فال روز شنبه ۲ سپتامبر - ۱۱ شهریور.

فروردین
 
اکنون که ماه در دوازدهمین خانه شما به ونوس زیبا ملحق شده است، شما باید در مسائل عاطفی و عشقی ازخودگذشتگی نشان دهید و عشقی خالصانه داشته باشید. توجه نکردن به نیازهای شخصی خودتان باعث می‌شود که این فداکاری معنوی در شما بیشتر شود. اما باید سعی کنید که این حالت در شما باقی بماند و به فداکاری‌های خود ادامه دهید. مادامی که شما فقط به نیازهای اساسی خود توجه می‌کنید، ایجاد کردن یک رابطه عاشقانه آرمانی هنوز هم جزو اهداف اصلی شما به شما می‌رود و بسیار قابل تحسین است.
گفتم ای سلطان خوبان رحم کن بر این غریب***گفت در دنبال دل ره گم کند مسکین غریب
گفتمش مگذر زمانی گفت معذورم بدار***خانه پروردی چه تاب آرد غم چندین غریب
تعبیر:با یک عذرخواهی همه چیز درست می شود و انشاالله از بند غم رهایی خواهی یافت. خداوند از تو حرکت می خواهد و خود برکت عطامی فرماید. روی به آستان حق بیاور تا به مقام عالی برسی. نذری کرده ای که اگر از این ورطه ی غم نجات پیدا کنی تا دم مرگ از راه راست برنمی گردی.
 
اردیبهشت
 
اگر شما کاملاً از شریک کاریتان احساس رضایت می‌کنید، پس دلیلی برای نگرانی و اضطراب وجود ندارد. به علاوه از کسی که دوستش دارید به خاطر اینکه فکر می‌کنید هیچ هدف مشترکی ندارید، جدا نشوید. شما می‌خواهید مثل کبک سرتان را زیر برف فرو کنید، ولی این کار مشکل شما را حل نمی‌کند. روبرو شدن با ضعفها و مشکلات یک رابطه، شما را از احساسات خودتان نیز آگاه می‌کند.
دل می‌رود ز دستم صاحب دلان خدا را***دردا که راز پنهان خواهد شد آشکارا
کشتی شکستگانیم ای باد شرطه برخیز***باشد که بازبینیم دیدار آشنا را
تعبیر:ستاره ی اقبال تو می درخشد. در راهی که قدم گذاشته ای پیروز می شوی و به مقام عالی می رسی در این زمان از یاد خدا غافل مشو. هر چند به پای قارون نمی رسی. همین بس که در عشق ورزیدن و رسیدن به کمال سعی و اهتمام می کنی.
 
خرداد
 
شاید بهتر باشد وقتی که فرصتهای زیادی پیش روی شما قرار دارد بیشتر از مواقعی که این گونه نیست نگران شوید. شاید وقتی که همه چیز خوب پیش می‌رود نسبت به مواقعی که این گونه نیست، راحت‌تر بتوان ناامیدی را تحمل کرد. ولی هنوز بالا بردن توقعات می‌تواند باعث ناراحتی شود. پس بهتر است قبل از اینکه شکست بخورید، جاه‌طلبی‌های خود را کمتر کنید.
شکفته شد گل حمرا و گشت بلبل مست***صلای سرخوشی ای صوفیان باده پرست
اساس توبه که در محکمی چو سنگ نمود***ببین که جام زجاجی چه طرفه‌اش بشکست
تعبیر:قدر جوانی را بدانید. منتظر خبری خوش باشید که برای آن دست به دعا برداشته اید. از چیزی نترسید، ایمانتان شما را از هر طوفانی نجات می بخشد. به بازوی خودتان متکی باشید. خودتان را از بند مادی رها کنید و به قران توسل جوئید.
 
تیر
 
امروز ماه در پنجمین خانه تان یعنی خانه خلاقیت قرار می گیرد و شما وسوسه می شوید کاری را انجام دهید که ذات واقعی تان را به نمایش بگذارد. این سخن به این معنی نیست که به خودتان سختی می دهید تا کاری را با شیوه ای متفاوت از روشهای خسته کنده کاریتان انجام دهید؛ بلکه بدین معنی است که وقت کافی اختصاص می دهید تا چیزی خلق کنید که واقعاً برایتان مهم باشد. این کار شاید مهم ترین تلاشتان باشد، چراکه با این کار می توانید با رفتار ژرف خود بر دیگران هم تاثیر بگذارید.
دیر است که دلدار پیامی نفرستاد***ننوشت سلامی و کلامی نفرستاد
صد نامه فرستادم و آن شاه سواران***پیکی ندوانید و سلامی نفرستاد
تعبیر: اراده ات بسیار قوی است و با آن می توانی دنیا را زیر و رو کنی. همه چیز را زیبا می بینی و از این دید خود راضی هم هستی. زیبایی ها آنقدر تو را مست کرده که به خزان فکر نمی کنی. گاهی خود را مثل باد سبک می دانی و دلت می خواهد همراه آن سرگردان باشی ولی این خیالات برایت ثمری ندارد پس اراده ی قوی خویش را به کار برده، دنیا و آخرت خود را بساز.
 
