7
    95
    ‌چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    شهریار ایرونى - زوریخ، سوییس

    فقط اینو مى تونم بگم که، لعنت بر پدر و مادرش که از این طفل معصوم به خاطر عقائد پوچ و بى ارزش غافل شدن!!!. خیلى حالم گرفته شد!!!
    6
    114
    ‌چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    behzad2010 - رتردام، هلند

    نذری واسه حسیین داده بودی٬حسیین هم جوابتو داد,حالا بشین تا اخر عمرت تو سرت بزن.
    7
    108
    ‌چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    دوستدار - استهکلم، سوئد

    این هم از برکات اش نذری !
    3
    90
    ‌چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۷
    Nakamichi - لندن، انگلستان

    بچه بیچاره چه بلایی سرش اومد.اینهم از معجزات محرم :( . شاید برای بینوا بهتر شد که تموم کرد چون با اون سوختگی شدید فقط مدتها عذاب و درد میکشید و بزرگ هم میشد ظاهری وحشتناک و غیرقابل ترمیم داشت که یک عمر عذابش میداد. تاسف. حتی اگه یک درصد چیزی به اسم معجزه و یا چیز مقدسی به هر نوع وجود داشت این اتفاق وحشتناک نباید میفتاد.این و هزاران مورد دیگه که هر روز اتفاق میفته مثل کباب شدن زنده زنده مردم از جمله نوزادان و بچه های شیرخوار تو آتش سوزی اخیر برج لندن یا جنایات وحشتناک داعش و..
    3
    75
    ‌چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    شب تاب - یوکوهاما، ژاپن

    به امید روزى که این بساط جهل و خرافه عربى أهریمنى که هیچ ارتباطى به ایران و ایرانى نداره برچیده بشه ! طفل معصوم از شر ننه ، باباى احمق و بى عقل راحت شد! اگه این اتفاق نمى افتاد ، بطور حتم اولیاش در سن نو جوانى و بزور وادار به ازدواجش میکردند تا سُنت حماقت أعراب رو پاس بدارن !
    5
    86
    ‌چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    سلطنت طلب - ابوظبی، امارات متحده عربی
    هر ساله در دهه اول محرم رافضی ها این دسته گلها رو به اب میدن یا کسی رو برق میگیره یا برنج های الوده اونا رو مسموم میکنه یا هم بچه های معصوم و بیگناه میوفتن تو اتیش و میسوزن. اغا با چه زبانی باید به شماها گفت این مراسم عاشورا یک مراسم پوچ بیهوده و مضحکه که هیچ اصلی در کتاب و سنت نداره دوماً نذر دادن فقط و فقط برای خداست نه برای امامان و حتی پیامبران ، خداوند در قران فرموده نذر فقط و فقط برای خداست و خوردن هر غذایی که از راه نظر غیر خدا به دست اومده حرامه صد در صد
    15
    14
    ‌پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    ایران کهن - هوستن، ایالات متحده امریکا

    اصولا نذری میدند که درد و بلا دور بشه که در این مورد نه فقط دور نشد بلکه گریبانگیر این طفل بیگناه شد. خاک بر سر پدر مادر بی لیاقت مرده پرستش کنند
    1
    27
    ‌پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۱:۳۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    عقاب سرخ - پاسارگاد، ایران

    آاخ آاخ طفل معصوم را چجور تو آب جوش زنده زنده کباب کردن :( همون روز که خبرشو خوندم با بیش از هفتاددر صد سوختگی فهیمدم حتی معجزه‌های نداشته امامان کور و کچل هم حیوونی را نمیتونه نجات بده،،حالا مامان بابات هر سال اول واسه رقیه و حسین ازادری می‌کنن بعدش برای تو فرشته خوشگل بی‌ گناه که در گناه جهل یک ملت سوختی کباب شدی :( از این میترسم که بگن تقدیم حسین کردیم !حکمت و خیریت داره :o ای بابا خواب از سرم پرید،سیگار لازم شدم نصف شب :o
    1
    22
    ‌پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۲:۳۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    انرژی و بینهایت - فوکوکا، ژاپن
    بسیار تاسف آوره. هنگام پخت وپز که سروکار با آتش ، گاز، روغن ، آب جوشان و اینطور چیزها است بچه ها راباید ازآن موقعیت یا مکان دور نگهداشت. وقتی چیزی را با آب جوش میپزیم حرارت نهایی آب جوش میرسه تا 100 الی 120 درجه سانتی گراد و بعد از آن به بخار شدن شروع میکنه ولی بیشتر از این حرارتش بالا نمیره. در زود پز ها از اثر فشار و تراکم، درجه حرارت آب تا 370 درجه سانتی گراد بالا میره که بنام آب فوق داغ یاد میشه. ولی روغن ماهیت اش متفاوت است، روغن ها وقتی بالای آتش گذاشته میشوند خیلی حرارت را جذب میکنند که دمای شان تا 250 و حتی 300درجه سانتی گراد هم میرسد. در این حالت اگر این روغن با پوست انسان تماس پیدا کند تا مغز استخوان میسوزاند که البته مدت زمان تماس هم یک فاکتور شمرده میشه. سوختن با آب داغ تا سوختن با روغن متفاوت است.
    3
    9
    ‌پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۳:۵۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    kolah-ghermezi - ونکوور، کانادا

