اتوبوس دیر حرکت کرد، مرد بلیت‌فروش را کشتم!

شرق: عامل جنایت ترمینال جنوب اعتراف کرد به علت دیر حرکت‌کردن اتوبوس دست به این جنایت برای انتقام‌گیری زده است.
به گزارش خبرنگار ما، ساعت١٦:١٠ روز سه‌شنبه وقوع یک فقره نزاع و درگیری در  تعاونی شماره ١٣ ترمینال جنوب به کلانتری ٢٠٨ اعلام شد. مأموران با حضور در تعاونی شماره ١٣ ترمینال جنوب، جوانی حدودا ٣٠ساله را مشاهده کردند که با چاقوی آغشته به خون قصد فرار از محل را داشته اما مسافران ترمینال و شهروندان با او درگیر شده و مانع از فرار وی از محل شدند. نهایتا با دخالت مأموران این شخص به‌نام اکبر ٣٢ساله دستگیر و به کلانتری منتقل شد. در همان لحظه دستگیری اکبر، مأموران اطلاع پیدا کردند که سه نفر به وسیله‌ این شخص مورد اصابت ضربات چاقو قرار گرفته‌اند که وضعیت یک نفر از آنها وخیم و نامساعد است. بلافاصله موضوع به مرکز فوریت‌های پزشکی ١٢٥ اعلام و هر سه مجروح برای انجام اقدامات درمانی به بیمارستان
منتقل می‌شوند.
ساعتی پس از دستگیری متهم پرونده و انتقال مجروحان به بیمارستان، به کلانتری ٢٠٥ ترمینال جنوب اعلام شد یکی از مجروحان صحنه درگیری به‌نام علی ٤٠ساله که کارمند تعاونی ١٣ ترمینال جنوب بوده، بر اثر اصابت ضربه چاقو به ناحیه گردن فوت کرده است.
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع «قتل عمد» و به دستور بازپرس شعبه دهم دادسرای ناحیه ٢٧ تهران، پرونده برای رسیدگی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
متهم پس از انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: ساعت ١٠ روز سه‌شنبه برای خرید بلیت اتوبوس به تعاونی شماره ١٣ ترمینال جنوب مراجعه کردم. شخصی که مقابل تعاونی ایستاده بود من را برای خرید بلیت به داخل تعاونی شماره ١٣ راهنمایی کرد. به باجه فروش بلیت مراجعه کردم؛ متصدی فروش بلیت مدعی شد که اتوبوس تا دقایقی دیگر حرکت خواهد کرد و من نیز با این تصور اقدام به خرید بلیت اتوبوس کردم. حدود یک ساعت از زمان خرید بلیت گذشت اما اتوبوس حرکت نکرد و نهایتا اعلام شد که اتوبوس با چند ساعت تأخیر حرکت خواهد کرد. زمانی که به متصدی ‌فروش بلیت مراجعه کرده و درخواست بازپس‌گرفتن پولم را کردم، آنها طفره رفته و عنوان کردند که این کار امکان ندارد.
متهم در ادامه اظهاراتش به کارآگاهان گفت: به منزلم در خیابان پیروزی برگشتم. بسیار عصبانی بودم، نهایتا پس از گذشت چند ساعت به قصد انتقام‌گیری، با برداشتن چاقو از خانه خارج شده و به ترمینال جنوب برگشتم. ابتدا شخصی را که من را به تعاونی شماره ١٣ راهنمایی کرده بود، با یک ضربه چاقو [از ناحیه سینه] مجروح کردم؛ سپس وارد تعاونی ١٣ شده و با شخصی که بلیت را به من فروخته بود (مقتول) درگیر شدم. چاقویی به گردنش زدم. در همین زمان [یکی از دوستان و همکاران مقتول] به قصد کمک‌کردن به مقتول با من درگیر شد که او نیز از ناحیه دست مجروح شد. در حین فرار از داخل ترمینال بود که با مردم درگیر شده و نهایتا از سوی  مأموران دستگیر شدم.
سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: یکی از دو مجروح حادثه به صورت سرپایی تحت درمان قرار گرفته و از بیمارستان ترخیص شده؛ مجروح دوم که از ناحیه سینه مورد اصابت چاقو قرار گرفته، همچنان تحت نظر تیم پزشکی قرار داشته و سیر مراحل درمانی و مراقبتی در بیمارستان در حال انجام است. سرهنگ کارآگاه حمید مکرم در پایان این خبر عنوان کرد: با صدور قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس محترم پرونده، متهم برای  انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.
+31
رأی دهید
-1

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۵
    تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک

