چهار جوان پس از قتل و به آتش کشیدن جسد دوستشان، با جسد سوخته او سلفی گرفتند!

جام جم آنلاین نوشت: چهار پسر جوان پس از قتل دوست صمیمی‌شان با ضربه‌های ساطور و چاقو، او را به آتش کشیدند و از تمام این اقدامات خود فیلم گرفتند. پلیس مهاباد، متهمان را دستگیر و بازجویی از آنها را آغاز کرده است. 
 
سوم مهر امسال، یکی از چوپان‌های مهاباد با جسدی سوخته کنار جاده روبه‌رو شد و به پلیس خبر داد. با حضور ماموران در محل، جسد به پزشکی قانونی منتقل و شناسایی هویت او آغاز شد. همزمان خانواده‌ای نیز با مراجعه به کلانتری از مفقود شدن پسر 19 ساله‌شان به نام صادق خبر دادند و گفتند: «صادق دیشب همراه چهار نفر از دوستانش سوار خودروی پراید شد و از خانه بیرون رفت. آنها هم دانشگاهی و از دوستان چندین ساله هم هستند.» پس از تشخیص هویت مشخص شد، جسد سوخته متعلق به صادق است. با کشف این سرنخ، بازداشت متهمان به جریان افتاد و آنها در عرض 24 ساعت از سوی پلیس دستگیر شدند و در بازجویی‌ها به قتل صادق به‌دلیل اختلافات شخصی اعتراف کردند.
 
همزمان با دستگیری متهمان، فیلمی از صحنه قتل پسر جوان به‌دست آمد که در آن متهمان از صحنه قتل و آتش زدن مقتول فیلم گرفته بودند.
 
صادق دانشجوی حسابداری بود و یک خواهر کوچک‌تر از خود دارد. یکی از بستگانش که فیلم لحظه قتل و آتش زدن او را دیده، درباره جزئیات حادثه به جام‌جم گفت: «هر چهار پسری که دستگیر شده‌اند بین 18 تا 20 سال دارند و همیشه در دانشگاه و بیرون با صادق بودند. آنها شب حادثه، صادق را به بهانه تفریح سوار پراید کردند و با هم به چند کیلومتری مهاباد رفتند اما در یک لحظه با ساطور و چاقو او را مجروح کردند و صبح روز بعد نیز در حالی‌که هنوز نفس می‌کشید با بنزین آتشش زدند.»
 
او درباره محتوای فیلمی که متهمان از صحنه قتل و سوزاندن تهیه کرده‌اند نیز گفت: «فیلم حدود 15 دقیقه است و چندبار قطع و وصل می‌شود. اولین ثانیه‌های آن نیز صادق را در حالی‌که سرش زخمی است و به حالت تقریبا بیهوش در صندلی عقب ماشین نشسته و سرش روی بالشتک خودرو افتاده، نشان می‌دهد. متهمان خیلی خونسرد و آرام هستند، صدای ضبط خودرو را بلند کرده‌اند و ماشین هم در حال حرکت است. آنها دستکش سفید دارند و به صورتشان نیز ماسک زده‌اند.»
 
