آزاده نامداری : از خواهران و برادران مومنم می‌خواهم که مرا عفو کنند و بدانند حقایقی هست که نمی‌دانند

آزاده نامداری به حواشی ایجاد شده درباره انتشار عکس‌هایش در سوییس واکنش نشان داد.
 
نامداری در این باره نوشت: «روزهای تلخی بر من و همسر و خانواده ام گذشت، چرا که محکوم شدیم به آنچه که در خیالمان هم نمی‌گنجید. ما صدها کاستی و نقص داریم و خود آگاهتر از همه بدان می‌باشیم، اما بدانیم آن همه قضاوت درست و نادرست در مورد رفتار، گذشته و خانواده ما، بیش از آن که نقد ما باشد، نقد جامعه ماست.
 
نه از مغرض‌ها که هرچه کنی، حرف خودشان را می‌زنند و تصمیم خودشان را حق مطلق می‌دانند. نه از لشکر بافنده‌ها که بی‌ترس از خدا هر جایی دغل و دروغ می‌سازند و هر جمله و کلمه‌ای را به لب می‌آورند. نه از قضاوت گران سرخود که دانسته و ندانسته هر تهمتی می‌زنند و هر بهتانی می‌بندند و نه از بددل‌هایی که از تماشای رنج دیگران لذت می‌برند و از غصه بقیه شاد می‌شوند،توقعی ندارم.
 
من آزاده نامداری، از خواهران و برادران مومنم می‌خواهم که مرا عفو کنند و بدانند حقایقی هست که نمی‌دانند. شاید روزی برسد که دیگر نیازی به توضیح نباشد و همه چیز آشکار شود.من همواره مهرشمارا درهمه شرایط زندگیم فراموش نمیکنم وامیدوارم این بارهم درکم کنید.»
+28
رأی دهید
-225

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۶
    شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ

    بله عفو کنید اگر شما را به حجاب اجباری دعوت کردم و بالای منبر رفتم و از حجاب بقیه ایراد گرفتم و حجاب خودمو مثل چماق به سر جماعت کوبوندم و به چادرم افتخار کردم عفو کنید که صداقت و شهامت و راستگوئی نداشتم و فقط مرگ خوبه ولی برای همسایه عفو کنید که بادی وزید و حجاب بر باد رفت و شیشه آبجو سر خورد و آمد بر لبان من حالا همه بیاید و فراموش کنید
    21
    394
    ‌چهارشنبه ۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    zarduscht - فرانکفورت، آلمان

    قضاوت نادرست ؟ رو که نیست. سنگ پای قزوین. در ایران ادای خواهر زینب را در می‌‌آوری. در سویس آبجو تگری می‌‌نوشی. آخر این کجا قضاوت نادرست است. خودت گند زدی. گیر به ملت می‌‌دهی‌ . از همان قماش قاری توسی هستی‌. نوع زنانه . همه از یک کرباس.
    20
    356
    ‌چهارشنبه ۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    Fash Guo - کلن، آلمان

    زنکه نامداری !!. عیب نداره ! مردم قرائنی و حسینی اخلاق در خانواده و سعید طوسی رو هم عفو کردند !! . ایران فقط جای قماشانی چون شماهاست !! همین جور که تونستی بدون هیچ عرضه و توانمندی و فقط با اون نوع ارتباط خاص تهیه کنندگان به تلویزیون راه پیدا کنی و گلیم خودتو رو با تملق از آب بکشی همه چیز برات شدنی است ! . روسپی ها هم همیشه کی بود کی بود من نبودم میکنن !!
    13
    193
    ‌چهارشنبه ۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ

    خانم نامداری باد هم بادهای قدیم قبول دارید حتما چون بادهای جدید خانمان براندازه و دست آدمهای درغگو را بر ملا میکنه و دستشون را رو میکنه و ملت پی به حقایق بسیاری میبرند و این اصلا برای شما و امثال آدمهای ریا کاری مثل شما خوب نیست و دست خیلی ها را رو میکنه
    13
    166
    ‌چهارشنبه ۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    paksan - ایران، ایران

