روزانه ۱٫۵ تُن مواد در تهران دود می‌شود!

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران، آمار معتادان تهرانی را اعلام کرد و جزئیاتی از مصرف روزانه معتادان پایتخت ارائه داد.
 
محمدعلی اسدی در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به تعداد معتادان تهران اظهار داشت: بر اساس شیوع شناسی جدیدی که انجام شده است، از میان ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار معتاد سراسر کشور، جمعیت معتادان در استان تهران، حدود ٢ الی ٣ درصد جمعیت ایران را تشکیل می‌دهد.
 
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران در خصوص میزان مواد مخدر مصرفی توسط معتادان تهران نیز گفت: گرچه آمار دقیقی در خصوص میزان مصرف معتادان در استان تهران در دست نیست ولی به صورت میانگین اگر مصرف روزانه هر معتاد را یک تا ۲ گرم محاسبه کنیم، مصرف روزانه معتادان تهران مشخص می‌شود.
 
به گزارش تسنیم و بر اساس اعلام دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان تهران، جمعیت معتادان تهران بین ۵۶۰ هزار تا ۸۴۰ هزار نفر است و این در حالی است که با استناد به گفته وی در خصوص میزان مصرف میانگین معتادان، روزانه بین یک تا ۱٫۵ تن مواد مخدر در تهران دود می‌شود.
+31
رأی دهید
-5

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۷
    دوستدار - استهکلم، سوئد
    عجب پیشرفتی کردن تهرانیها روزی یک ونیم تن مواد مخدر مصرف میکنن . به این میگویند پیشرفت در امر مواد مخدر و باید رتبه اول را به تهرانیها داد !
    7
    24
    یکشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    حکایتی - تهران ، ایران
    از میا‌‌ن این آمار ۲میلیون و ۸۰۰هزار نفر،علی‌ چلاق،حداد ناا عادل ،شریعتمداری خمار،قاسم تروریست شیره‌ ایی و بسیاری از سران در به داغون رژیم دزد و دروغگو آخوندی هم شاملش میشن ؟؟؟
    8
    19
    یکشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    ایران کهن - هوستن، ایالات متحده امریکا
    همش 1.5 تن ؟ مصرف اغا و اغازاده ها را هم حساب کردید ؟ یا اینکه اونا از جنس سفارشی میزنند.
    10
    25
    یکشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    cardenas - تهران، ایران

    مصرف خیلی بیشتر از اینهاست، ۱۰ برابر این آمار مواد مصرف میکنن و خودشونو معتاد نمیدونن. پیشنهاد میکنم ازتمام مقامات نظام تست اعتیاد بگیرن مخصوصأ فرمانده جدید ارتش . خیلی تابلو قیافش .
    5
    25
    دوشنبه ۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ
    این است نتیجه حکومت اسلامی دیکتاتوری .تو روح خمینی بنیانگزار تا خامنه ای کفتار چلاق مخصوصا مملکت و جوانها را به این روز انداختن مواد مخدر و قاچاق همش دست خود پدر سوخته آخوندا هست
    8
    26
    دوشنبه ۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.