وی افزود: «فیلم لحظه‌ای قطع می‌شود اما در شروع دوباره می‌بینیم متهمان ماشین را به بیرون از شهر برده‌اند و در حال پیاده شدن از آن هستند. سپس با ساطور و چاقو ضرباتی به صادق می‌زنند. در این لحظه، صدای یکی از متهمان می‌آید که به دیگری می‌گوید برو تو هم بزن... داره بلند می‌شه...» آشنای صادق، لحظه آتش زدن مقتول را نیز این‌گونه توضیح می‌دهد: «فیلم خیلی فجیع است و نمی‌توان براحتی به آن نگاه کرد. ثانیه‌های آخرش، صادق را در حالی‌که در آتش است، نشان می‌دهد. آنها بنزین ریختند و او را آتش زدند. در بخشی از فیلم دو نفر از متهمان را دیدم که دوربین را بالا می‌آورند و ـ به حالت سلفی ـ ژست می‌گیرند.» به گفته وی، مراسم تشییع صادق روز جمعه در مهاباد برگزار شد و پدر و مادر او نیز با حضور در دادسرا، درخواست قصاص کردند.
 رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی درباره حادثه به میزان گفت: «سوم مهر امسال، جسد سوخته مجهول‌الهویه در جاده‌ای روستایی کشف شد و بلافاصله ماموران و بازپرس شعبه اول دادسرای مهاباد در محل حاضر شدند.» توکل حیدری با بیان این‌که جسد متعلق به صادق، متولد 77 است، افزود: در این زمینه چهار نفر دستگیر شده‌اند که سه نفر از آنها به اتهام مشارکت در قتل عمد با قرار بازداشت موقت و یک نفر دیگر هم به اتهام معاونت در قتل عمد با قرار وثیقه به زندان معرفی شدند.» وی با بیان این‌که تحقیقات تکمیلی درباره انگیزه متهمان ادامه دارد، افزود: «هر سه متهم به قتل، به انجام اعمالی که منجر به قتل شده اعتراف کرده‌اند.»
+102
رأی دهید
-54

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۲۵
    اسب آتش - سیدنی، استرالیا

    چهار جوان شیشه ای در مهاباد شهر دوم کردستان
    114
    229
    ‌سه شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

    هی صبح زود بچه هارو بیدار کنید و با خودتان ببرید تماشای اعدام، این هم نتیجه اش.
    45
    372
    ‌سه شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    زاده تهران - هامبورگ، آلمان

    :( :( :( ای وای چه بسر این ملت آمده ......آخه مگه میشه تا این حد قسی القلب بود ؟؟؟؟ :( :( :(
    13
    377
    ‌سه شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    دوستدار - استهکلم، سوئد

    مگر این سه نفر چه کاره بودن که توانستند چنین جنایتی را بی مهبا انجام دهند ؟ لعنت بر پدر و مادرانی که چنین فرزاندان جنایتکاری را به دنیا اورده اند و تحویل جامعه داده اند.
    37
    360
    ‌سه شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ

    لعنت بر جمهوری اسلامی و نیروی انتظامی که مراسم اعدام و کشتن انسانها را در جلو چشم کودکان و بزرگسالان اجرا میکنه و اون پدر و مادر های احمقی که بچه ها را به دیدن چنین صحنه های فجیع میبرند و نتیجه اش میشه این که هر کسی راحت دست به قتل و کشتار بزنه و باز هم لعنت به سپاه پاسداران قاچاقچی مواد مخدر و تباه کردن جوانان ایران
    42
    211
    ‌سه شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    چی بگم والا - پاریس، فرانسه

    دوستدار - استهکلم، سوئد. شما باید بگی‌ :لعنت به سیستمی‌ که اینگونه جنایت‌ها توش عادی میشه !! .
    18
    177
    ‌سه شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    شب تاب - یوکوهاما، ژاپن

    حتماً از أعضاء ذخیره داعش بودند! تمرین وحشیگرى و بربریت رو اول ، بر روى مثلاً دوستشون انجام دادند!
    26
    143
    ‌سه شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    asal30 - بندرعباس، ایران
    بعضی از اقوام و شهرهای غربی خیلی قسی القلب هستند....
    140
    123
    ‌سه شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک

    اسب آتش که مومن و متقی است نقش هرکول پوارو را نیز به عهده دارد و شیهه های جرقه دار میکشد تا صورت مسئله را پاک کند و دوستان خمارش نیز برایش کف بزنند. فجایع ایران چنین جماعتی هستند. کجا نوشته که اینها شیشه کشیده بودند؟! چنین جنایتی را کدام افغانی تا بحال کرده؟! لابد اسب آتش تجربه چنین ..دارد که شیوه آنرا میداند. از خودت خجالت بکش. نو برای بشریت خطری. گند به آن فرهنگی بزمد که تو محصولش هستی. چنین رذالتی مگر توجیه دارد؟! برو خجالت بکش. بیشرم.
    141
    105
    ‌سه شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    oghab - هلسینکی، فنلاند

