ترامپ در شانزدهمین سالگرد ۱۱ سپتامبر: برای تروریست‌های وحشی نقشه‌هایی داریم

مراسم سکوت برای قربانیان حمله ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ مقابل کاخ سفید با حضور پرزیدنت ترامپ و بانوی اول صدای آمریکا : رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا در نخستین سخنرانی خود در سالگرد مراسم حمله تروریستی ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ به ایالات متحده آمریکا گفت دولت او به دنبال از بین بردن گروه های تروریستی وحشی است که جهان را نا امن کرده اند.
 
پرزیدنت دونالد ترامپ روز دوشنبه ۲۰ شهریور با حضور در وزارت دفاع آمریکا، پنتاگون در شمال ایالت ویرجینیا، گفت: هدف تروریست ها ترساندن ما بود، اما آمریکا مرعوب نمی شود. نام آنها به لیست دشمنان ما اضافه خواهد شد که نابود شده اند.
 
وی افزود: نیروهای نظامی ما آماده هستند که نیروهای وحشی و شرورهای تروریست که دشمن ما و دشمن تمام ملل متمدن هستند را دنبال کنند و آنها را نابود خواهند کرد.
 
رئیس جمهوری آمریکا با تاکید بر قوت ارتش آمریکا گفت، ما این دشمنان شرور را که تا به حال شبیه شان را ندیده ایم نابود می کنیم. ما تضمین می کنیم که این تروریست ها هیچ پناهگاهی برای سازماندهی حمله به ملت ها نداشته باشند.
 
ترامپ افزود: نقشه هایی داریم که به این قاتلان بگوییم هیچ پناهگاهی وجود ندارد که آنها بتواند در آن پنهان باشند و از تیررس ما مخفی شوند.
 
رئیس جمهوری آمریکا افزود: از ۱۱ سپتامبر هفت هزار سرباز آمریکایی جان شان را برای دفاع و محافظت از مردم آمریکا از دست دادند. در میان این سربازان، از همه اقوام و ادیان بودند و تنها وظیفه شان دفاع از آمریکای متحد بود.
 
پیش از سخنرانی پرزیدنت ترامپ در پنتاگون، ژنرال جوزف دانفورد رئیس ستاد کل نیروهای مسلح آمریکا و همچنین جیم متیس، وزیر دفاع آمریکا سخنرانی کردند.
 
رئیس جمهوری و ملانیا ترامپ بانوی نخست آمریکا روز دوشنبه با حضور در محوطه کاخ سفید مراسم یک دقیقه سکوت به احترام قربانیان را برگزار کردند.
 
مایک پنس، معاون دونالد ترامپ هم در شنکس ویل پنسیلوانیا ، جایی که دیگر هواپیمای مهاجم در یازدهم سپتامبر سقوط کرد، سخنرانی داشت.
پرچم آمریکا روی دیوار ساختمان پنتاگون که ۱۶ سال پیش هدف حمله قرار گرفت. شانزده سال پیش در چنین روزی در یازده سپتامبر سال ۲۰۰۱ اولین هواپیما از چهار هواپیمای مسافربری ربوده شده توسط تروریست ها به یکی از برج های دوقلوی مرکز تجارت جهانی در نیویورک برخورد کرد. و بدنبال آن دومین هواپیما. حملاتی که موجب سقوط دو برج شد.
 
اندکی بعد هواپیمای سوم به مجتمع پنتاگون وزارت دفاع آمریکا در واشنگتن برخورد کرد. هواپیمای چهارم که عازم پایتخت بود با اقدام شجاعانه سرنشینان آن در مزرعه ای در پنسلوانیا سقوط کرد.
 
