تهران جوان و رنگی - ویدیو

 
 پروژه صبح خلاق تهران...
 
صبح خلاق (به انگلیسی: CreativeMornings) عنوان رویدادی بین‌المللی است که در بیش از ۱۷۰ شهر جهان و در بیش از ۶۰ کشور برگزار می‌شود و هدف آن ایجاد بسترهای لازم برای شکوفایی خلاقیت در بین جامعه است. این رویداد در سال ۲۰۰۸ توسط تینا راث ایزنبرگ، طراح معروف سوئیسی پایه‌گذاری شد. صبح خلاق در آخرین جمعه هر ماه میلادی برگزار می‌شود و افراد به صورت رایگان و آزاد با ثبت نام در وب‌سایت صبح خلاق، در آن شرکت می‌کنند.
 
این رویداد هر ماه بر پایه یک موضوع (تم) بین‌المللی برگزار می‌شود و تمام شهرهای عضو، در آن ماه از یک سخنران دعوت می‌کنند تا به مدت ۲۰ دقیقه در مورد آن موضوع صحبت کند. این موضوعات نیز توسط شهرهای عضو به ترتیب عضویت پیشنهاد داده می‌شود. افراد پس از صرف صبحانه در صبح آخرین جمعه هر ماه میلادی، به این سخنرانی گوش می‌دهند و پس از آن سوالات خود را از سخنران می‌پرسند.
 
در تهران از اسفند ۱۳۹۵ گروهی به سرپرستی عباد غفوری نمایندگی برگزاری این رویداد را دریافت و از اردیبهشت ۱۳۹۶ به صورت متوالی در آخرین جمعه هر ماه میلادی، این رویداد را برگزار کرده‌اند.

 
+152
رأی دهید
-10

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

    حالا فهمیدید که چرا در خراسان سیل آمد؟ چون این جوان ها در سالن مختلط نشسته بودند، نه سوا!
    5
    34
    شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۸
    nooshin tehrani - روم، ایتالیا
    فقط از آرایش‌های غلیظ و روسری‌ها معلوم بود ایرانِ . نوشتها همه انگلیسی. چقدر ما عقده‌ای هستیم.
    17
    2
    یکشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۵:۳۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    paksan - ایران، ایران
    والا ما که تو این ویدئو خلاقیتی ندیدیم. ببخشید یک عده بیکار و علاف تیپ زدن صف وایستادن واسه یه چایی و بعدشم هیچی. اصلا کار به دور هم بودنشون و دختر و پسر هم ندارم آخه جز یه آهنگ مسخره و چهارتا تابلو انگلیسی خدایش خلاقیتش چی بود؟ یعنی یک عده بی استعداد و ببخشید فلج مغزی و فکری تو ایران نشستن نگاه کنند بقیه مردم دنیا چیکار میکنند اینا یه کپی جک وار از اون رو ترتیب بدن بعدشم با همین واسه خودشون رزومه درست کنند واسه پناهندگی..آخه یکی بگه تو این مراسم چه خلاقیتی در این چهره های بی هدف و بی خیال ایجاد میکنه؟ خلاقیت واسه قشر متوسطه خلاقیت و کار و تلاش مال قشری هستش که کار و تلاش میکنند تا خودشون رو بالا بکشند و این بهترین محرک واسه هر جامعه ای هستش که اگر بتونند ازش استفاده کنند و درست هدایتش و برنامه ریزی و میدان بهش بدهند و آزادی بدهند قطعا باعث رشد جامعه و حتی رشد زندگی بشر میشه. نود درصد خلاقیت و رشد فکری و تکنولوژیکی در جوامع پیشرفته از قشر متوسط مهاجر و غیر مهاجر کشورهای پیشرفته اس البته با برنامه ریزی و حمایت و سرمایه گذاری قشر مرفه باسواد
    4
    5
    یکشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۵:۳۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    Jalal50 - تهران، کانادا
    خانمها و آقایون خوشتیپ و خوش اندام درایران. حالا هر چه خپل و چاق و بدترکیبه رفته خارج از کشور .هاهاها
    4
    15
    یکشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    آذری باهوش - میانه، ایران
    [::paksan - ایران، ایران::]. دوست عزیز درست فرمودید. تنها قشری که من میبینم در ایران در حال فعالیت هستند هموطنان افغان هستند که الان تمام کارهای ساختمان را هم آنها انجام میدهند از گچکاری و لوله کشی و برقکاری . کارشان هم خوب هست با قیمت مناسب. واقعا حسودی نمیکنم چون هرکسی ثمره زحمت خودش را بدست میاورد. این بچه ها در حال آماده شدن برای مهاجرت یا پناهندگی هستند و حالا تمرین تیپ ماهواره ای است . دو سال دیگر آنها اینجا نیستند و گروه بعدی میایند. متاسفانه کشورهای جهان سومی مهاجرپرور همین هست. ظاهر مصاحبه ای ولی باطن منزجر و فراری!
    3
    4
    یکشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    آذری باهوش - میانه، ایران
    ای ایران رنگارنگ رنگ و رنگ و رنگ و ورنگ و اورنگ و مورنگ پلنگ و ملنگ . آخه حساب کنبد این رنگارنگ هم شد کار و زندگی؟
    4
    9
    یکشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.