    اعدام بدونه محاکمه
    33
    102
    ‌سه شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۷
    Imod.barbekan - منامه، بحرین
    داعش برادرخوانده ولایت فقیه با این قتل و عام هر روزه که در ایران اتفاق میفته دیگه از حمله اش به ایران پشیمون میشه،ایرانیا (قجرها) خودشون داعش هستند دیگه احتیاجی به اونا نیست
    68
    73
    ‌سه شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۳
    پرشین اسپایدر - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا

    کرد جماعت خیلی بی رحمه اصلا ازشون خوشم نمیاد
    45
    23
    ‌سه شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    mina minavand - هانور، آلمان

    بیچاره پدرو مادرش. آدم تعجب میکنه با این سن کم چطور میتونند به این راحتی یک نفرو بکشن :(
    7
    128
    ‌سه شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

    [::تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک::]. اینها اگر خجالت سرشان میشد، امروز ایران بهتری داشتیم.
    46
    80
    ‌سه شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۲
    pull.over123 - تهران، ایران

    تصورشم سخته- اقای عقاب درست میگن- اعدام بدون محاکمه🏻
    21
    52
    ‌سه شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۹
    Gardeamza53 - دوسلدورف، آلمان

    دوستدار-استهکلم،سوئد،واقعا براتون متاسفم،جهت اطلاعتون هیچ بچه ای از شکم مادرش قاتل و جنایت کار به دنیا نمیاد،یه خورده در مورد تعلیم و تربیت مطالعه کن،
    5
    30
    ‌سه شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    Anisa - ونکوور، کانادا

    [::تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک::]. چرا داری به نفع افغانی ها کامنت میدی ؟ همه جا انسانهای قصی القلب و عوضی پیدا میشه . اتفاقأ تو افراد افغانی هم کم میست . یک فقره اش : درسال 1376 در شهر گرگان قاتل سریالی خانمها که پس از تجاوز و دزدی حدودأ 17 زن؛ آنها رو میکُشت ؛ تمام پوست صورتشون رو می کَند و آتیش میزد ؛ افغانی بود ؛ هم ولایتیِ شما !!!!!!!!!!!
    20
    68
    ‌سه شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک

    [::Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا:: بجان عزیزت فاجعه ایست. با خواندن این دنائت شرم آور تمام بدنم میلرزید. بعد میایی به همچنین کامنتی هم میرسی!! چه بر سر این ملت آمده؟!! باور کردنی نیست. .
    44
    17
    ‌سه شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۸
    oghabe - سنت گا لن، سوییس

    این ....فرزندان جاش‌های منگور مسلح(پیشمرگان کرد مسلمان) هستند که همراه رژیم آخوندی از سالهای ۶۰ تا به امروز در کشتار مردم شریف مهاباد و سردشت و پیرانشهر و.....دست داشته‌اند و متاسفانه تخم و ترکه شون هم خیر سر رژیم که آنها را در شهر مهاباد بواسطه دان زمینهای شهری و حقوق مفتی به آنان اسکان داده خیلی‌ زیاد شده.
    9
    40
    ‌سه شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک

