فال روز دوشنبه ۴ سپتامبر - ۱۳ شهریور.

فروردین
 
امروز شما می‌خواهید در نظر افراد مافوقتان خود را خوب نشان بدهید، بنابراین ممکن است کارهایی بکنید که مدت‌ها است این کارها را انجام نمی‌دادید. اکنون هیچ چیز از چشمان منتقدانه شما پنهان نمی‌ماند، اما شما به خاطر جزئیاتی که نتوانسته‌اید مأموریت خود را به اتمام برسانید کاملاً در خود فرو رفته‌اید. اگرچه شاید این روش انتخاب خاص شما نباشد، ولی خوب است که کمی درد و رنج را تحمل کنید تا بعدها بتوانید سر موقع کارهای خود را تمام کنید.
شراب و عیش نهان چیست کار بی‌بنیاد***زدیم بر صف رندان و هر چه بادا باد
گره ز دل بگشا و از سپهر یاد مکن***که فکر هیچ مهندس چنین گره نگشاد
تعبیر: در جمع آوری پول و ثروت خیلی زیاده روی می کنی. بیش از اندازه برایت دردسر ساز می شود. قسمتی از مالت را انفاق کن آن وقت است که به مقاصد دیگر خود هم می رسی. مدعی هستی که مظلوم واقع شده ای اما اینطور نیست بلکه یک عده هستند که زیردست تو مظلوم واقع می شوند و تو به آنها فکر نمی کنی. مردم دار باش. کرم داشته باش. تو هم بنده ی خدا باش تا همیشه از خوبی زبانزد باشی.
 
اردیبهشت
 
حتی اگر شما فکر می‌کنید که می‌توانید موفق شوید ولی الان زمان مناسبی برای شما نیست خورشید و چند سیاره دیگر در هفتمین خانه شما یعنی خانه دوستانتان قرار دارند، بنابراین کار کردن با دوستانتان به شما انرژی‌ای را که نیاز دارید می‌دهد. اما شما شاید ناگهانی از دست دوستتان ناراحت بشوید و عجولانه تصمیم بگیرید که رابطه‌تان را قطع کنید. هیچ وقت فراموش نکنید که فرار کردن از دست مشکلات باعث می‌شود نتوانید آنها را حل کنید.
سینه از آتش دل در غم جانانه بسوخت***آتشی بود در این خانه که کاشانه بسوخت
تنم از واسطه دوری دلبر بگداخت***جانم از آتش مهر رخ جانانه بسوخت
تعبیر: تحول عظیمی در خود بوجود می آوری که این تحول هم مادی است و هم معنوی. در این کار تعجیل جایز است. شما از جایی به جای دیگر نقل مکان می کنید. سختی می کشید ولی راحتی در پی آن می باشد. خیالاتی را که در سر داری عملی کن که تو از این به بعد خوش خواهی بود.
 
خرداد
 
شما امروز نمی‌توانید به راحتی به دیگران اعتماد کنید، چراکه آنها خیلی اغراق می‌کنند. شما می‌دانید بیشتر گفته‌های آنها حقیقت دارد، اما حس ششم‌تان بهتان می‌گوید هنوز مشکلی وجود دارد. همه چیز ظاهرا خوب است، باوجود این سستی‌ها و تزلزل‌های شما تحریک‌تان می‌کنند که قضاوت‌های تند و تیز داشته باشید. سعی کنید توقعات خود را کنار گذاشته و حواستان فقط به اتفاقاتی که پیرامونتان رخ می‌دهد باشد. در این صورت واقعاً از نتایج کارتان شگفت زده خواهید شد!!
جز آستان توام در جهان پناهی نیست***سر مرا بجز این در حواله گاهی نیست
عدو چو تیغ کشد من سپر بیندازم***که تیغ ما بجز از ناله‌ای و آهی نیست
تعبیر:حالا که همه چیز دارد درست می شود پشتپا به آنه نزنو کارها را خراب نن زیرا به زودی پشیمان شده وبعد می فهمی که چه گوهری را از کف داده ای. از دشمن دیرین خود کمک نخواه چون تیشه به ریشه ات می زند. هر چند که همه چیز بهم ریخته است ولی سر و سامان گرفته و مشکلاتت حل می شود.
 
