آتش سوزی آمبولانس هنگام انتقال بیمار در خوزستان / مصدوم در آتش سوخت!

آمبولانسی که برای نجات حامل یک مصدوم که براثر سقوط  از کوه در چلو اندیکا خوزستان دچار مصدومیت شده بود، در بین راه به دلیل نامعلومی آتش گرفت و مصدوم بعد از انتقال به مرکز درمانی جان سپرد.
 
دربخش چلو شهرستان اندیکا ایستگاه آتش نشانی وجود ندارد.
 به  گفته ی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اندیکا شبکه ها تلفن همراه در بخش چلو مشکل دارد و هنوز گزارش دقیق این حادثه واصل نشده است.
نقص فنی و آتش‌سوزی آمبولانس حامل یک جوان مصدوم در شهرستان «اندیکا»ی استان خوزستان سبب تأخیر در امدادرسانی و مرگ بیمار شد. ظهر شنبه گزارش سقوط پسر 18 ساله ای از کوه های بخش «چلو» در شهرستان اندیکا به اورژانس گزارش شد. با حضور تیم امدادی در محل وهمزمان با عملیات نجات، ناگهان آمبولانس دچار نقص فنی شد وآتش گرفت. به‌دنبال این حادثه غیرمنتظره، مصدوم با یک خودروی عبوری به نزدیک ترین پایگاه اورژانس انتقال یافت و از آنجا به درمانگاه شهر قلعه خواجه منتقل شد. اما این چرخه طولانی سبب وخیم شدن حال بیمار و در نهایت مرگش شد.
+17
رأی دهید
-1

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۲
    omidnaomid - بروکسل، بلژیک
    مسئولان وقتی گند میزنن،می گن:خواست خدابوده،وقتی هیچی ندارند که واسه جواب ،می گن:قسمت و سرنوشت اینو خواسته،هروقت سئوال شد واسه چی و چی شد؟؟ می گن :تو کافری ،چرا شک داری به کار وحکمت خدا۰حالا این مریض بد بخت خداخواست که اینطور بمیره۰
    0
    4
    دوشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.