آمارهای حیرت‌آور از صنایع ایران به روایت رئیس اتاق بازرگانی.

+32
رأی دهید
-3

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۴
    majiddk - کپنهاک، دانمارک

    والا با 165 تا کارخونه سیمان نتونی به اندازه 10 تا کارخونه سیمان کره جنوبی سیمان تولید کنی""این کار هنر میخواد.همه جا هم که میگویند هنر نزد ایرانیان است. بله هنر هدر دادن منابع و از بین بردن محیط زیست و جنگ افروزی در دنیا نزد ایرانیان است.
    4
    34
    شنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    shirzan e irani - استکهلم، سوئد
    چون حکومت ایرانی بر ایرانی را تاب نیاورده اندازه شعور ، درک و معرفتِ نداشته تان ، با توطئه استثمار و استعمار و یاری جهالت و خیانت ایرانی‌ نما ها ، مملکتی استثنا یی و آباد و آزاد را به شرایطِ کنونی رساندید، که لکه ننگ‌ ایرانیان حقیقی‌ و انسانهایِ آزاده است. مابقی که حدشان اندازه شماست را باکی نیست و در این مرداب و لجن زار خر غلت زده شادمانی میکنند مراقبند مبادا این لنجنزار از آنها گرفته شده فضایِ سالم و آباد ایجاد شود آنگاه از خر غلت زدن بیافتند، . مشتری ش را دارید از همه مدل، عمامه ایی ، کراواتی ، چپی‌ ، راستی‌ ، و انواع دیگر گونه‌ها ، بنا بر این همچنان به گندِ خود ادامه داده تا در باتلاقی‌ که تاریخ برایتان خواهد کند در این لجنزار برایِ همیشه دفن شوید.
    4
    17
    شنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    آذری باهوش - میانه، ایران
    [::majiddk - کپنهاک، دانمارک::]. هنر پارتی بازی تبانی باهمدیگر برای نابود کردن کسی که حرف درست میزند هنر بدذاتی و از همه بالاتر هنر "حسودی" بالاترین هنرهای نزد ....
    3
    15
    شنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    tiger.man - ریکیاویک، ایسلند
    هنر نزد ایرانیان است و بس . ای کیو ایرانی ها هم ماشالا هزار ماشالا گراهام نامبر هستش کلا خیلی باحالیم از اخوند گرفته تا مسئولین گرفته تا من و خوانندگان این کامنت .
    1
    19
    شنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.