تیر
 
امروز در حالیکه ماه در نشانه شما به ژوپیتر خوش بین ملحق می‌شود، شما می‌توانید برای رسیدن به اهدافتان بیشتر از همیشه به تواناییهای خود ایمان داشته باشید. اعتماد به نفس داشتن خصلت بدی نیست، اما اگر بیشتر از توانایی‌هایتان مسئولیت قبول کنید کمی به دردسر خواهید افتاد. تا جایی که امکان دارد واقع‌بین باشید؛ اگر شما مطمئن نیستید برای قبول کردن یک مسئولیت چقدر لازم است رویش کار کنید، قبل از اینکه جواب مثبت داده و آن را قبول کنید در موردش کاملاً صحبت کرده و آن را بررسی کنید.
آن شب قدری که گویند اهل خلوت امشب است***یا رب این تاثیر دولت در کدامین کوکب است
تا به گیسوی تو دست ناسزایان کم رسد***هر دلی از حلقه‌ای در ذکر یارب یارب است
تعبیر:یا علی بگو و از جا بلند شو، تلاش کن. تنبلی را کنار بگذار و غم ایام را مخور. مشکلات مادی تو حل می شود. بدنامی دامنت را نمی گیرد. نفس اماره ی خود را از بین ببر و راز دل خود را به کسی نگو. تو به دلآرام خودت می رسی. صبر داشته باش و مقاومت کن تا روزی به کام دلت برسی.
 
مرداد
 
امروز ماه در پنجمین خانه تان یعنی خانه خلاقیت قرار می گیرد و شما وسوسه می شوید کاری را انجام دهید که ذات واقعی تان را به نمایش بگذارد. این سخن به این معنی نیست که به خودتان سختی می دهید تا کاری را با شیوه ای متفاوت از روشهای خسته کنده کاریتان انجام دهید؛ بلکه بدین معنی است که وقت کافی اختصاص می دهید تا چیزی خلق کنید که واقعاً برایتان مهم باشد. این کار شاید مهم ترین تلاشتان باشد، چراکه با این کار می توانید با رفتار ژرف خود بر دیگران هم تاثیر بگذارید.
برو به کار خود ای واعظ این چه فریادست***مرا فتاد دل از ره تو را چه افتادست
میان او که خدا آفریده است از هیچ***دقیقه‌ایست که هیچ آفریده نگشادست
تعبیر: توکل به خدا کن. در کاری که انجام می دهی بدی وجود ندارد و عاقبت بسیار خوبی دارد. قبول کن چیزی را از دست نمی دهی. غصه نخور. شاد باش که به مقام و پول یکجا دست پیدا می کنی. از پند دیگران ناراحت نشو. عمرت هم طولانی است.
 
شهریور
 
گاهی اوقات دیگران سعی می‌کنند که برنامه‌های خود را پیش ببرند و از شما توقع دارند خودتان را با آنها هماهنگ کنید و این موضوع شما را نارحت می‌کند. شما هم محدودیتهای خودتان را دارید و نمی‌خواهید وقت و انرژی باارزشتان را برای فردی که شما را از اهدفتان دور می‌کند تلف کنید. ولی امروز قضیه فرق می‌کند، برای اینکه فرصتهای خوبی نصیب شما شده است. اما باید منطقی باشید و قبل از دادن جواب مثبت فکر کنید.
رونق عهد شباب است دگر بستان را***می‌رسد مژده گل بلبل خوش الحان را
ای صبا گر به جوانان چمن بازرسی***خدمت ما برسان سرو و گل و ریحان را
تعبیر:درد دل کردن با ائمه اطهار برای تو از یک دوست عادی بهتر است چون هر منفعتی می بینی از هدایت ایشان است. وجود خود را به آنها نزدیک کن تا بلکه دلت آرامش بیشتری پیدا کند. در این حالت است که به مراد می رسی و فالت نیکو می شود و غم دوری عزیزان را نمی کشی و از آتش نفس اماره در امان می مانی.
 
