العبادی دستور دخالت نظامی در اقلیم کردستان را صادر کرد/ حمله جنگنده‌های ترکیه به شمال عراق

«انتخاب»: نخست‌وزیر عراق به نیروهای امنیتی دستور داد از شهروندان عراقی که در منطقه کردستان برای بله گفتن به همه‌پرسی تحت فشار قرار گرفته‌اند، حمایت کنند.
 
به گزارش «انتخاب»، «حیدر العبادی» نخست‌وزیر عراق به نیروهای امنیتی عراق دستور داد تا از شهروندانی که در طول همه‌پرسی جدایی منطقه کردستان تحت ظلم واقع می‌شوند، حمایت کنند.
 
به نوشته پایگاه خبری «دجلة»، العبادی دستور داد از شهروندانی که از سوی نیروهای پیشمرگه و آسایش تحت فشار قرار می‌گیرند تا به همه‌پرسی جدایی منطقه کردستان، بله بگویند، حمایت شود.
 
نابودی انبار تسلیحات و مهمات «پ.ک.ک» در حمله جنگنده‌های ترکیه به شمال عراق
ارتش ترکیه امروز (دوشنبه) اعلام کرد که چند پایگاه گروه تروریستی «پ.ک.ک» را در شمال عراق هدف قرار داده است.
 
بر این اساس، جنگنده‌های نیروی هوایی ترکیه انبارهای تسلیحات و زاغه مهمات متعلق به این گروه تروریستی در مناطق «زاپ» و «آواسین-باشیان» را هدف قرار دادند.
 
به نوشته خبرگزاری «آناتولی» در بیانیه نیروهای مسلح ترکیه آمده است که تروریست‌های پ.ک.ک در حال اجرای یک حمله از این پایگاه‌ها بودند.
 
طبق آمار رسمی، از آغاز مجدد درگیری‌ها میان دولت ترکیه و تروریست‌های پ.ک.ک در جولای 2015، بیش از 1200 نفر شامل نیروهای امنیتی و غیرنظامیان، جان خود را در حملات گروهک پ.ک.ک از دست داده‌اند. 
 
اردوغان تهدید کرد که مسیر صادرات نفت کردستان عراق را می بندد
رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه همزمان با همه پرسی استقلال کردستان، در سخنانی در آنکارا اعلام کرد که مرزهایش در شمال عراق را می‌بندد و همچنین کردستان عراق را تهدید کرد که مسیر راه صادرات نفت این منطقه به کشورهای دیگر را خواهد بست. 
 
قطر هم پروازهای کردستان عراق را لغو کرد
هواپیمایی قطر پروازهای ۲۴ و ۲۵ سپتامبر خود به مقصد اربیل و سلیمانیه و همچنین پروازها از مبدا اربیل و سلیمانیه را لغو کرد. 
+113
رأی دهید
-53

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۳۲
    IRAN+ISRAEL+USA4EVER - مونیخ، آلمان
    عراق کار درستی‌ می‌کند.
    102
    121
    دوشنبه ۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    eskiimoo - هلسینکی، فنلاند

    چقدر خبرهای دروغ و مضحکی، ترکیش ایر لاین پروازهاش رو کنسل نکرده بود، ایران هم داخل مرزهای خودش داره مانور میده، از جانب عراقیهای بزدل هم تا حالا کوچکترین صدای شلیکی شنیده نشده، تا همین الان ساعت 16، بعدازظهر هم 70 درصد رای مثبت به رفراندم داده شده، قابل توجه بعضیها، 17 جنگنده ی اسرائیلی تو فرودگاه اربیل مستقر هستند، واسه اینکه کسی جرات کوچکترین جسارتی به اقلیم کردستان رو نداشته باشه، عاشقتم اسرائیل،
    167
    109
    دوشنبه ۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    oghab - هلسینکی، فنلاند

    تازه شروع شد ..با طناب پوسیده اسراییل توچاه افتادند
    100
    149
    دوشنبه ۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۶
    جمهوری سکوت - فرانکفورت، آلمان

    اسرائیل از داعش و فتنه عربستان نا امید شد به سمت کردها و فتنه تجزیه طلبی رو اورد. بیچاره کردها که به خاطر رهبران فاسدشان همیشه سپر بلای دیگران بوده اند.
    93
    148
    دوشنبه ۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۷
    لشگر ششم ورماخت - هامبورگ، آلمان