    آخ که جگرم سوخت ! با هر نگاه به عکس چهار ستون بدنم میلرزه ! امیدوارم به هیچ جنبنده ای چنین اتفاقی نیافته !! دختر باباییه! پدرش چی میکشه !!! جان من از بچه هاتون مثل جسم خودتون مراقبت کنین ! معصومند و ناآگاه ! ایکاش خبر رو نمیخوندم!!!
    0
    21
    ‌پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۴:۰۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    rahjoo - بابل، ایران
    سلطنت طلب- میگم همون الله شما نمیتونس گناه پدرومادر و رو سر بچه بی گناه خالی نکنه و زنده نگهش داره؟!!!! واقعا هدف از خلقت این بینوا چی بود که اینقدر زیبا باشه و بعدشم اینجوری مرگ نافرجام داشته باشه؟!!! برو حکمت اینکارو دربیار برا ما بگو شاید سربراه شدیم
    2
    15
    ‌پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۵:۳۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    kolah-ghermezi - ونکوور، کانادا
    [::rahjoo - بابل، ایران::]. عزیز جان تو هم حوصله داریا !! تو .. داری یاسین میخونی! !! حالیش بود که از یه مشت قاتل و جنایت کار شتر کولا خور طرفداری نمیکرد! ولش کن بگذار تو همون حال اولا،،،یش برای خودش شتر کولا در هوای گرم اونجا بزنه تو رگ تا حالش بیاد سرجاش !!! سلامت باشین !!
    1
    7
    ‌پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    عقاب سرخ - پاسارگاد، ایران
    [::سلطنت طلب - ابوظبی، امارات متحده عربی::]. عمری عرعری به قول تفکر: ایرانی‌ عمری نیست ایرانی‌ عرب نیست ایرانی‌ اصلا و ابداً مسلمون نیست ;) ایرانی‌‌ها بعد از اون‌همه جنایت وحشی گری‌ها که از قوم و خویش های عرب‌ تو دیدن تنها راهی‌ که میتونستن هم جونشون را نجات بدن و هم کافر حساب نشن با زیرکی شیعه را راه انداختن و با حمایت‌های الکی و سیاسی به اسلام ضربه زدن و اسلام را شقه کردن و همون شد که ایران و ایرانی‌ با کمتر از پنج در صد مسلمانها اما یکه و تنها تر‌ زده به همه عربها ،تازه همه ایران هم شیعه نیست الان هم میبینی‌ که همین پنج درصد کل مسلمین را رو انگشت خودشون میچرخونن و نشون به اون نشون که تا الان یک کشور عرب اسلامی درست حسابی‌ نیست اگر هم باشه غیر عرب هستن مثل ایران ترکیه مالزی،دست اونایی که شیعه را درست کردن درد نکنه چون اگر این جریان و تفکر نبود الان اسم منم یه اسم نحس عرعری مثل عثمان ابوبکر عمر یزید میشد و دنیای اسلام متحد و چه بسا بسیار قدرتمند و ابرقدرت میشد :o کیف می‌کنم که ایرانی‌ تر‌ زد به کل دنیای اسلام و نذاشت این دین سرشار از خون و جنایت متحد و واحد باشن،،جوووونم ایران
    4
    3
    ‌پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۰
    paydar22 - لاهه، هلند
    هیچ ادم بالغی دور و وار این دیک نذری نبوده که طفل معصوم داخلش سقوط کرده خانمها و اقایانی که توان و یا بلد نیستن از یک بچه خوب نگهداری کنند لطفان بچه دار نشید امروز روز نگهداری از یک بچه که در ایران دوزدیده میشه و هزار و یک اتفاق بد ناگوار در پیش رویش است سخت به خدا من که خاننده هستم قلبم به درد میاد
    0
    3
    ‌پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.