    از این هندوانه بقل ملت دادن مشخصه به زودی اعلام جدایی و طلاق میکنه و طی یه بیانه اعلام میکنه که شوهرم منو مجبور به اینکار کرده بوده ...حالا از باد و بارون و این چیزا به اجبار و شرایط روزگار رسیده. یکی نیست بگه خوب تو چرا انقدر ریا کردی و انقدر حرف مفت و رجز مفت واسه بقیه مردم خوندی که حالا که گند کارت درآمده اینطوری بخوای هی چرت و پرت بار مردم کنی؟ آخه این همه ملت میرن بیرون روسری برمیدارن و آبجو میخورن و هیچکس کاری به کسی نداره ولی تو نمیخوای بفهمی اشتباه کارت ریاکاری و بیزینس با دین و ایمون مردم بوده نه حجاب و آبجوت . و اینم کار خداست که ریاگران رو رسوا میکنه. بله کار خداست
    11
    164
    ‌چهارشنبه ۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    Dr.Alex - واشینگتون، ایالات متحده امریکا

    برادران و خواهران مومنم، من میخواهم کیس پناهندگی محکمی داشته باشم! تو رو خدا بفهمید نفهم ها! بگذارید پرونده من درست شود قول میدم سیتیزن که شدم دوباره بشم مزدور جمهوری اسلامی در قلب اروپا!
    11
    130
    ‌چهارشنبه ۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۸
    scandal - برلین، آلمان

    حالا مستی و راستی‌، بگو ببینم، اینها را قبل از آبجو خوردن نوشتی‌، و یا بعد از خوردن آبجو ؟!
    9
    100
    ‌چهارشنبه ۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۳
    روبرتو - میدلرزبرو، انگلستان

    عزیز دل برادر، مگه میشه شماها را درک نکرد. ملت هم شما را درک می کنند و هم خواهر گرامیتان الهام ترشیده چرخنده را. فقط این را بدان که شماها وقتی آب گیرتان می آید، شناگران خوبی هستید و خیلی خوب هم زیرآبی می روید. خُب، اینهم نوعی نان به نرخ روز خوردن است!! موفق باشید، در امر به معروف و نهی از منکر!
    9
    79
    ‌چهارشنبه ۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    katebrowns - تهران، ایران
    [::Fash Guo - کلن، آلمان::]. من رسوایی، حسینی اخلاق در خانواده و فرزاد جمشیدی و سعید طوسی را میدونم. اما رسوایی قراِِیتی را نمیدونم. میشه بگید اون چی کار کرده؟
    13
    27
    ‌چهارشنبه ۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    amirgheryou - تهران، ایران

    دختر جان کار بدی کردی یا کار خوب، و مردم حق دارن یا حق ندارن و اگر حق دارن تا چه حد حق دارن بازخواستت کنن ، از همه اینها بگذریم مجبور نیستی همش افکار عمومی رو ببینی و بهش فکر کنی. شاید منه نوعی از تو خیلی در این موارد بدتر باشه. برو پی زندگیت.
    38
    12
    ‌چهارشنبه ۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۷
    amonbede - تهران، ایران

    خودش هم معلوم نیست چی میخواد از خودش
    8
    40
    ‌چهارشنبه ۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۵
    ramin-cph - کپنهاگ، دانمارک

    [::amirgheryou - تهران، ایران::]. اگه قرار بود بره دنبال زندگی خودش که کارش به این جا نمیکشید، این زنیکه بجای پرداختن به زندگی شخصی خودش گیر میده به زندگی شخصی دیگران و تبلیغ چیزی رو میکنه که خود کار دگر میکند، لعنت به اون قیافش...
    9
    51
    ‌چهارشنبه ۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا

    بابا دیگه چه حقیقتی پشت ابجو و بدون اون چادر کوفتی پنهان هست که برادران و خواهران مؤمن باید بدونن؟؟ لکاته خانوم! چرا یه دفه زر نمیزنی بگی خواستم کردم، چرا اینقدر شما مزور ها پیچیده هستین؟. هر کی داره نون مفت تزویرش رو میخوره، اینجوری باید از اصل مطلب طفره بره.
    4
    39
    ‌چهارشنبه ۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    amirgheryou - تهران، ایران

