پاسخ محمود صادقی به یک کاربر : تقریبا هیچ !! - عکس

پاسخ محمود صادقی (عضو اصلاح‌طلب مجلس شورای اسلامی) به این پرسش که «نمایندگان اجازه چه کاری دارند؟» و پاسخ یک کاربر دیگر توییتر به او
+96
رأی دهید
-3

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۸
    محسن ۵۵ - گنت، بلژیک

    اگر کسی به عنوان نماینده مردم در مجلس وجود خود را تشریفاتی ببیند و استعفا ندهد در تاریخ از او به خوبی یاد نخواهد شد.
    4
    26
    شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    sorosh azadi - تهران، ایران

    ایشون فرزند شهید بوده و تازگی از قالب قبای طلبگی به کسوت اپوزوسیون جاانداز با کت و شلوار و ریش تریم شده در آمده. درست مانند فرزند شهید مطهری سوپاپ دیگر نظام در مجلس. چون خودشان و خانواده ایشان هزینه انقلاب داده اند (پدر شهید) در این سیستم مافیایی نظام بهشون بیشتر اطمینان دارد که مبادا یک وقت از اپوزوسیون جا انداز به برانداز تبدیل نشوند. اینها همش مسیولیت هست و نوعی کار (مزدوری) حساب میشه . بنابراین حقوق چند ده میلونی و رانت چند ده میلیاردی بر ایشان حلال می گردد. ما مردم مفلس هم هر چهار سال یکبار با حضور پرشور در صفوف رای گیری متاسفانه تنور مشروعیت بخشیدن به این نظام حکومتی فاسد را داغ تر می کنیم. امید به روزی که ما آگاه به این واقعیت شویم که نظام حکومتی که تا این حد به فساد کشیده شده هرگز اصلاح پذیر نیست. به نظر بنده دیر یا زود این نظام و روحانیت حاکم قربانی فرزند نا مشروع خود سپاه پاسداران می گردد.
    9
    48
    شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    شب تاب - یوکوهاما، ژاپن
    حقوق و جیره و مواجبى که نماینده ها مجلس میگیرن ، بابت دکور بودنشون در مجلس و سناریوها از پیش آماده و تئاتر هایست که روى صحنه مى برند ، صرفاً براى سرگرمى ملت و خالى نبودن عریضه ، که بعله ما هم مثل همه کشورهاى دموکراتیک دنیا داراى انتخابات آززززادددد و مجلس هستیم!
    7
    22
    شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.