رسانه‌ها: فدراسیون فوتبال ایران شجاعی و حاج‌صفی را محروم نمی‌کند

بازی مسعود شجاعی (راست) و احسان حاج‌صفی در برابر تیم اسرائیلی جنجالی شد به گزارش خبرگزاری‌ها فدراسیون فوتبال ایران به فیفا اطلاع می‌دهد که مسعود شجاعی و احسان حاج‌صفی که در بازی باشگاهی مقابل یک تیم اسرائیلی حاضر شده بودند، از حضور در تیم ملی ایران محروم نمی‌شوند.
 
خبرگزاری دانشجویان ایران، ایسنا، گفته است که این نامه به زودی به فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) ارسال خواهد شد، اما خبرگزاری تسنیم نوشته که این نامه فرستاده شده است.
 
فدراسیون جهانی فوتبال، فیفا، دیروز شنبه ۲۱ مرداد در واکنش به خبر 'محرومیت' مسعود شجاعی و احسان حاج‌صفی، دو بازیکن تیم ملی ایران از فدراسیون فوتبال توضیح خواسته و گفته بود: "ما در حال ارزیابی و نظارت بر این موضوع هستیم و از فدراسیون فوتبال ایران اطلاعات بیشتری خواهیم خواست."
 
مداخله دولت‌ در امور فوتبال کشورهای عضو برای فیفا قابل قبول نیست.
 
به گزارش خبرگزاری ایسنا، فدراسیون فوتبال ایران در پاسخ خود به فیفا این نکته را روشن خواهد کرد که این دو بازیکن محروم نشده‌اند.
 
ده روز پیش مسعود شجاعی و احسان حاج‌صفی، بازیکنان ملی‌پوش ایرانی باشگاه پانیونیوس یونان در مقدماتی لیگ اروپا مقابل تیم مکابی اسرائیل بازی کردند.
 
چند روز پیش محمدرضا داورزنی، معاون وزیر ورزش ایران گفت که "هیچکس حق ندارد خط قرمز نظام جمهوری اسلامی ایران را رد کند." آقای داورزنی احتمال محرومیت این دو بازیکن را مطرح کرد.
 
مسعود شجاعی و احسان حاج‌صفی در بازی رفت تیمشان را در سفر به اسرائیل همراهی نکردند. پس از آن که باشگاه یونانی در بیانیه‌ای از آن‌ دو خواست به احترام قراردادشان باشگاه را یاری دهند، این دو بازیکن در بازی برگشت با مچ‌بندهای پرچم ایران به میدان رفتند.
 
آقای داورزنی گفته بود تصمیم درباره این دو بازیکن به عهده "نظام جمهوری اسلامی ایران، وزارت ورزش و جوانان و همچنین فدراسیون فوتبال هستند، نه آقای کارلوس کی‌روش."
 
با این حال دعوت نشدن مسعود شجاعی و احسان حاج صفی را نه فدراسیون فوتبال رسما تایید کرده بود نه کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی ایران.
+49
رأی دهید
-5

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۶
    شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ
    از ترس فیفا جرات اینکار را ندارند :) :) :)
    3
    21
    یکشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    حسین سلطانزاده - برلین، آلمان
    فقط فیفا پرسید چی شده اینا جا زدن
    0
    0
    ‌پنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.