    دمتون گرم و ماشاللا و ایولا . بزنین لتو پار کنین این ..... اجیر شده ی اسرائیل رو . بزنین که جمهوری اسلامی و عثمانی ها که امروز با هم برادر شدن و پشتتون قرار میگیرن . 3 تایی با هم میریزم سرشون و دخلشونو میاریم و پرچم ....اسرائیل رو که توسط این ..... برافراشته شده رو به...... دمتون گرم
    118
    64
    دوشنبه ۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    Realman - ارواین، ایالات متحده امریکا

    بارزانی یکی هستش مثل مسعود رجوی
    78
    134
    دوشنبه ۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    کوهستان زاگرس - نشویل، ایالات متحده امریکا

    این اخبار کذب محض است و عجیب است کە زبان ایرانیان در انگلستان هم همانند سپاە پاسداران و آخوندها در ایران شدە است و قوانین خبرنگاری و حقوق بین الملل در خصوص کردستان بی اهمیت تشخیص دادە شدە است. اینجاست کە سعدی بە شماها میگوید : اگر عقل نباشد جان در عذاب است! تو را نادیدە میگیرند پس از آن زبان بە استهزا میگشایند سپس با تو درگیر میشوند و تو برندە میشوی!
    14
    38
    دوشنبه ۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    iran2015 - وین، اتریش
    [::eskiimoo - هلسینکی، فنلاند::] خاک بر سرت کنند. نوکر! شما همیشه نوکران چرا آبروی این ملت باستانی را میبرید. رئیس قبیله ها که الان رئیس حزب شدند از دویست سال به آنطرف همیشه نوکر بودند و سیاستمداران زبل دنیا هم مثل یک دستمال از این ها استفاده کردند و پس از مصرف دورشان انداخته اند.چرا شماها نمیتوانید بدون نوکری این و آن یک قدم بردارید.پدر همین بارزانی نوکر شاه بود .طالبانی و همین حاج مسعود نوکر آخوند بودند بعد بارزانی در چنگ با طالبانی رفت تو آغوش صدام. بعد دوباره تو بغل آخوند بعد آمریکا !!حالا اسرائیل ؟! دوره جمهوری مهاباد نوکر شوروی ! این چه شرفی است که شماها دارید دارید.غیرت هم خوب است .زنده باد اسرائیل؟؟؟ ؟خاک بر سرت
    39
    38
    دوشنبه ۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۳
    نازک بین - شفیلد، انگلستان

