نگهبان زن باشگاه شبانه در دهلی نو + تصاویر

در نگاه اول، مهرون‌نیشا شوکت علی تفاوتی با دیگر شب‌زنده‌دارهای باشگاه شبانه ندارد.
 
او با کارمندها و مشتری‌ها خوش و بش می‌کند، می‌گوید و می‌خندد. اما، دقیق‌تر که نگاه کنیم، می‌بینیم که برخلاف دیگران، او برای خوش‌گذرانی و معاشرت به اینجا نیامده است.
 
مهرون‌نیشا شوکت، که سر تا پا سیاه پوشیده، دست به سینه می‌ایستد، و با نگاهی دقیق رفت و آمدها، گپ زدن‌ها و همه چیز دیگر را زیر نظر دارد.
 
نگهبان نامدار سوشیال، مهرون‌نیشا شوکت علی، مسئول امنیت این باشگاه شبانه است. مهرون‌نیشا ده سال است که مسئولیت حفظ امنیت محافل بزن و بکوب شبانه را بر عهده دارد.
 
در سه سال گذشته، به عنوان نگهبان باشگاه سوشیال، او شبی ده ساعت مسئول بیرون انداختن اشخاص مزاحمی است که وارد مجالس می‌شوند.
 
بعد از یک دهه تجربه، مهرون‌نیشا آموخته که چگونه دعوا و کتک‌کاری را فیصله بدهد، مشتریان زن را بازرسی بدنی کند و و مواد مخدرشان را از آنها بگیرد.  
ریاض، صاحب سوشیال، می‌گوید: "ما تصمیم گرفتیم که یک نگهبان زن استخدام کنیم، برای اینکه می‌خواستیم مشتری‌های زن هم احساس امنیت کنند. و مناسب‌ترین فرد را هم پیدا کردیم. مهرون‌نیشا جدی و مصمم بود."
 
مهرون‌نیشا شوکت علی که در گذشته به عنوان بادیگارد مسئول محافظت از ستاره‌های نامداری مثل پریانکا چوپرا، بازیگر بالیوود هم بوده، به ساختارشکنی و پیروی نکردن از ذهنیت‌های سنتی عادت دارد. او در شهر سهران‌پور، در ایالت اوتار پرداش، در خانواده‌ای سنتی و بزرگ به دنیا آمد. با وجود اینکه در کودکی و نوجوانی علاقه داشت به نیروهای ارتش یا پلیس هند بپیوندد، مخالفت پدرش مانع از به وقوع پیوستن رویاهای مهرون‌نیشا شد.
 
اما، وقتی که پدرش با ورشکستگی مواجه شد، ناگهان مسئولیت خرج پدر، مادر، دو خواهر، و سه خواهرزاده مهرون‌نیشا شوکت علی به گردن او افتاد. مهرون‌نیشا می‌گوید: "تا حالا برادرم چندین بار به من گفته 'این چه جور کاری است؟' اما، برای من مهم نیست. برای اینکه میدانم پدر و مادرم به من ایمان دارند، و می‌دانم که کار اشتباهی نمی‌کنم."
 
علاوه بر مهرون‌نیشا، خواهر کوچک‌تر ۲۷ ساله او هم این‌ روز ها به عنوان نگهبان کار می‌کند. آن هم در جایی که فقط ۵ دقیقه با محل کار خواهر دیگر خود فاصله دارد. دو خواهر که به داشتن این شغل دشوار افتخار می‌کنند، یک ساعت از هر روز را صرف تمرین‌های ورزشی می‌کنند تا آمادگی جسمانی خود را تقویت کنند. مهرون‌نیشا می‌گوید: "به شغلم افتخار می‌کنم. برای اینکه کار آسانی نیست. مراقبت از مردم، به خصوص زن‌های حاضر در محافل مهمانی، مسئولیت بسیار بزرگی است."
+64
رأی دهید
-9

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۲
    Iranemaa - قم، ایران

    آفرین به این شیرزن که برای خود و خانواده و اجتماع مفیده نه مثل خواهران بسیجی مشکی پوش و بدبوی پر از عرق ما که نه تنها مفید نیستند بلکه مخل آسایش خانمها با نهی از منکر هستند
    5
    45
    شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۶
    hassan5 - تهران، ایران
    کار عار نیست.بیکاری ومفتخوری عار وننگ دارد.
    0
    2
    دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.