تصاویر جدید از افتضاح موشک سیم بُکسلی

+50
رأی دهید
-11

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۶۱
    cobalt3 - کرج، ایران

    عجب تکنولوجی داره ، اصابت ، صد در صد ، نقطه زن و مخرب . فقط کافیه شب بری یه پیچ و رولپلاک و قلاب بدیوار دژمن بکوبی و سر سیم رو دست بگیری و برگردی و شلیک کنی و تمام.
    20
    94
    ‌پنجشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    حسین سلطانزاده - برلین، آلمان

    امام زمان یادش رفته سیمو غیب کنه
    24
    59
    ‌پنجشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    حسین سلطانزاده - برلین، آلمان

    چرا مردم ما اینقدر احمق فرض میکنند این اخوندها ما هیچی جواب دنیا رو چی میدن اینها
    22
    55
    ‌پنجشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    oghab - هلسینکی، فنلاند
    این آزمایش حد انفجار و نوک راکت است...مثلا آتو گرفتید.واقعا از آخوندها احمق تر شماها هستید
    32
    40
    ‌پنجشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    Kumasi - کوماسی، غنا

    وای چه تکنولوژی ٬٬ مگه میشه اینقدر خلاقیت! به عقل هیچکس نمیرسید که کابل کشی کنی تا هدف و موشک رو با کابل دقیق به هدف بزنی ....خدا عجب ایده بکری بود . فقط یه سوال اینکه تکلیف هدف های بالای ۵۰۰ متر یا ۱۰۰۰ متر چه خواهد شد؟ نیاز به کابل کشی دارند یا از کابل های برق هم میشه استفاده کرد؟ واینکه اگر دشمن به عقلش برسه و کابل رو در میانه راه قطع کنه تکلیف موشک چی خواهد بود با دماغ به زمین میخوره یا سنسور حساس به قطعی مسیر داره و دوباره مثل تله کابین مسیر رو بر می گرده؟
    13
    42
    ‌پنجشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    kawir - فرانکفورت، آلمان
    موتور ابگرمکن هم که روش مونتاژه!!!کسانی که کمترین اطلاعات در مورد موشک دارند(حتی راکتهایی خمپاره یا ارپی جی )میدونند که انفجار انجام شده اینجا اولا انفجاری نیست که برخورد موشک تولید میکنه،و گلوله اتش بعد از افتادن این لوله بخاری روی پرچم امریکا در اثر انفجار بنزین است ،این نمونه انفجار را نعمولا در ساخت فیلم بکار میبرند،ولی چون این موشک ساخت مازندران (رشت خودمون) انفجار بابام جانی اععععععععو!!!!.خب اینجور میخوان کاخ سفید را هم به حسنیه تبدیل کنند!.کارخانه موشک سازی صدام واقعا دور از تعصب در کل منطقه خاور میانه بینظیر بود،هر چند موشکهای تولیدی انها کپی اسکاد های روسی بودند،ولی عراق انها را تغییر داده بود و همانطور دیدیم در زمان جنگ،بدون سیم بکسل هم .جالب اینه که ملت همه میدونند،ولی باز هم گول تبلیغات سپاه را میخورند،چند روز دیگر هم معلوم میشه حمله کنندگان به مجلس را خودشون فرستادند و گفتند مانور استطرفها از سربازان یک بار مصرف امام زمان بودند!میپریدند،ولی این قد قدی که سپاه با ان همه پول دزدیده شده ،راه انداخته نداشتند.
    12
    29
    ‌پنجشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    kawir - فرانکفورت، آلمان
    موتور ابگرمکن هم که روش مونتاژه!!!کسانی که کمترین اطلاعات در مورد موشک دارند(حتی راکتهایی خمپاره یا ارپی جی )میدونند که انفجار انجام شده اینجا اولا انفجاری نیست که برخورد موشک تولید میکنه،و گلوله اتش بعد از افتادن این لوله بخاری روی پرچم امریکا در اثر انفجار بنزین است ،این نمونه انفجار را نعمولا در ساخت فیلم بکار میبرند،ولی چون این موشک ساخت مازندران (رشت خودمون) انفجار بابام جانی اععععععععو!!!!.خب اینجور میخوان کاخ سفید را هم به حسنیه تبدیل کنند!.کارخانه موشک سازی صدام واقعا دور از تعصب در کل منطقه خاور میانه بینظیر بود،هر چند موشکهای تولیدی انها کپی اسکاد های روسی بودند،ولی عراق انها را تغییر داده بود و همانطور دیدیم در زمان جنگ،بدون سیم بکسل هم میپریدند،ولی این قد قدی که سپاه با ان همه پول دزدیده شده ،راه انداخته نداشتند..جالب اینه که ملت همه میدونند،ولی باز هم گول تبلیغات سپاه را میخورند،چند روز دیگر هم معلوم میشه حمله کنندگان به مجلس را خودشون فرستادند و گفتند مانور استطرفها از سربازان یک بار مصرف امام زمان بودند!.
    11
    9
    ‌پنجشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    kawir - فرانکفورت، آلمان
    [::oghab - هلسینکی، فنلاند::]. این موشک شما اولا همانطور کره دیدیم نوکش خالی بود،و پوشش موشک انقدر نازک بود که به هیچ تحمل حرارت سوخت راکت و اصطحکاه با هوا را نداره و بع از چند ثانیه ذوب میشه!،بعد هم راکت بعد از برخورد با زمین تولید گلوله اتش ان هم تا این حد روشن نمیکنه،من نمیدونم شاید موشکش رشتیه و در اصل گربک است ولی از کم توقعی بهش موشک میگن.در ضمن اینها نمیتونستند بدون اسپری رنگ اونو شلیک کنند ،اون حالت رنگ کردن انهم با اسپری چه معنی داشت؟!.میگن برای اینکه دشمن ندونه این شهرک تو مازندران تو ورودیش رو تابلو نوشتند به شهر چابهار خوش امدید !"شهرداری مازندران"موشک حضرت عباسی و استتار امام زمانی!.به عصر اخوند و قرن تمصاح یزدی و احمقی نجات خوش امدید! میگن هنوز ثابت نشده که موجوس فضایی وجود داره،پس اینها چی هستند که اینجور دروغ میگند و خجالت هم نمی کشند!؟
    13
    25
    ‌پنجشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    mahdi moud - تهران، ایران
    [::kawir - فرانکفورت، آلمان::]. رشت مرکز استان گیلان هست . اون روستاهم روستای هزار جریب بهشهر مربوط به استان مازندران میباشد
    4
    6
    ‌پنجشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    شب تاب - یوکوهاما، ژاپن
    من نمیدونم چرا مسئولین سیاست مخفى کارى ندارن! پیشرفتهاى علمى و صنعتى و دفاعى رو که اینقدر راحت با ذکر جزئیات برملا نمى کنن!! اگر خداى نخواسته ، دشمنان بیان و این نخبه هاى تکنولوژى و علمى رو از دهاتهاى دانشمند پرور ما بدزدند، و از فکرو نو آوریهاشون به نفع خودشون استفاده کنن ، آغا و ما چه خاکى تو سرمون بریزیم!!؟؟؟ صد سال هجرى قمرى ما رو عقب مى ندازن! حالا باز خوب شد اون دختر شانزده ساله اى که در موال خونشون اتم ساخته بود رو ، مموتى جزئیاتش و آدرس اون موال رو رسانه اى نکرد! و اِلا معلوم نبوددشمن چه بسر دانشمند موالى مون میاورد!؟
    2
    14
    ‌پنجشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.