اولین جلسه محاکمه قاتل آتنا اصلانی + تصاویر

از ساعت 10 صبح امروز دادگاه قاتل  آتنا به صورت غیرعلنی در حال برگزاری است؛ پدر، مادر و مادربزرگ آتنا در جلسه محاکمه قاتل آتنا حضور دارند.
ناصر عتباتی دادستان عمومی و انقلاب اردبیل درباره اولین جلسه دادگاه قاتل آتنا اصلانی دختر خردسال پارس آبادی گفته است این محاکمه در ساختمان دادگستری کل استان اردبیل به صورت غیر علنی آغاز شد.
وی خاطرنشان کرد: در این دادگاه به اتهامات متهم به قتل رسیدگی شده و پرونده وی مورد بررسی قرار خواهد گرفت تا عدالت در خصوص این پرونده کیفری پیاده شود.
دادستان اردبیل بیان کرد: تمامی شواهد و قراین موجود درپرونده علیه متهم است و رای نهایی در سریعترین زمان ممکن صادر خواهد شد.
عتباتی اظهار داشت: در این دادگاه موارد الزامی قانون آئین دادرسی مبنی بر تشکیل پرونده شخصیت،تعیین وکیل،ومهلت قانونی انجام شد.
وی با اشاره به اینکه در این جلسه اولیاء دم،متهم و وکلای طرفین و دادستان حضور داشتند گفت:موارد مطروحه در پرونده در این جلسه بررسی و تفهیم اتهام شد وتا چند روز آینده حکم صادر خواهد شد.
دادستان عمومی وانقلاب مرکز استان اردبیل در خصوص ادعاهای قاتل در رد قتل آتنا که چند روز پیش در صفحات مجازی منتشر شده بود گفت:چنین اظهاراتی طبیعی وقابل پیش بینی است اما انچه مهم است وجود دلایل ومدارک متعدد مبنی بر انتصاب اتهام به نامبرده ، اظهارات وا قاریر متعدد وی ، نظریه های تخصصی پزشکی قانونی و سایر قراین وامارات موجود درپرونده علیه متهم درپرونده می باشد.
دادستان اردبیل تاکید کرد: رای پرونده درسریعترین زمان ممکن صادر خواهد شد.
اولین مصاحبه پدر آتنا اصلانی پس از جلسه محاکمه / ما را از جلسه خارج کردند
پدر آتنا اصلانی پس از جلسه محاکمه قاتل دخترش از روند دادگاه  گفت.
صبح امروز جلسه محاکمه شیطان پارس آباد به اتهام قتل  و آزار و اذیت آتنا اصلانی دختر هفت ساله پارس آبادی به صورت غیرعلنی در دادگاه کیفری اردبیل برگزار شد.
پدر آتنا پس از جلسه دادگاه به خبرنگار رکنا گفت: به ما قول دادند که ظرف یک هفته آینده حکم صادر خواهد شد.
وی در مورد جلسه دادگاه نیز گفت: روند جلسه بطور کلی خوب بود و پس از یک ساعت من و همسرم را از جلسه دادگاه خارج کردند تا قاتل دخترم صحبت کند.
+80
رأی دهید
-5

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۶
    شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ

    برای پدر و مادر اتنا کوچولو آرزوی صبر و تحمل میکنم داغ فرزند خیلی سخته
    7
    138
    شنبه ۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک

    بله، عمل این فرد شنیع نبوده و نباید بخودش اجازه میداده که مرتکب آزار و نهایتا قتل این دختر میشده. ولی دادگاه باید این را هم در نظر بگیرد که چه عواملی باعث به رقم خوردن این سانحه شده. آیا پوشش کم این دختر و کم توجهی والدینش را نباید ملاک قضاوت در نظر گرفت؟
    314
    22
    شنبه ۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    behran - کردستان، ایران

    [::تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک::]. تفکر، تتلو ؛ پیوندتان مبارک!
    7
    79
    شنبه ۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    صحرا ش - تهران، ایران