    [::Anisa - ونکوور، کانادا:: بعله. بفرما. حالا بیا و به این ادم بگو سبعیت سبعیت است و ملیت ندارد. برو بابا. برو جان مادرت به مغزت بپرداز. من کجایی هستم به تو هیچ ربطی ندارد. ملت توحش.
    45
    17
    ‌سه شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    amirgheryou - تهران، ایران
    [::Imod.barbekan - منامه، بحرین::]. عزیزم مهاباد (نام قدیمیش ساوجبلاغ) شهری هست که در بلوشو اواخر دوران قاجار توسط کردهای عراق غصب شده و همشون سنی هستند. پس به شیعه نچسبون. البته به کرد بودن اونها هم ربط نداره چون الان ماشالا همه ایرانیا یه پا جنایتکار شدن. چون تلویزیون برای توجیه رفتار حکومت همش جسد و جنایت و کشتار نشون میده. جالبه مفسر این خبر از این *جنایت* به عنوان قتل عمد نام میبره. عزیزم قتل عمد یعنی ساده و مجلسی بزنی کسی رو بکشی. جنایت یعنی خواهر طرف رو مادر کنی. ایرانیها دارن کاری میکنن داعش بدون جنگ فرار کنه. چون اونا هرچی برنامه ریزی میکنن وحشی گری خفن نشون ما بدن ما یه وحشیگری خیلی خفنتر میکنیم تو حلقشون. من با این خبرها فعلا در هنگ تشریف دارم. استاپ مغزی کردم.
    20
    21
    ‌سه شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    amirgheryou - تهران، ایران
    من به مسئولین این سایت عاجزانه التماس میکنم اخبار جنایت نزارن. به خدا میام 4تا خبر سیاسی اجتماعی بخونم. عکس برای چی میزارید آخه. به قران 1هفته خواب جسد میبینم. افسردگی حاد گرفتیم.
    17
    33
    ‌سه شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    mehdi707 - لندن، انگلستان
    [::Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا::]. تو ایران مردم میرن اعدام نگاه میکنن و بقول شما نتیجه اش این میشه تو امریکا که آین همه ادم کشته شدن تو چند روز قبل ، اینها اثر چیه . ادم کشی قتل دزدی تو همه دنیا هست و ربطی هم به اینکه چه دینی داری و کدوم کشور زندگی میکنی نداره همه جا ادم دیوانه پیدا میشه
    9
    13
    ‌سه شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    Anisa - ونکوور، کانادا
    خدا به خانواده اش صبر بده .
    2
    10
    ‌چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    ernakola - تهران، ایران
    این نوع جنایت معمولا حاصل از نفرت بسیار شدید قاتل از مقتول بوده و انگیزه آن به احتمال زیاد ناموسی هست....
    4
    7
    ‌چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۸
    Doberman - توکیو، ژاپن
    به راستی مارا چه میشود؟
    2
    10
    ‌چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۳:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    venus82 - کپنهاگ، دانمارک
    حیف اسم انسان ....و حیف از اسم فرزندان ایران زمین که اینا باشن٠٠٠٠٠٠٠افسوسسسسسسس
    1
    10
    ‌چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    با دارا و سارا - ملبورن ، استرالیا
    [::mehdi707 - لندن، انگلستان::]. این آدام های دیونه ای که صحبت شو میکنی. همه یهو مثل قارچ یه شبه سبز میشن. و هیچ علتی توشون نیست. وحالا که تو امریکا و همه جای دنیا هست. پس میتونه تو ایران هم باشه....عجب تحلیلی تو داری.
    4
    3
    ‌چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    تورکم - اردبیل، ایران
    اگر از امروز روی روش درست تعلیم و تربیت و کشورداری و خانه داری و صدا و سیما و اشتغال و ازدواج و طلاق و اخلاق و خیلی موارد دیگر برنامه مناسب تنظیم و اجرا کنن شاید ده سال بعد ایران از این که هست بهتر بشه تا یک دهه بعد به قهقرا خواهیم رفت . علت أصلی هم عقده ای بودن مردم از اوضاع جامعه عقده ای بودن مادرانی که تربیت را نه خودشان یاد گرفتن نه به بچه هاشون یاد میدن مادری که روزی هشت ساعت تو فضای مجازی باشه چی یاد بچه میده؟ البته یاد میده پررویی زیاده خواهی از دیگران عدم تحمل دیگران پرخاش به دیگران و ...
    6
    1
    ‌چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.