مهر
 
امروز دوستان و همکارانتان نظریات خیلی خاصی عرضه می‌کنند و شما در عین حال که اطلاعات گذشته خود را کامل تر می‌کنید، دلتان نمی‌خواهد دست از تنبلی بردارید. شما راه و روش خود را تثبیت کرده‌اید و نمی‌خواهید به منظور پیدا کردن دیدگاه‌های متفاوت فکر خود را تغییر دهید. بادقت به حرفهایی که دیگران می‌زنند گوش دهید، اما بعد دست به کار شده و هر کاری به نظرتان بهتر بود را انجام دهید.
دی پیر می فروش که ذکرش به خیر باد***گفتا شراب نوش و غم دل ببر ز یاد
گفتم به باد می‌دهدم باده نام و ننگ***گفتا قبول کن سخن و هر چه باد باد
تعبیر:دوستی بهتو کمک می کند، دست او را پس نزن. به خاطر کاری که کرده ای تو را می بخشد. خود را پنهان نکن. سری در این کار است که با گفتگو و مشورت حل می شود. مطمئن باش پریشانی ات برطرف شده وحالت نیکو می گردد.
 
آبان
 
امروز بیش از روزهای دیگر امکان این را دارید که اهل عمل باشید. رویاهای شما اهمیت کمتری از کارهایتان ندارند اما شما بیشتر به فکر این هستید که چگونه آنها را حتما به تحقق برسانید. چشمان تان را به افق دوردست بدوزید. مهم نیست که چقدر مانع سر راه شما را گرفته است. تصمیمات استوار شما یکی از عالی ترین نقاط قوت شماست. تمرکز کردن روی اهداف می‌تواند بهترین ضمانت برای رسیدن به آنها باشد.
الا یا ایها الساقی ادر کاسا و ناولها***که عشق آسان نمود اول ولی افتاد مشکل‌ها
به بوی نافه‌ای کاخر صبا زان طره بگشاید***ز تاب جعد مشکینش چه خون افتاد در دل‌ها
تعبیر:ایمانت را قوی تر کن تا از رنج ملامت نجات یابی. گرفتاریت برطرف می شود. اگر در عین غمگینی خندیدی شاهکار کرده ای. کسانی که طرفداری تو را می کنند و از آشوب و غوغا نجاتت می دهند. تغییری در خود و افکارت بده. بدی ها را آتش بزن و بخشندگی را در خود پرورش بده.
 
آذر
 
احتمالاً الهامات روشنی در مورد شیوه های جدید برقراری ارتباط با دیگران به شما می رسد. قوانین قدیمی شما درمورد روابط اکنون دستخوش بازنگری هستند. همانطور که متوجه شده اید راه های بسیاری نسبت به آنچه قبلاً می دانستید، وجود دارند. شما گویی در جایگاه یک راننده قرار دارید و قادر به تعریف آنچه می خواهید هستید بدون اینکه خواسته های دیگران را کورکورانه بپذیرید. این کار را با درمیان گذاشتن نظرات خود با یک شخص مطمئن انجام دهید.
زاهد ظاهرپرست از حال ما آگاه نیست***در حق ما هر چه گوید جای هیچ اکراه نیست
در طریقت هر چه پیش سالک آید خیر اوست***در صراط مستقیم ای دل کسی گمراه نیست
تعبیر:چرا فکر می کنی کسی اندوه تو را نمی داند. خیال نکن که کسی ناله ها و آه های تو را درک نمی کند. از یاد خدا غافل نشو که تمام احوالات تو واقف است. گوهری را که تو در پی اش هستی حتی در عمق ترین دریاها که باشد به تو می دهد. از تو حرکت از خدا برکت.
 