    آهای تفکر اسلامی:. شما برو به تک تک عکسهای آتنا که تو شبکه های اجتماعی پخش شد نگاه کن! با چشمان باز نگاه کن! این دخترک شش ساله لباسهای پوشیده تنش هست، حتی داخل منزلش هم لباسهای مناسبی پوشیده، چه پوشش زننده ای تنش می بینید که باعث پریشانی پایین تنه قاتل شده باشه؟ توقع که ندارید ما زنها داخل کیسه این ور و اون ور بریم که مبادا فیزیک بدنی مان که خلقت خداست باعث وسوسه شما بشه؟ قرار نیست که دست و پا و چشم و ابرو و موهامون رو به خاطر شما مذکرها ببُریم و بسوزانیم و نابود کنیم! همانطور که شما مذکرها احوالات پایین تنه تون رو به خلقت و طبیعت ربط میدید ما هم خلقتمون اینه! چه یک دختربچه باشیم چه یک زن بالغ، زیبا آفریده شده ایم و جذاب! تحملشو نداری برو بگرد تو کائنات یه کُره دیگه پیدا کن اونجا به زندگیت ادامه بده! ما زنها نمیتونیم خلقت خودمون رو تغییر بدیم.
    9
    59
    شنبه ۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۶
    iRONiC - استکهلم، سوئد

    [::تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک::]. تفکر، ایندفعه تو رو با پوشش کم ببینم فقط خودت میدونی. کاسه کوزه تو رو پر آب مدنی می‌کنم
    8
    62
    شنبه ۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    kawir - فرانکفورت، آلمان

    [::تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک::]. بی وجدان،بی ریشه ای مثل تو خیلی کم پیدا میشه که اینقدر ... و بیشخصیت باشه از در مورد پوشش یک بچه کوچک اطهار نظتر کنه،واقعا ...ی ،چرا نمیگی جامعه اسلامی و حکومت عدل علی که بی ریش های بیوجدانی مثل تو جامعه را بدان الوده کردند باعث این جنایت کثیفه!
    8
    57
    شنبه ۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    علی میهن - میلتونکینز، انگلستان

    [::تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک::]. من با شما یه سوال دارم اگر این دختر بچه بی چاره دختر خود شما بود واقعا این حرف رو می زدی عزیز انصاف داشته باش این بچه زیر 9 سال بوده با شورت یا کورست که بیرون نبوده حالا یه روسری سرش نبوده این بی ناموس نباید فکر این جنایت رو هم میکرده چه برسه که انجامش بده به نظر من باید بزارن بابا این بچه اینو مجازات کنه که یه کم همه آرامش خاطر بگیرن
    7
    41
    شنبه ۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک

    [::علی میهن - میلتونکینز، انگلستان::]. عزیز من؛ هیچ زمانی اجازه نده که احساساتت بر افکار و اندیشه آریاییت غلبه کند. بر طبق احکام قوانین ولایت این شخص محاکمه و مجازات خواهد شد. کرخی نیست که مثل وحشیای غربی خودمون قانون رو بگیریم تو دستمون و نوازندگی کنیم. از یاد برده‌اید شورش سیاهان در ال‌ای که مالها رو غارت کردند (دهه نود صلیبی). بخاطر قتل مسلمأ والدین آتنا تقاضای اشد مجازات را از هیئت منصفه درخواست خواهند کرد. ولی مقصر اصلی تعرض به آتنا فقط و فقط بخاطر لا‌ابالی بودن پدرش بوده و باید جوابگو باشد. آخه جاهل واسه چی دخترت رو به اون صورت فرستادی تو کوچه و بازار که هم خانواده خودت و هم خونواده یه نفر دیگر رو خراب کنی؟
    40
    5
    شنبه ۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک

    [::صحرا ش - تهران، ایران::]. خانم محترم خواهش میکنم عفت کلام را حفظ و از ادبیات توبیخ گرانه؛ دوری و برحذر باشید. بر طبق دستورات خداوند وظیفه قانون‌مندان این است که دختر و زنها را محجبه کنند تا در آینده انشا‌الله شاهد همچین حوادثی نباشیم.
    38
    5
    شنبه ۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    پشم علی بی نیاز - مکسیکو سیتی، مکزیک
    اون دوتا ماموری که سمت راست و چپ مجرم وایسادن خیلی خوش تیپن دمشون گرم
    7
    8
    شنبه ۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    پشم علی بی نیاز - مکسیکو سیتی، مکزیک

