پارکی در پاریس محوطه‌ای را به لختی‌ها اختصاص داد

یک پارک عمومی در نزدیکی شهر پاریس، پایتخت فرانسه، محوطه ویژه‌ای را برای مراجعان برهنه در نظر گرفته است.
 
این مکان که به اندازه یک زمین فوتبال وسعت دارد، در پارک ونسن، در شرق پاریس واقع شده است. قرار است که این منطقه ویژه تا روز ۱۵ ماه اکتبر مخصوص بازدید کننده‌های لخت باقی بماند.
 
به گفته مقام‌های محلی، یک منشور ویژه که تعریف‌کننده رفتارهای درست در این منطقه است به زودی نصب خواهد شد. همچنین، به گفته مسئولان محلی، عورت‌نمایی ( exhibitionism) یا چشم‌چرانی ( voyeurism) در این منطقه مورد پذیرش نیست و دستورالعملی برای "رفتار مناسب" در پارک قرار داده می‌شود.
 
به گفته پنلوپه کومیت، معاون شهردار پاریس، این پروژه "بخشی از رویکرد بازی است که پاریس برای استفاده از فضاهای عمومی در نظر گرفته است."
 
محوطه ویژه برهنه‌ها، هر روز از ساعت ۸:۰۰ صبح تا ۱۹:۳۰ باز خواهد بود. حامیان این پروژه می‌گویند در کشوری که بسیاری از ساحل‌ها، و کمپ‌های تعطیلاتی مناطق ویژه‌ای برای کسانی در نظر گرفته شده که می‌خواهند برهنه بگردند و پاریس هم باید بتواند این گردشگران را جذب کند.
 
ژولین کلود پنری، عضو انجمن لختی‌های پاریس، درباره این تصمیم گفت: "این یک اتفاق خوشحال کننده و آزادی دیگری برای لختی‌ها است."
 
او افزود: "این اتفاق نشان‌گر ذهنیت باز شهر پاریس است، و کمک خواهد کرد تا پیش‌داوری‌های مردم درباره برهنگی مورد چالش قرار بگیرد."
+102
رأی دهید
-56

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    از همین حالا خداى آخوند ها براشون سیل فرستاده، به زیر پاشون نگاه کنین!
    20
    34
    ‌پنجشنبه ۰۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

    از امام جعفر صادق نقل است، چنانچه برهنگى پیشه کردید، به هنگام نماز شهر قزوین قبله شماست، مبادا پشت به شهر نماز بگذارید!
    24
    69
    ‌پنجشنبه ۰۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    هانی‌ - اسلو، نروژ

    دوستان: سخت نگیرید لخت شدن در بین محارم اصلا هیچ اشکالی‌ نداره، تازه اگه بادی هم از سوئیس به این سمت وزش بگیره کاری از پیش نمیبره چون اینها چیزی برای از دست دادن ندارن! میگن: رفیق پا برهنه‌ها باش چون هیچ ریگی توی کفششون نیست، حالا برای اینها توی این پارک متن ما عوض می‌شه(میگن رفیق،،،، باش نه نمیگم).ایام بکام
    15
    53
    ‌پنجشنبه ۰۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    رقص پرواز - پراگ، چک

    تمام چیزهایی که اینجا به ما در مورد بهشت وعده دادن واسه اونها خاطره ست! بهشت مومنان در پاریس!
    15
    62
    ‌پنجشنبه ۰۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    زاده تهران - هامبورگ، آلمان
    واقعا لباس وقار و قشنگی به اندام انسان میده .... همه کوله پشتی و کلاه و کفش دارن که خودش یه پوششه ایراد فقط بالاتنه و پایین تنه است باید لخت باشه ؟؟؟؟؟؟ :o :o :o :o
    32
    24
    ‌پنجشنبه ۰۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ
    من آمدم اینجا ببینم بدرد تفکر میخوره یا نه هنوز عکس ها را هم ندیدم ولی همینی که اول صفحه هست جون میده برای تفکر .کجائی تفکر بیا که اینجا خوراک خودته :o :o ;) ;) :) :) :) :) :)
    17
    36
    ‌پنجشنبه ۰۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    bozurgmehr - لندن، انگلستان