    بارزانی مرتکب خیانتی بزرگ به مردم اقلیم کردستان شد. کردستانی که در راه پیشرفت و شکوفائی بود و بسرعت داشت در راه اقتصاد و صنعت و مدرنیزه پیش میرفت دستهای اهریمن از آستین بارزانی بیرون آمد و در حال نابودی و بخاک و خون کشیدن این مردمان ساده و بی غل غش و ویران کردن کردستان آباد است . تا بار دیگر آنجا را بدوران زمامداری صدام جنایتکار بدل کند.
    33
    56
    دوشنبه ۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۷
    Dalahoo834 - دالاهو، ایران
    حیدر العبادی شکر خورد. کردها بایستی همه پرسی را قبل از آزادسازی موسل انجام میدادند تا حالا از این شربت ها نمی خوردی. در ضمن خوبی که این همه پرسی داشت این بود که آن دسته از ایرانیها که بسیجی و نان به نرخ روز خور هستند را نمایان کرد. آخه شماها اگه مملکت درست و حسابیی دارید تو بقیه کشورها چه کار میکنید. البته یا جاسوسهای رژیم تروریستی ایران هستید یا فاشیست و تفرقه افکنید.
    32
    43
    دوشنبه ۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    kawir - فرانکفورت، آلمان
    [::لشگر ششم ورماخت - هامبورگ، آلمان::]. ابوساندیس تو خیل بدبختی که از عراقی دفاع میکنی ...
    24
    42
    دوشنبه ۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    eskiimoo - هلسینکی، فنلاند
    [::iran2015 - وین، اتریش::]. همین اسرائیل سگش می ارزه به صد تای تازی پرست مثل تو، تو رو با ایرانیای اصیل قیاس نمی کنم که اونها دقیقا دوست اسرائیلند و دشمن تازیهایی که تو تا حالا هم نوکرشونی، همین اسرائیل به جای تو مجسمه کوروش رو با دل جون ساخته و ازش به نیکی یاد می کنه، درود به شرف اسرائیل که دهها کشور عربی جرات ندارن جلوش قد علم کنند، والبته ..تو که با افکار پوسیدت چشم رو بدبختی ملتت بستی که روز به روز بیشتر تو باتلاق حکومت جهل اسلامی فرو می رن و نا ندارن اعتراض کنند، درود به شرف کردها که با این همه تهدید از رفراندم و حقشون عقب نشینی نکردن، یاد بگیر طریقه پس گرفتن کشورت رو از این چنگال آخوند هیچی ندار، برو فکر کن البته اگه مغزی تو اون کله ت مونده
    20
    23
    دوشنبه ۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    Nima2017 - آلیکانتە، اسپانیا
    تا کور شود آنکە نتواند دید، ملت غیور کورد ثابت کرد کە خود سرنوشت خود را تعین میکند. حالا شماهای فاشیست هی زوزە بکشید. اسلن بە شماها چە ربطی دارە؟ اگە اینقدر فهمیدە و با شعور تشریف دارید فکری بە حال ایران خراب شدە خودتان بکنید، شماها ننگ تاریخ هستیند کە زیر یوغ همچین رژیم فاسدی رفتین و جیگ هم نمیزنید. تا کور شوید چون ملت کورد کشوری خواهد ساخت کە شماها خوابش را نخواهید دید.
    15
    16
    دوشنبه ۳ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۷
    لشگر ششم ورماخت - هامبورگ، آلمان
    [::kawir - فرانکفورت، آلمان::] بشین واسه خودت توی همون آلمان و . راحت سوسیالتو بخور و آلمانی ها رو هم واسشون حسابی ....و اصلا نگران هیچی نباش و اگه میخوایی واسه آلمانیا عزیز دوردونه شون بشی تا میتونی گوشت خوک جلوشون بخور که حسابی تحویلت بگیرن . بخور عزیزم و راحته راحت باش واسه خودت .
    2
    4
    دوشنبه ۳ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    کوهستان زاگرس - نشویل، ایالات متحده امریکا
    بابا این دستور چرا اجرا نشد؟
    0
    2
    ‌سه شنبه ۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    kawir - فرانکفورت، آلمان
    [::لشگر ششم ورماخت - هامبورگ، آلمان::]. والا با بودن افرادی مثل تو به اسم ایرانی احتیاجی به خوردن گوشت خوک ندارم،با امثال تو حسابی مشهور میشم،من تا به حال هیچ با ادداره تامین اجتماعی نداشتم یا همان سوسیال تو و از زمان پایان تحسیل هم رو پای خودم هستم و احتیاجی هم ندارم،ولی خوردن گوشت خوک و حقوق سوسیال گرفتن گزاران بار شرف به ساندیس خوردن دستمال بدستی رژیم بودن و نون صیغه خوردن را داره. از سوسیال طوری حرف میزنی که انگار بابات بیل گیت است،من امثال تو را خوب میشناسم،هر روز با امثال تو در اداره محاجرت روبرو هستم،ولی یک سوال از تو،حاضری قسم بخوری که در کیست مگفتی ....
    0
    2
    ‌سه شنبه ۴ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۲
    ordak - بن، آلمان
    [::IRAN+ISRAEL+USA4EVER - مونیخ، آلمان::]. دوست ندارم بگم کارت تو مونیخ چی است،اگر دوستان سایت هم اطلاع داشتن،اسمتو میهذاشتن تو قرنطینه!پس بچسپ به تبون خودت و از ابو سوسمارها طرفداری نکن،اینها ۸ سال ایرانی کش*تند!
    1
    3
    ‌سه شنبه ۴ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    iran2015 - وین، اتریش
    [::eskiimoo - هلسینکی، فنلاند:: چرا جایگاه خودت و خانواده ات را به دیگران هدیه میکنی،تو داری نوکری اسراییل را میکنی پس سگش هم به خودت شرف دارد ،اسراییل جونت هم با عربستان سرش تو یک آخور است پس طویله را برای خودت نگهدار و دشمنی اسراییل و عرب نکن.شماها همیشه نوکران فقط در فاضلاب را باز میکنید و همه را با آخوند یکی میکنید.ان ارباب جیره خور آخوند بوده حالا ضد آخوند شده ،بارزانی و طالبانی زیر پای آخوند بودند حالا ما را میخواهی به آخوند بجسبانی،ماها یک مشت بزدل ترسو هستید که فقط با نوکری این و آن زنده هستید همین اسراییل یک گوشه چشم از آخوند ببیند ببین چطور مثل گوسفند شماها را به قتلگاه میبرد.همیشه نوکر خصلتش نوکری است .
    1
    2
    ‌چهارشنبه ۵ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.