    [::تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک::]. تو ... خوردی... بی پدر و مادر که به یک شهیده طفل معصوم همچنین تهمتی میزنی، تو بی وجدان رو هم باید نشون بغل دست این قتل پست فطرت محاکمه کرد چون تو و اون بی وجدان از یک ایل و تبارید.
    7
    32
    شنبه ۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۳
    pink panther - ابیجان، ساحل عاج

    [::تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک::]یه آدرس بده کارت دارم ..اگه مردی آدرستو بنویس.
    7
    30
    شنبه ۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک
    [::pink panther - ابیجان، ساحل عاج::]. آدرس چی؛ کجا؟ ایمیل؛ اسکایپ؛ اووو؛ مسنجر؛ فیسبوک؛ وایبر؛ واتس آپ؛ ایمو؛ تلگرام؛ منزل؛ محضر؟ کدومش واست راحتتره؟
    22
    10
    شنبه ۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    sama128 - شیراز، ایران
    [::تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک::]. اولا وقتی کسی با نظر تو و طرز تفکر تو و امثال تو موافق نیست چرا نظر میدی ثانیا مگه نمی خواستی زودتر شهید بشی بری پیش حوری ها باز که تو فضای مجازی هستی نرفتی هنوز!!!!! ثالثا آدم .....یه کم روزنامه را مطالعه کن از اول انقلاب بخاطر خشکه مذهبی پوچ و تو خالی برخورد کردن با مسائل از جمله حجاب و سایر مواردچندتا زن دختر بچه بیچاره رفتن گوشه قبرستان چرا چون ۱ به حرف مرد واقعی آیت الله واقعی طالقانی در خصوص موضوع مراکز جنسی توجه نشد ۲ به زور جامعه را خواستند وارد بهشت کنند در حالیکه اساسا خودشان جز دزدی فحشا و فساد اخلاقی هیچ چیزی را قبول ندارند برآیند اوضاع گند گرفته ایران تاییدی بر این ادعا که روز به روز از سال ۵۸ مملکت تو سرآشیبی دزدی اختلاس مدیران دزد دارای فساد اخلاقی بالا فامیل باز باند باز قرارگرفت بعدش هم این وضعیت مملکت آن چیز که عیان است چه حاجت به بیان است با شر و ور گفتن اراجیف گفتن که نمیشه این همه معضلات را لاپوشانی کرد . یادم رفت مواد مخدر را نگفتم گل سر سبد جمهوری اسلامی در اوج فینال.
    4
    11
    یکشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۵:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ
    [::تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک::]. میدونی چیه تو و امثال تو که جانماز آب میکشد چیه ذهنتون چیزی جز مسائل پایین تنه ای و انحراف جنسی چیز دیگه ای درش خطور نمیکنه تمام دغدغه تون فقط زن و مسائل مربوط به زن هست شما و امثال شما برای جامعه خیلی خطرناک هستید برای بشریت خطرناکید دنیا پیشرفت میکنه و جلو میره شما هنوز توی جنگ بدر و سکس با شتر و زمان زلزله و حا مله شدن عمه ..... توسط محارم فقط توی این مسائل درجا میزنید فکرتون منحرف و کثیفه و به امید ریشه کن شدن جهالت و فساد و تروریست که شما و امثال شما پرچمدارش هستید .شما که با دیدن موی یک بچه و نوزاد تحریک میشوید و حتی در زمان زلزله به سکس با محارم فکر میکنید واقعا برای شما ها جز تاسف چیز دیگری ندارم
    4
    9
    یکشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۶:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۳
    pink panther - ابیجان، ساحل عاج
    [::تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک::]. خونه خونه
    0
    2
    یکشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۸۱
    تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک
    [::pink panther - ابیجان، ساحل عاج::]. چِت شده؟ دلت خونه یا .....شدی؟
    0
    0
    دوشنبه ۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۳
    pink panther - ابیجان، ساحل عاج
    [::تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک::]. ترسو تر از این حرفایی
    0
    0
    ‌سه شنبه ۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.