از هر ۳۹ پناهجو یک نفر در مسیر مدیترانه غرق شدند.

+12
رأی دهید
-5

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۸
    nooshin tehrani - روم، ایتالیا
    به جهنم. ر.. به ایتالیا رفت پی‌ کارش. هرچی‌ دزد، قاچاقچی، فاحشه، روانی‌ بود به عنوانِ پناهنده وارد این کشورشد. روزی نیست که در روزنامه‌ها از تجاوز و فروش مواد مخدر بوسیله این پناهندگان ننویسند
    6
    8
    جمعه ۲۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    انرژی و بینهایت - فوکوکا، ژاپن
    برای چیدن گوجه فرنگی ها هر ساعت 3.5 یورو میدادند. خواستم بگم آنقدر ها هم پولی بدی نیست، میشه حدود 4.2 دلار در هر ساعت. وقتی به ژاپن تازه آمده بودم و زبان نمی فهمیدم، در یک رستورانت زیرزمینی کار میکردم و ترب سفید و سیب زمینی را پوست میکردم همراه با مرغ ودیگر سبزیجات سوپ سویا میپختم، حقوقم بود 600 ین در هر ساعت که میشه حدود 5.4 دلار.یعنی منظورم اینکه که بگم حقوق کار های ساعتی در ژاپن خیلی کم است، ما که قانونی آمدیم و مدرک، پاسپورت همه چی هم داشتیم ولی کاری دیگری نبود، مجبور شدیم به همین کار در رستورانت تن در دهیم. به گفته یک کاربر همین سایت، باید ژاپن را سالها پیش بیخیال میشدیم ولی اشتباه کردیم.
    0
    7
    جمعه ۲۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۷
    pars40 - فرایبورگ، سوییس
    nooshin tehrani - روم، ایتالیا سر کار خانم کرر اینها که مواد میفروشن غلطه و حرفی درش نیست اما شما هم یک نگاهی به تاریخ بندازید میبینید که همین اروپایی ها آفریقا رو به این روز انداختن و از فرانسه و ایتالیا و آلمان و آمریکا و انگلیس و بلژیک وووو که آفریقا رو برای چاپیدن و بالا کشیدن نافعشون بین هم تقسیم کردن و حالا شما توقع دارید مردمی که دارن در فقر و بدبختی زندگی میکنن نیان اروپا چون جای شما تنگ میشه . امیدوارم اینقدر پناهنده بیاد که نسل اروپایی از بین بره .
    2
    2
    شنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.