    میبینید؟! ایران خیلی خوش میگذره. برگردید. نمیدونم چرا در اینگونه اخبار هارت و پورتهای هخامنشی و اسلامی نمیبینیم و چیزی از نجیب زادگان آریایی نمیخوانیم؟! اما خدا نکند که یک اروپایی شورتش را در مملکت خودش در آورد!! نجیب زادگان غوغا میکنند!!! که ای آقا! ما که در مملکت اینها هستیم و هنوز به اینها میگوئیم خارجی! پس چرا از ما ادب و تربیت یاد نمیگیرند؟!!! برید کشکتون رو بسابید بابا. هر کی اینجا ناراحته برگرده ایران از این صحنه ها ببینه جیگرش حال بیاد!!!
    85
    48
    جمعه ۱۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۶
    hassan5 - تهران، ایران

    نباید تمام تقصیرها را بگردن قاتل انداخت!؟!؟رفتار بد مسئولان ترمینال هم در بروز این فاجعه موثر میباشد.چنانچه با ملایمت وعذرخواهی با این جوان احمق خودبزرگ بین برخورد میکردنند این حادثه اتفاق نمیافتاد.این فرد بلیط فروش متعهد بنظام ترمینال بود نه متخصص این کار(درنظام اسلامی تعهد حرف اول را میزند نه تخصص!؟!؟)
    7
    70
    جمعه ۱۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    زاده تهران - هامبورگ، آلمان

    hassan5 - تهران، ایران. با شما موافقم نباید تمام تقصیرها به گردن قاتل انداخت من خودم بارها شاهد بودم که در ترمینالها برای فروش بلیط به هر ترفندی دست می زنند که بلیطشان را بفروشند و هیچ مسئولیتی هم در مقابل مسافر ندارند و نتیجه این میشود... و هر کسی آستانه تحمل بالای ندارد بعضی خونسردند بعضی تحمل می کنند بعضی دعوا و بعضی مانند این شهروند دست به چاقو.... مملکتی که از بالا تا پایین هیچ کس مسئولیت و تعهدی نداره چه انتظاری از یک کارمند بلیط فروش میشه داشت ؟؟؟؟؟؟.
    2
    55
    جمعه ۱۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    amirgheryou - تهران، ایران

    این بلیت فروشا خیلی قالتاقن. کافیه یه خانوم تلفنی بلیت بخره و وقتی مراجعت کرد ببینن خوشگله. شروع میکنن به دادن پیام که با هم اشنا بشیم. بخصوص به دانشجوهایی که تردد مکرر از یک ترمینال دارن خیلی گیر میدن و البته چون گاهی جواب میگیرن ، ترای میکنن. البته در جامعه ما هرکی کار خانومها بهشون میوفته اینطوری میشن. پزشک و استاد دانشگاه و تعمیرکار ماشین وووو. کلا همه فکر میکنن یه سفره ای پهن هست و نباید عقب بمونن. غافل از اینکه ناموس خودشون هم در اون سفره هست. من زمانی جایی کار میکرد که برخورد شغلی با خانومهای زیادب داشت (دلاک حموم نبودما) فقط برای اینکه شخصیتم خراب نشه خیلی زود محل کارمو عوض کردم. به همین سادکی. صورت مسئله رو پاک کردم چون تهش معلوم بود.
    1
    30
    جمعه ۱۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    karkas - اصفهان، ایران

    [::تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک::]. من موندم شما از ایرانی ها یا آریایی ها یا هخامنشیان چه دید که همیشه آویزان هستید! شما که در بلژیک تشریف دارید همآنجا بمانید و نظرات بی خردانه خود را برای خودتان نگه دارید! بی وطن.....
    19
    47
    جمعه ۱۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۵
    Walter White - آلبوکرکی، ایالات متحده امریکا

    [::تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک::]. مشخص هست که به دلایلی نمیتونی به ایران سفر کنی و میبینی دیگران رفت و آمد دارند و از این موضوع سرخورده شدی.و الی کسی اینجا حرفی از خوبی یا بدی شرایط ایران و سفر به ایران نزده بد که اینجور آشفته شدی و به عبارتی عقده ها سر باز کردی و اینجور کامنتی نوشتی. محض یادآوری این یه خبر هست از یک حادثه و اتفاق در اون کشور نه اینکه اتفاق روزمره باشد.در همین آمریکا و بسیاری نقاط اروپا روز یا حتی ساعتی نیست که بگذرد و جنایتی حمله ای چاقو کشی یا قتلی انجام نشود.کافیست به اخبار روز مراجعه کنید.
    14
    64
    جمعه ۱۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    oghab - هلسینکی، فنلاند
    اعدام سریع حیف اکسیژن
    8
    20
    جمعه ۱۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک

