جوسازی رسانه سعودی پرسپولیس خواستار برگزاری مجدد بازی رفت مقابل الاهلی شد!

سایت الکبار عربستان مدعی شد که باشگاه پرسپولیس با ارسال شکایتی به AFC خواستار برگزاری مجدد بازی رفت مقابل الاهلی عربستان شد!
 
به گزارش فارس، به نقل از سایت «الکبار» عربستان، باشگاه پرسپولیس ایران رسما به کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت کرد و خواستار برگزاری مجدد بازی رفت مقابل الاهلی شد.
 
این سایت سعودی در ادامه مدعی شد: باشگاه ایرانی ادعا کرده است که ادهم مخادمه، داور اردنی بازی 5 پنالتی را به نفع آنها نگرفته است و خواستار محرومیت این داور اردنی و کنار زدن او از قضاوت در تمام مسابقات لیگ قهرمانان آسیا شده‌اند.
 
این ادعای سایت سعودی درحالی است که پرسپولیس عنوان کرده بود که امروز(شنبه) به AFC علیه داور بازی مقابل الاهلی شکایت می‌کند ولی هیچ چیزی درباره برگزاری مجدد بازی از سوی مسئولان باشگاه مطرح نشده بود.
+15
رأی دهید
-1

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۴
    amirgheryou - تهران، ایران
    بعید نیست لنگیها دست به جیب شده باشن و این داور گشنه رو خریده باشن
    13
    0
    یکشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۷
    perspolisi - سیدنی، استرالیا
    به کوری چشم عربای منطقه و بد خواهای پرسپولیس، بازی برگشت ومیبریم و صعود میکنیم
    0
    8
    دوشنبه ۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    عقاب سرخ - پاسارگاد، ایران
    [::amirgheryou - تهران، ایران::]. اینم بعید نیست که هر چی‌ آب میریزی و یخ میذاری اما اونجا که میسوزه با شدت در حال سوختنه،،پماد درمانی یا خمیر دندون نهم شاید اثر داشته باشه،از دیگر کیسه کش‌ها سوال کن تا راهنمایت کنن،تو اینیستا هم یه هشتگ داغ شده به اسم هشتک پماد درمانی ،،آخه بدبختیتون اینجاست که تا سوزش قبلی‌ تسکین نیافته باز یه تاول دیگه :o شیشتا تاول دردناک همه کیسه کش‌ها را بیچاره کرده آخه یکی‌ دو تا سه تا چارتا تاول که نبوده،،بیچاره کیسه کش‌های آرزوی درست و بدون درد نشستن هم به دردهای بیشمارتون اضافه شده :o ;)
    0
    4
    دوشنبه ۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.