در کمتر از دو ساعت نزدیک به سه هزار نفر کشته شدند که بیشتر آن ها ساکنان نیویورک بودند. نه تنها آمریکایی تبار بلکه مهاجرانی از تبار ها و کشورهای مختلف.
+18
رأی دهید
-32

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۳۷
    لشگر ششم ورماخت - هامبورگ، آلمان
    اول یه نقشه واسه خود خوک کثیفه جنایتکارتون بکشین . شما آمریکاییا باید گورتون رو هرچی زودتر از خاورمیانه گم کنین بیرون .
    11
    16
    دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    shirzan e irani - استکهلم، سوئد
    جهان اکنون دو قطبی شده است، قبل از انتخاب پرزیدنت ترامپ جهان یک قطبی بود، که کلید آن‌ با شورش ۵۷ شروع شد و بعد فروپاشی شوروی، نقشه این‌ بود تمام اهل سیاست در عین اینکه در جهات مختلف هستند ، در هدف یکسو شده جهان وطنی را بوجود آورند و بوسیله مذهب خصوصاً اسلام قشری ملتها را تحمیق کرده از آن‌ سؤ مسیحیت و یهودی هم که کار و بار خود را دارند، و یا سر ملتها را به محصولات و فرآورده‌ها بند کنند , چون دوره سیاست گذشته، با تجارت و بیزنس و مذهب ملتها را استعمار کنند تا اینکه اوباما وارونه شد و تمام نقشه‌ها بهم ریخت، پرزیدنت ترامپ یک فرد نیست که یک جریان ملی‌ میهنی است ، بسیاری از امریکأییها هنوز به خاطرِ وقایع ۵۷ از امریکا و سیاستِ دموکراتها و کارتر تا اکنون ناراضی بودند تا امروز که موفق شدند با پرزیدنت ترامپ سیاست خود را پی‌ گیرند، استثمار غرب و شرق و استثمار مذهبی‌ دست در دست , هم سؤ و هم راه هستند , حال باز ایرانیانِ گیج و از قافله مانده مو را ببینند و از پیچش آن‌ غافل باشند و این است حکایت شکست و غلبه اجانب بر ما !
    4
    2
    دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    مهدی بازرجانی - تهران، ایران
    والا من نمیدونم چرا هر وقت رییس جمهور امریکا عوض میشه رهبر تروریستها هم عوض میشه. کلینتون:طالبان. جورج بوش: بن لادن. اوباما: ابوبکر البغدادی. ترامپ :؟؟؟؟. ایشون فعلا کسی رو معرفی نکرده چون تازه وارد سیاست شده بنده خدا بی خبره از مسایل پشت پرده
    2
    10
    دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    shirzan e irani - استکهلم، سوئد
    ۱۱ سپتامبر با همکاری دموکراتها و همان قطبِ مورد نظر بوجود آمد که این درخت خبیثه در همه دنیا شاخه دارد، منجمله خود امریکا که از کارتر شروع شد و بنا بود به کلینتون ختم شود تا به هدفِ غایی رسیده همه چیز را در اختیار بگیرند، اما دست خداوند مکر دشمنان را به خودشان باز می‌گرداند. بلبشو حاکم بر دنیا هم قبل از ریاست جمهوری پرزیدنت ترامپ در راستای همین اهداف بود، تا ملتها را آچمز کرده هیولاهایِ دست ساز خودشان را به جانِ آنها بیندازند و مانند نمونه بی‌ بدیل آن‌ نظامِ حاکم بر ایران چنین تحفه ایی را به همه جا بفرستند، به همین خاطر آن‌ جوکی هندی از ابتدا گفت ما میخواهیم این فتنه خون و جنون را به دنیا صادر کنیم، ملت ایران هم که بهترین موش آزمایشی‌ دنیا !! و چه موقعیتی از این بهتر، و سرمایه و امکاناتِ ایران که چهل سال است هم به جیب استثمارگران میرود و هم نوچه‌هایشان در نظام، هم از هوش و تونأی ایرانی که گذر از آن‌ اجتناب ناپذیر است بهره برده و جهان وطنان بی‌ وطن ایرانی را در هر رده و گروه به خدمت میگیرند که گرفتن آخرین اسکار فرهادی و کل جریان از همان دست بود، و هم هزینه اعمال فتنه گری در دنیا .
    0
    1
    ‌سه شنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.