    غربی ها میراث‌دار یونان باستان هستن که اوج بی‌فرهنگی، شهوت‌رانی و استبداد بود. اما ایرانیان دردوره هخامنشی و ساسانی میاثدار دوران زردشت و آیین مهر هستن. برهنگی و سکس بون قید و شرط در فرهنگ ما جایی ندرد. این زندگی حیوانی ویژه انگلوساکسون ها است اما اقوام اصیل آریایی همچون اجدادشان پاک زیستن. برهنه گرایی اوج جهالت غرب است و پوشیدگی بدن نشانه تمدن و شعور است. همچون دختر کوروششاه هخانشی و همسر رستم فرخزاد و دیگر زنان نجیب آریایی
    66
    26
    ‌پنجشنبه ۰۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    bozurgmehr - لندن، انگلستان

    اجداد ما ایرانیان پوشیده بودن اما حجاب اسلامی نداشتن. اجداد این غربی ها که یک ؟مشت بربر یونانی، وایکینگ و وحشی های آنگیلوساکسون بودن که مثله عربها همش فکر لخت شدن و سکسبودن. فرهنگ و تمدن آریایی برتر از همه است . این زندگی حیوانی برای خود غربی ها مناسب است. ما فرزندن کوروش بزرگ هستیم و تحت تاثییر این عناصر نامطلوب و لنجپراکنی های ضد فرهنگی قرار نمیگیریم
    69
    30
    ‌پنجشنبه ۰۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    bozurgmehr - لندن، انگلستان

    ما فرزندن کوروش شاه هخامنشی هستیم همان شاه امپراطوری که زنان ایرانی اش پوشیده و نجیب بودن و مردنش غیرت و شرم و حیا داشتن. برهنه گرایی و سکس بی قید و شرط خارج از ازدواج مناسب ما نیست چون ما زندگی حیوانی را نمیپسندیم
    66
    31
    ‌پنجشنبه ۰۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    هانی‌ - اسلو، نروژ

    [::bozurgmehr - لندن، انگلستان::]۱) صحبت از غیرت و حیا فرمودید.کاملا درسته حال باید نیم نگاهی‌ به نوادگان کوروش بندازیم که ثقل زمین در کجاست و ما نوادگان در کجا ایستاده‌ایم!محترم:ما گرفتاریم ما هنوز عاشق و شیفته زن دایی،زن عمو و زن برادریم،قتلها ی به اصطلاح ناموسی که حاصل جهالت هست جز تقویم روزمان شده ،کدوم حیا که دختان کوروش در ویترین‌های بیگانگان به فروش میرسند؟دل‌ خوش به اینیم که از کوروش مایه بگذاریم؟ دوست من تاریخ مصرف این حرفا گذشته، داشتم داشتم درمان درد نیست حالا چند مرده حلاجیم؟ این ماییم که در منجلاب بربریت و توحش گرفتاریم نه دنیای غرب. دوست من: از حیوان گرسنه باید ترسید نه حیوان سیر،ما گرسنگانی هستیم که برای عشق به زن برادر سر برادر میبریم،نگاهی‌ به حوادث روزمره بنداز!آیا به این فرضیه کوروش بخواب که ما بیداریم باید احترام گذاشت؟ آدمی‌ که در خواب هست رو می‌شه بیدار کرد ولی‌ ما که خودرا به خواب زده‌ایم کوروش هم نمیتونه مارو بیدار کنه.در هر تحول و دگر گونی هویت و بینش مردم فانوس راه آینده هست،حال فانوس بدستان سرزمین آریایی چه کسانی‌ هستن؟
    8
    39
    ‌پنجشنبه ۰۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    هانی‌ - اسلو، نروژ

