ترامپ: آمادگی کامل آمریکا برای گزینه نظامی علیه کره شمالی

دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا می گوید با اینکه گزینه نظامی در قبال کره شمالی را ترجیح نمی دهد، اما در صورتی که آمریکا مجبور به استفاده از گزینه نظامی در قبال آن کشور شود، پیامد آن برای پیونگ یانگ «ویرانگر» خواهد بود.
 
پرزیدنت ترامپ این اظهارات را در یک نشست خبری مشترک با ماریانو راخوی نخست وزیر اسپانیا در کاخ سفید ودر پاسخ به سوال خبرنگاران اظهار کرد.
 
وی بار دیگر برنامه موشکی و تسلیحات اتمی کره شمالی را تهدیدی برای همه بشریت دانست که جامعه جهانی باید با همکاری جدی با یکدیگر با آن مقابله کنند.
 
پرزدنت ترامپ گفت «آمریکا و اسپانیا با خطرات و چالش‌های مشترکی مواجه هستند؛ از ایران و کره شمالی گرفته تا اوضاع در ونزوئلا. من از تصمیم جدید اسپانیا مبنی بر اخراج سفیر کره شمالی از کشورشان استقبال می کنم. وقت آن رسیده که تمامی کشورهای مسوول دربرابر تهدیدات کره شمالی بایستند. برنامه تسلیحات هسته‌ای و موشکی بالیستیک کره شمالی تهدیدی برای تمامی جهان است. همه جهان باید تلاش کنند که این کشور از تسلیحات اتمی عاری شود.»
 
وی همچنین از گروه‌های افراطی و تروریستی به عنوان تهدید دیگری علیه جامعه جهانی نام برد.
 
رئیس جمهوری آمریکا با مردم اسپانیا که به تازگی قربانی حملات تروریستی بودند ابراز همدردی کرد و گفت «ما مفتخرانه اعلام می‌کنیم که آمریکا در کنار مردم اسپانیا در مواجهه با گروه‌های شیطانی که همه بشریت را تهدید می‌کنند ایستاده است.»
+40
رأی دهید
-34

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۵
    baba bekheyal - اسپارت، ایران

    آینده حرفاتو ثابت مکنه که مال عین حرفا نیستی‌
    58
    31
    ‌چهارشنبه ۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    شب تاب - یوکوهاما، ژاپن
    تو هم که صدتا چاقو بسازى یکیش دسته نداره! دیگه عالم و آدم شناختنش که زندگى این ابولبشر در خود بزرگ بینیهاى بچگانه و بلوف و صحبتهاى نسنجیده خلاصه شده! آمریکائیها هم مثل مردم ما گرفتار یه آدم خودبزرگ بین و جاه طلب شدند!
    43
    50
    ‌چهارشنبه ۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۵
    Walter White - آلبوکرکی، ایالات متحده امریکا
    باز این گراز پیر خرفت زر زد..خطر ایران برای اسپانیا! مزخرفاتی که مرغ پخته هم خنده اش میگیره..اینقدر ..شعر گفته خودش هم باورش شده خوک کثیف بساز بفروش بیشعور. کاش زوردتر سکته مغزی کنه به درک واصل شه. در مورد کره شمالی هم با اینکه رژیم دیکتاتور و ظالمیه باید گفت ترامپ خرفت هیچ ...نمیتونه بخوره چون قبل از اینکه کره شمالی ویران بشه چند موشک هسته ای نوش جان خودش میشه و دیگه عواقبش قدری فجیعه که مهم نیست بعد چی میشه.
    46
    37
    ‌چهارشنبه ۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    Realman - ارواین، ایالات متحده امریکا
    ترامپ یک ادم بی عقل خودشیفته هستش که تصمیم هاش رو از روی احساس میگیره
    5
    8
    ‌چهارشنبه ۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۵:۱۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    Elfar - اورنج کانتی، ایالات متحده امریکا
    وضعیت اقتصادى اسپانیا در اتحادیه اروپا زیاد جالب نیست و همین چند تا حرف باعث یار کشى ترامپ میشود. ثبات سیاسى را باید از المان ها یاد گرفت و بس. حرفشان دو تا نمیشود.
    2
    6
    ‌چهارشنبه ۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۵:۵۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    شب تاب - یوکوهاما، ژاپن
    واى چه منفیهاى جالبى ! اینجا مشخص شد ، قلاده بگردنها و دُم جُنبونهاى ، این زردک بى عقل تررررامپ در این سایت کم نیستند! حالا چیزى هم ، میماسه یا فقط تبحرشون ، در لیسیدن رو بنمایش گذاشتند !!؟؟
    4
    7
    ‌چهارشنبه ۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.