مرداد
 
شما روزهای پر شور و حرارتی را تجربه می‌کنید، تمایلات و علایق جدیدی در این روزها برایتان به وجود آمده است. از طرفی شما مشتاق هستید که تجربه‌های جدیدی را به دست بیاورید زیرا ذاتا فردی کنجکاو هستید، شما کمی نیز انسان پر حرفی هستید، کمی بیش از حد صحبت می‌کنید و از طرف دیگر فعالیت‌هایی را که انجام می‌دهید سعی می‌کنید با با کمی‌نیرنگ و سیاست همراه باشد اما باید بدانید در هر کاری سیاست لازم نیست و گاهی ساده انگاری و ساده بودن بهتر از هر سیاستی است.
حسنت به اتفاق ملاحت جهان گرفت***آری به اتفاق جهان می‌توان گرفت
افشای راز خلوتیان خواست کرد شمع***شکر خدا که سر دلش در زبان گرفت
تعبیر:آبی که ریخته شد دیگر جمع نمی شود. کاریست که انجام شده در صدد باش تا جبرانش کنی. هیچ سر بی گناهی بالای دار نمی رود. شما از این ورطه نجات پیدا می کنی. کدورت را با صفای دل به خوبی جواب بده. بندها باز می شوند و تو به آزادی خواهی رسید.
 
شهریور
 
این روزها برای شما روزهای بسیار سختی است، بنابراین پیدا کردن یک روش مفید برای ابراز کردن احساسهایتان امری حیاتی است. در حالیکه واکنش سریع به عملکرد دیگران نشان ندادن ابتدا از شخصیت شما بعید به نظر می رسد، اما قبل از اینکه کاملاً تنش ها را فرو بنشاند شما را قادر می سازد آنها را مدیریت کنید.
اگر چه باده فرح بخش و باد گل‌بیز است***به بانگ چنگ مخور می که محتسب تیز است
صراحی ای و حریفی گرت به چنگ افتد***به عقل نوش که ایام فتنه انگیز است
تعبیر: خیلی غمگین هستی. فکر می کنی همه تو را فراموش کرده اند و دیگر وفا وجود ندارد. تدبیری برای غم خود کن. رازت را به کسی نگو. فعلا" در دام بلا هستی که با سعی خودت نجات پیدا می کنی. به عنایت خداوند امیدوار باش.
 
مهر
 
اگرچه شما فهمیده اید که تبعیت کردن از قانون لازم است، اما هنوز هم در ذهتان دوست دارید کارهایی انجام دهید که با قانون مغایرت دارند! حالا شما نمی‌توانید جلوی چنین تمایلات هیجان انگیزی را بگیرید. شما انقدر هیجان زده شده اید که نمی‌دانید چه کاری درست است و چه کاری غلط!! پس همین الان دست به کار شده و خطر کردن را بپذیرید، افکار فیلسوفانه خود را برای بعد بگذارید.
ز گریه مردم چشمم نشسته در خون است***ببین که در طلبت حال مردمان چون است
به یاد لعل تو و چشم مست میگونت***ز جام غم می لعلی که می‌خورم خون است
تعبیر:چرا فکر می کنی کسی اندوه تو را نمی داند. خیال نکن که کسی ناله ها و آه های تو را درک نمی کند. از یاد خدا غافل نشو که تمام احوالات تو واقف است. گوهری را که تو در پی اش هستی حتی در عمق ترین دریاها که باشد به تو می دهد. از تو حرکت از خدا برکت.
 
آبان
 
امروز نمی‌خواهید که کسی در کار شما دخالت کند به خاطر اینکه می‌دانید که چه باید بکنید و فقط می‌خواهید که با نظر خودتان به جلو بروید. فکر می‌کنید اگر زمانی را برای توضیح دادن به دیگران بگذارید فقط نوعی اتلاف وقت با ارزش شما است. با این همه، خوب نیست که کسانی را که جزیی از زندگی شما هستند با این کار دلسرد کنید. راهی پیدا کنید که تمرکز شما را افزایش دهد بدون اینکه مجبور باشید با عشق‌تان به هم بزنید یا آن چیزهایی را که در دسترس شما هستنداز دست بدهید.
دیدی که یار جز سر جور و ستم نداشت***بشکست عهد وز غم ما هیچ غم نداشت
یا رب مگیرش ار چه دل چون کبوترم***افکند و کشت و عزت صید حرم نداشت
تعبیر:با خیال او زندگی می کنی. مدعی هستی که عاشق شده ای اما می دانی که برای رسیدن به وصال یار باید صبر داشته باشی. با گوشه نشینی کار به جایی نمی بری. تلاش کن، هر چند که سال ها طول بکشد. ولی عاقبت به مراد خودت می رسی.
 