    [::bozurgmehr - لندن، انگلستان::] ۲)افتادن در لجن ننگ نیست ماندن در لجن ننگ هست، حال ما که خودمون در لجن گرفتار شده‌ایم تازه می‌خواهیم هم صادرش بکنیم.تا فرضیه ناموس،حیاً،غیرت،مردانگی،دینداری و اینگونه اراجیف با ما پیوند دارد بدان هیچ چشم داشتی به اصول و حقوق دموکراتیک برای خود و فرزندانمان نداشته باشیم.موفق باشین
    6
    37
    ‌پنجشنبه ۰۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک
    باز هم کلی کامنت دو زاری و قلوه سنگی اینجا نوشتن. جدن که کیفیت مغزی خیلی از ادمهای حاضر در این سایت از سرآسیاب دولاب بالاتر نمیره. اکثرا هم در اروپا و امریکا هستید، نه؟! میشه بگید فرقتون در اروپا و امریکا با مهاجرین عرب چیه؟! اونا هم در اروپا و امریکا کاملا در جا زده و مونگل شدن. بنده هم هفته ایی دو بار سونا میروم که در شمال اروپا کاملا ناتورالیست است و هم گاها سری به کاپ داگ میزنم که از بزرگترین سلسله جزایر ناتورالیستها و لختی هاست. حالا خورجین سنگهایتان را بیرون بکشید!! ملت هپروتی!
    17
    25
    ‌پنجشنبه ۰۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک
    [::bozurgmehr - لندن، انگلستان: شما چرا اینقدر جوی و جزمی کامنت میدی؟! از حال و احوال دوران هخامنشی هم که خبر داری. بیشتر بگو ببینیم غذا چی میخوردن؟! مگه از پاسارگاد نمیآی؟! اینهمه مهمل چیه مینویسی؟! اروم بابا. در انگلیس چی یاد گرفتی؟! هارت و پورت؟! مردم هر جور میخوان زندگی میکنن. عجب وضعی داریم با این ملت بزرگوار دیکتاتور سرشت!
    15
    27
    ‌پنجشنبه ۰۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۹
    تفکر اسلامی - اودنسه ، دانمارک