    [::ramin-cph - کپنهاگ، دانمارک::]. بابا اینم یه بدبخته مثل خودمون. ببخشیدا کلی به پیر پاتالای صدا سیما شاید گناهشو نمیشورم شاید حال پخش کرده تا به اینجا رسیده. این یعنی بدبختی. بعدش ما باید بزرگمنش باشید و گذشت کنیم و چشممون رو به اینطور حماقتها گاهی بپوشونیم. واقعا کار این در برابر خیلی چیزا که از کنارش رد میشیم چیزی نیست. اون زمان که حسنی مجری اینو طلاق داد من جزو معدود آدمهایی بودم که با تمام اخلاقای گند حسنی از این دختره ایراد میگرفتم و آدم چیپی میدونستم اینو. اما خداییش نباید برای این سطح کارها کسی رو دنباله دار سرکوب کرد. خدا اعمال مارو در زندگی اجتماعیمون تاثیر میده. به خدا خیلی از این جنایتها و بدبختیها و حتی حکومتیهای کثیف شاید به خاطر بخشنده نبودن ما در سالهای اخیره از خدا بهمون نازل شده. به خاطر دشمنیهایی که به همدیگه میکنیم. حتی ادیان اسلام و مسیحیت به شدت به بخشنده بودن و چشم پوشی از گناهانی که از روی نقطه ضعف انجام میشه دستور دادن. اونور میگید قاتلین به عمد رو اعدام نکنید که من کاملا مخالفم ،اینور از ریای احمقانه امثال این نمیگذرید. به قول معروف: مجبوره میفهمید مجبور
    28
    5
    ‌چهارشنبه ۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    Nasrin hd - ونکوور ، کانادا

    از این خانم وقیح تر هم وجود داره. خواهر و برادر مومن . 😁😁😁😁😁😁
    3
    32
    ‌پنجشنبه ۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۳:۱۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۸
    hamtarane - ملبورن، استرالیا
    [::katebrowns - تهران، ایران::]. البته من هم اینرا شنیدم رأست یا دروغ نمی دانم ولی بنا بر چیزهایی که از این قوم هوسباز دیده ایم یعید نیست. سالها قبل خانم آقای قرایتی متوجه میشه که سر و گوش ایشان می جنبه برای همین یک روز که جناب قرایتی به مستراح میره ، با افتابه ای که توسط خانم از اسید پر شده بوده خودش را میسوزانه،. عکس هایی هم از ایشان روی تخت اورژانس توسط پرستاران برداشته و دست بدست میشد. 😂😂😂😂
    7
    3
    ‌پنجشنبه ۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۴:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    Fash Guo - کلن، آلمان
    Kategorien - ایران . تهران . قضیه مربوط به اون سال هاست که قرائتی در نهضت سوادآموزی بود و با یکی از آموزشیاران شوهردار نهضت رابطه داشته و قضیه لوث میشه تا جایی که به بیت خامنه ای کشیده میشه و تصمیم این میشه که قرائنی به ادامه برنامه درس هایی از قرآن ادامه بده چون قضیه یک آخوند معمولی نبوده بلکه قرائنی سمبل اخلاق و مروج اسلام آن بوده و هر خدشه ای به نظام‌ وارد می آید تا به یک شخص این است !. از بیان این موضوع قدیمی هدف این بود که تبلیغات اسلامی رژیم از نامداری های ها به عنوان یک که عوعو رژیم کنند استفاده می کند و جایگاهی این نقاشان نظیر روسی ندارند و به راحتی به مستراح پرت میشن! . این زنکه از روسپی پست تر نه واسه جمهوری اسلامی ارزش داره و نه واسه مردم !! چون این زنکه فاقد عرضه و توانمندی است و بیمار روانی و خودشیفته است !!. من شخصا به عنوان یک زن ایرانی سال ها در غرب زندگی میکنم و شاهد اومد و رفت خیلی از شخصیت های هنری و گوینده و بازیگر به غرب هستم که با افتخار میان و میرن ولی این زنکه از جنس و قماش دیگر و مروج فرهنگ اجباری حجاب و همدست جمهوری اسلامی در خشونت تحت نام حجاب است و بود !!
    2
    6
    ‌پنجشنبه ۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    Fash Guo - کلن، آلمان
    Katebrowns ایران تهران. اشتباه نام کاربری شما رو نوشتم پوزش میخوام باعجله در سر کار نوشتم .
    0
    0
    ‌پنجشنبه ۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    Fash Guo - کلن، آلمان
    amirgeryou . ایران تهران. لفظ قلم دیگه کافی است افق دید خودتون رو گسترش بدید !. این‌خانم‌ شبیه روسپی در سرکوب و خشونت حجاب اسلامی و اجباری همدست رژیم و رسانه اسلامی آن بوده !!. وگرنه این زنکه پست تر و ناچیزتر از این هست که ما وقت مون رو براش بگذاریم هدف ما رژیم و ابزار سرکوب آن است !!
    4
    4
    ‌پنجشنبه ۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    amirgheryou - تهران، ایران
    [::Fash Guo - کلن، آلمان::]. اوکی هر کاری دلتون میخواد بکنید و بگید. ایشالا روشتون یه روزی واب بده. تاحالا که چیز دیگه ای دیدیم.
    2
    1
    ‌پنجشنبه ۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.