    [::karkas - اصفهان، ایران: مگر آنچه که من میبینم شما نمیبینید؟! عجب! مشکل در نوع دیدن است. نه؟! بیوطن رودن من به شما چه ربط دارد باوطن؟!! از سر کدام درخت حرف میزنید؟! بنده بارها عرض کرده ام که به هیچ تکه پارچه سه رنگی به اسم ملیت وابستگی ندارم. درکش برای شما سخت است؟! چرا؟! .
    37
    7
    جمعه ۱۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک

    [::Walter White - آلبوکرکی، ایالات متحده امریکا خیر قربان. بنده جسدم نیز به ایران نخواهد رفت. مشکل در کجاست. اره این اتفاقات همه جا میافته. اما هیچ کجا مردمش هی داد نمیزنن ما ۷ هزار سال فرهنگ داریم و همه پیف پیف و پا به به. برو بابا خودتو عوض کن.
    31
    8
    جمعه ۱۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۹
    گشتاسپ - شیراز، ایران
    [::تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک..مهربان این چه سخنیست کو آریایی؟چارده قرن است اعراب و تازیکان و مغولان و اوزبکان در این کشور فرمان میرانند البته در سایه خدای کعبه.جسارتا شما از کدام تبار و ریشه اید میشود بگویید؟
    0
    16
    جمعه ۱۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    paksan - ایران، ایران
    آخرش باید یکی اینکارو میکرد. مسئولین فروش بلیط تقریبا سرمردم کلاه میذارن و با ادعای اینکه الان حرکت میکنند بلیط میفروشن بعد ملت یک ساعت دو ساعت تو اتوبوس علاف میشینند و کسی جرات نداره حرف بزنه و حرف هم بزنی داد و بیداد میکنند که میخواستی نخری. به نظرم باید مسئولین تعاونی و کارمند فروش اون تعاونی هم محاکمه بشه چرا که طرف میخواسته پولش رو پس بگیره و بهش ندادند و این باید اتفاق می افتاد تا مسئولین ببینید که اینا چی سرمردم میارن تو ترمینالها. من خودم رفتم یک ساعت تو گرما میشینی تو اتوبوس اصلا معلوم نیست کی میخوان راه بیافتن ولی وقتی داره بلیط رو می فروشه میگه الان راه میافته سریع برو ساکت رو بده سوار شو ولی بعدش که ساک رو میدی میذارن تو بار وقتی میری بالا می بینی 10 نفر نشستن و حالا اینا میخواد اتوبوس رو پر بکنند تا راه بیافتن و اگر پر نشه مثل این مورد میگن دو سه ساعت تاخیر داره و پول اون 10 تا مسافرم نمیدن تا مجبور بشن بیان ..یعنی زور یعنی چی . یه موقعها اصلا آدم منصرف میشه و تقصیر مسافر هم نیستش که اصلا میخواد فردا حرکت کنه چرا مجبور میکنند مردم رو و بد حرف میزنند. اونکه مرده حقش بوده
    1
    11
    جمعه ۱۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    paksan - ایران، ایران

    [::تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک::]. حالا کی از شما نظر خواست که یک کاره پاشدی ادعا میکنی هرکی ناراحته برگرده؟ حالا کی بهت گفته بقیه ناراحتن؟ شما درباره خودتم نمیتونی تصمیم بگیری واسه بقیه حرف میزنی؟ آره تاریخ مملکت من همینه و ملت ما هم همین هستند فک کردی مثلا اروپایی ها و آمریکایی ها فرقی با بقیه مردم دنیا دارن؟ این وحشیگری ها و این رفتارها تو همه جای دنیا هست اگر یک مقدار اعتماد به نفس داشتی یه سری به پلیس شهر خودت میزدی میدیدی که وحشی تر از اروپایی ها و آمریکایی ها خودشون هستند ولی چون اعتماد به نفس و عزت نفس نداری فقط مسائل مربوط به ایران رو می بینی و فک میکنی بقیه ممالک امن هستش و این چیزا نیست. همین دیروز یه زن و شوهر تو آمریکا یک زن حامله رو کشتند و بچه هشت ماهه رو کشیدن بیرون و مادر بدبخت رو انداختن تو رودخانه. تو کدوم مخیله یک ایرانی همچین چیزی خطور میکنه؟ زن حامله رو بکشی که بچه اش رو برداری!!! حالا تو ایران مریض مثل اینا هست حالا به شکل دیگه تو اروپا که همین جدیدا کلی مریض توسط پرستار بیمارستان کشته شدند و یا آدم خواری در آلمان و..
    1
    26
    جمعه ۱۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.