    یه مشت پیر و پاتال کاغذ طهارتی پشت چرکین ؛ ارزش هیچی ندارن!
    49
    11
    ‌پنجشنبه ۰۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    آذری باهوش - میانه، ایران
    [::تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک::]. سلام دوست عزیز . طرف همچین از کورش و داریوش حرف میزنه انگار با هم مدرسه میرفتند. آقا از فرهنگ هخامنشیها بجز چیزهایی که یونانیها نوشتند چیزی باقی نمانده است و آنها هم معلوم نیست حقیقت را گفته باشند. اگر اینهایی که این آقا در مورد پوشیدگی و غیرت میگه درست باشد پس گشت ارشاد و کمیته هم درست در مسیر کورش خان میباشد و ما باید شکایتی نداشته باشیم
    13
    19
    ‌پنجشنبه ۰۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    آذری باهوش - میانه، ایران
    [::bozurgmehr - لندن، انگلستان::]. انسان از ابتدا دنبال سکس و عیاشی بوده استو مطمین باش هخامنشیها هم در آن تخت جمشید به آن عظمت دایم صد تا صد تا خانمهای خوشگل میاورده و با آنها حال میکرده اند
    14
    18
    ‌پنجشنبه ۰۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک
    [::تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک: پس افتخار تو به افتابست؟ دیگه چی؟ از دین قشنگت و پرورش انسانیش واسمون بگو. راستی تو که گفتی حق میگی یا حق! تعریف نکردی حق چیه؟ انحصارش دست کیه؟! ناحق چیه؟! محکشون کدومه و حد و مرزش کجاست؟! برو بابا. برو ننگ و عار داشته باش. این ادما از همه امامای شارلاتان تو تمیزترن.
    9
    20
    ‌پنجشنبه ۰۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    piki82 - تورین، ایتالیا
    [::تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک::]. اونوقت تو خودت چی یاد گرفتی تو بلژیک ? لابد همین که 4 تا خبر لختی ببینی بیای حرف از آزادی و دیکتاتوری بزنی و توهین کنی به ملت ! اتفاقا خیلی قشنگ نوشته بود این آقا ..والا شما بیشتر هارت و پورت کردی !
    21
    11
    ‌پنجشنبه ۰۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک
    آقایون. اینجا در اروپا یا امریکا شما را دعوت نکرده اند. به شما نیازی ندارند. اگر از این همنوعانتان خوشتان نمیاید و دل در گروی ایران و افتابه و رفتار هخامتشی دارید، برگردید. به همین سادگی. مجبور نیستید که در اینجا با دندان قروچه و خرناس کشیدن به رفتار دیگران اینجا بمانید. برگردید و بادبادکهایی که در این سایت هوا میکنید در اسمان ابی ایران هوا کنید. اینجا پیش خارجیها!!! نمانید. اگر میمانید اینهمه قلمبه سرائی نکنید. یک سوزن به خودتان بزنید. رفتارها ، سنتها و تکرار یا قرقره کردن برنامه های مغزی شما و هیچکس دیگری هیچ اهمیتی ندارند. خودتان را از خودتان آزاد کنید. اینهمه با عقده حرف نزنید. ملاطفت را یاد بگیرید. در غیر اینصورت باید در حسرت و ناراحتی زندگی کنید و مرتبا در خودتان چمباته بزنید. راه دیگرش را نیز عرض کردم، برگردید تا اجابت مزاجتان دچار تاخیر نشود و سوء هاضمه اریایی و اسلامیتان برطرف شود. عجب بساطی داریم با این ملت!!!
    13
    23
    ‌پنجشنبه ۰۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۹
    تفکر اسلامی - اودنسه ، دانمارک
    [::تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک::]. فهمیدن این چیزا احتیاج به نگرش و دقت سنجش بالا داره. لباس زیر اینها مثل فیلتر عمل و مقدار زیادی جلوگیری از نشت بو به بیرون میکنه. اینطور که میگردن دور و ورشون پر از بوی نجسیه.
    12
    3
    جمعه ۱۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۶:۰۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک
    [::piki82 - تورین، ایتالیا نفهمیدم چی خواستی بگی... من کلی چیز یاد گرفتم. از کجاش واست بگم؟! چی میخوای بدونی؟! .
    7
    5
    جمعه ۱۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۶:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک
    شعار معروف دست راستیهای فرانسه به بنده و همه شما مهاجرین این چند کلمه ساده است: ما در خانه خودمان هستیم!!!
    6
    7
    جمعه ۱۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک
    [::تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک: جدی میگی؟! یعنی اینجا آدمها بیشتر بو میدن تا در کشورهای اسلامی و شرقی؟! بابا تب حقگویی نگیری یه وقت. تو ممکن نیست دانمارک باشی. اگر هم باشی سلولی زندگی میکنی که با افکارت و درک بالات بعید هم نیست. و گرنه چشمای سوره شناستو باز میکردی و میدیدی که اینجا همه مردم روزی یکبار دوشش میگیرن. چه چیزهایی رو باید به این نواده زهرا گفت!!! نجس یعنی چی؟! اون کسی که این کلمه رو به دیگر همنوعاش نسبت داره تنها نجس عالمه! برو روی خودت کار کن بابا.
    8
    8
    جمعه ۱۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۹
    تفکر اسلامی - اودنسه ، دانمارک
    [::تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک::]. بله طرف دوش گرفته. بعدش رفته یه عالمه آلو خورده، ده دقیقه ده دقیقه هی موال لازم میشه! یعنی اگر شما دسترسی به محل کشیده شدن دستمال رو داشته باشی، میبینی که شده کوبیسم. در این مورد تحقیقات و پژوهش های علمی داشتیم.
    7
    2
    جمعه ۱۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک
    [::تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک::].
    2
    0
    جمعه ۱۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک
    [::تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک: بله. ماشالله. تو خودت الو نخوری یدفه. برو خرمالو. همون عمومی که گفتم. ادمای پوست کلفت.
    2
    3
    جمعه ۱۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    آذری باهوش - میانه، ایران
    شرط میبندم اگه تور بزاریم برای دیدن این پارک جناب تفکر و جناب باور اولین کسان در لیست خواهند بود . البته فقط میروند که به دید انتقادی نگاه کنند و پس از دید زدن انتقادی میایند کلی بدگویی میکنند که اینها چه افراد جهنمی هستند و اینجا باید بسته شود. درست مثل همان عرق خورهایی که اول انقلاب ریختند از لج پولهایی که در عرق فروشی خرج کرده بودند شیشه های آنجا را شکستند.
    2
    5
    جمعه ۱۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۹
    تفکر اسلامی - اودنسه ، دانمارک
    [::تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک::]. من از این همشهریات نیستم که زرنگ و باهوش و نخبه و اینا دارین. فارسی بنویس. مگه تو نبودی که میگفتی فارسی رو خوب آموزش دیدی!
    8
    0
    جمعه ۱۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.