آذر
 
امروز شما می‌توانید بین روش بی‌تکلف خاص خودتان و شیوه مستقیم تر در ابراز کردن احساسات تعادل برقرار کنید. دانستن اینکه دیگران در پشت این شوخ طبعی و بذله گویی شما چه چیزی را می‌بینند، موضوع خیلی مهمی‌است. بنابراین به بذله گویی خود ادامه بدهید تا این گفتگو بیشتر طول بکشد. با خود آنها به فضای احساسیشان وارد شوید و بعد ببینید که چه احساسی دارید.
خیال روی تو در هر طریق همره ماست***نسیم موی تو پیوند جان آگه ماست
به رغم مدعیانی که منع عشق کنند***جمال چهره تو حجت موجه ماست
تعبیر:آبی که ریخته شد دیگر جمع نمی شود. کاریست که انجام شده در صدد باش تا جبرانش کنی. هیچ سر بی گناهی بالای دار نمی رود. شما از این ورطه نجات پیدا می کنی. کدورت را با صفای دل به خوبی جواب بده. بندها باز می شوند و تو به آزادی خواهی رسید.
 
دی
 
در حالیکه امروز را به شکل انسانی آرام شروع کرده و مثل آدمی شجاع به پایان می رسانید، در این روز شخصیت دوگانه ای خواهید داشت. وقتی که ماه وارد برج حساس حمل می شود و درحالیکه طبیعت مبارزه جوی تان را به یاد شما می آورد، در نیمه روز فورانی از انرژی در شما به وجود می آورد. شما تصمیم گرفته اید که به زودی به معنویات نزدیکتر بشوید و عقایدتان را به دیگران تحمیل نکنید. حالت خونسردانه شما تا مدتها ادامه دارد؛ وقتی شما همین الان تصمیم می گیرید که برنامه هایتان را اجرا کنید، حداقل با آگاهی و مهربانی این کار را انجام دهید.
آخر به چه گویم هست از خود خبرم چون نیست***وز بهر چه گویم نیست با وی نظرم چون هست
شمع دل دمسازم بنشست چو او برخاست***و افغان ز نظربازان برخاست چو او بنشست
تعبیر: او تو را خیلی دوست دارد و تا زمان مرگ فراموشت نخواهد کرد ولی خود را در مقابلش کوچک نکن. تو هم به او فکر می کنی. مصلحت در این است که یار عشق خود را بروز ندهد و همه چیز را با شوز دل تحمل کند تا تو هم در مراحل عشق به پای او برسی.
 
بهمن
 
ممکن است که شما از حرفهای دیگران و خواسته‌هایی که ازتان دارند خسته شده باشید، در عین حال که آروزی واقعی شما این است که زمان کمی را به خودتان اختصاص دهید. متأسفانه شما نمی‌توانید از زیر بار فعالیتهای اجتماعی که دیگران شما را در آن شرایط قرار داده‌اند فرار کنید. انرژی‌تان را بیهوده هدر ندهید، برای اینکه یک گفتگوی معنوی امروز می‌تواند چیز بسیار مهمی در مورد ارزش کارهایتان بهتان بیاموزد.
گفتم ای سلطان خوبان رحم کن بر این غریب***گفت در دنبال دل ره گم کند مسکین غریب
گفتمش مگذر زمانی گفت معذورم بدار***خانه پروردی چه تاب آرد غم چندین غریب
تعبیر: با یک سند پول زیادی نصیبتان می شود. سر نماز همیشه دعا می کنید که خوار و ذلیل نشوید. در هر حال شما همیشه محترم و عزیز خواهید بود. در سرنوشت تو اینطور رقم زده شده که تا غم نخوری به مراد نمی رسی. پس امیدت را از دست نده چون دل خسته ی تو دوباره شاد می شود.
 
اسفند
 
شما حتی اگر دوست داشته باشید دیگران به خاص بودنتان اعتراف کنند، ولی دوست ندارید که زیاد جلب توجه کنید. خورشید در چهارمین خانه شما قرار دارد و زمان مناسبی برای ماندن در خانه است. زمانی که شما یاد گرفتید اصلاً خود را به خاطر تفکرات دیگران ناراحت نکنید، خواهید توانست کارهای عقب افتاده زیادی را به اتمام برسانید.
یا رب این شمع دل افروز ز کاشانه کیست***جان ما سوخت بپرسید که جانانه کیست
حالیا خانه برانداز دل و دین من است***تا در آغوش که می‌خسبد و همخانه کیست
تعبیر: درد دل تو و فریادها و آه های جگر سوزت درمان ندارد. هر چند که تقوی پیشه کرده ای و دل و دین را یکجا پای وصل گذاشته ای. هر چه می کشی از آشنایان است حاضری حتی برای رسیدن به وصال یار جانت را هم فدا کنی. با گریه و زاری نیز مشکلت حل نمی شود..
+21
رأی دهید
-4

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.