دی
 
شما به آسانی نمی‌توانید وقت خود را آزاد کرده و به شادی و تفریح کردن مشغول شوید، مگر اینکه از قبل برای آن برنامه‌ریزی کرده باشید. این روزها شما دوست دارید چند ساعتی را بیکار باشید و به استراحت کردن بپردازید، اما شاید این کار به این سادگی که به نظر می‌رسد نباشد. شاد بودن و تفریح کردن موهبتی است که زمانی می‌توانید آن را به دست آورید که به اندازه کافی کار کرده باشید.
رواق منظر چشم من آشیانه توست***کرم نما و فرود آ که خانه خانه توست
به لطف خال و خط از عارفان ربودی دل***لطیفه‌های عجب زیر دام و دانه توست
تعبیر:گم کرده ی خود را پیدا می کنی. وعده ی دیدار نزدیک است. هوشیار باش. خبر خوبی به تو خواهند داد. با مشکلات بجنگ و از بخت خود گله نداشته باش بعد از هر تاریکی روشنایی هست . سعی کن عقلت بر قلبت غلبه داشته باشد. با این حال فکر نکن همه ی خوبی ها در تو جمع شده و عاری از هرگونه بدی هستی.
 
بهمن
 
شما امسال خیلی تلاش کرده‌اید که موقعیت خود را از نظر حرفه‌ای بالاتر ببرید. باوجود این امروز از این همه کار سخت خسته شده‌اید. به احساسات خود خیلی توجه کنید، چرا که شما اصلا از ناامیدی و یاس که در حال رشد کردن و بزرگ شدن است آگاه نیستید. این ناامیدی در آخر راه می‌تواند مشکلتان خیلی زیادی را به وجود آورد. پنهان کردن ناامیدی تان شاید برای مدت کوتاهی جواب بدهد، اما در دراز مدت ممکن است باعث خشم و عقده‌های فروخورده و یا حتی ناراحتی‌های عاطفی شود. سهیم کردن یک دوست در احساسات‌تان بهتان کمک می‌کند تا فشاری که روی خود احساس می‌کنید را کم کنید.
صحن بستان ذوق بخش و صحبت یاران خوش است***وقت گل خوش باد کز وی وقت میخواران خوش است
از صبا هر دم مشام جان ما خوش می‌شود***آری آری طیب انفاس هواداران خوش است
تعبیر:دوستی بهتو کمک می کند، دست او را پس نزن. به خاطر کاری که کرده ای تو را می بخشد. خود را پنهان نکن. سری در این کار است که با گفتگو و مشورت حل می شود. مطمئن باش پریشانی ات برطرف شده وحالت نیکو می گردد.
 
اسفند
 
امروز ماه وارد دوازدهمین خانه شما می‌شود، یعنی زندگی شخصی شما؛ در این روزها احساس می‌کنید که کمی‌ نیاز به آرامش در دنیای شخصی و خصوصی خود دارید پس زندگی اجتماعی را برای مدتی رها می‌کنید تا با خودتان تنها باشید. ممکن است بعضی از اطرافیان شما را دست انداخته و شما را مردم گریز بخوانند، وحشت زده نشوید. آنها فقط درک نمی‌کنند که شما قبل از اینکه بخواهید دوباره کاری انجام دهید و به اجتماع بازگردید کمی‌هم نیاز به آرامش و تقویت روح و روان خود دارید.
تا سر زلف تو در دست نسیم افتادست***دل سودازده از غصه دو نیم افتادست
چشم جادوی تو خود عین سواد سحر است***لیکن این هست که این نسخه سقیم افتادست
تعبیر: اگر کار را برای رضای خداوند انجام داده ای پس چرا دیگر شکایت می کنی. خداوند مزد تو را می دهد. پیر دانایی راه تاریک تو را با علم خودش روشن می کند ولی راه بسیار طولانی و مقصد دور است. تو از عاقبت گناه باخبری پس چرا گناه می کنی. با توسل به قرآن آبروی ریخته ات بر می گردد..
+23
رأی دهید
-2

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.