پیدا شدن پیکر یکی از سرهای بریده شده در منطقه کهریزک

بازپرس امور جنایی تهران با بیان اینکه صاحبان سرهای پیدا شده در خیابان شیخ‌بهایی توسط شلیک گلوله به قتل رسیده‌ بودند گفت: یک نیم‌تنه و بخشی از یک پا در منطقه کهریزگ پیدا شده که احتمال می‌رود متعلق به یکی از سرهای پیدا شده باشد.
 
سجاد منافی‌آذر درگفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره اجساد سرهای بریده شده که روز چهارشنبه در اتوبان شیخ بهایی پیدا شده بود، گفت: یک نیم‌تنه و بخشی از پا در نقطه دیگری از تهران پیدا شده که در حال انجام آزمایشات DNA هستیم تا مشخص شود این پیکر متعلق به سرهای پیدا شده است یا خیر.
 
او با بیان اینکه این نیم‌تنه دیروز عصر پیدا شده، ادامه داد: این نیم‌تنه که در مرکز بازیافت زباله تهران در منطقه کهریزگ‌‌ رها شده بود برخلاف سر‌ها دچار سوختگی نشده و متعلق به زنی جوان است. ما همچنان در حال تحقیق و بررسی روی این پرونده هستیم تا ان‌شاءالله هر چه سریع‌تر به نتایج قطعی برسیم.
 بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد که سرها متعلق به زن و مردی است که بین 30 تا 35 سال سن دارند همچنین این سرها دچار سوختگی نیز شده‌‌ بودند.
بازپرس امور جنایی تهران با بیان اینکه مقتولان به ضرب گلوله به قتل رسیده‌اند، خاطرنشان کرد: دو گلوله به سر خانم و یک گلوله به سر آقا شلیک شده که عامل مرگ نیز همین گلوله‌ها بوده و پس از مرگ سر‌هایشان را جدا کرده‌اند.
+34
رأی دهید
-3

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۸
    فضول میرزا - استکهلم، سوئد

    عجب مملکت بی سر و پائی شده ! :o
    1
    108
    جمعه ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    kawir - فرانکفورت، آلمان
    کار برادران سپاهعشی است!اینهم اعاز یک رشته قتل سریالی در حکومت جدید اصلاح طلبان ،ظاهرا قتل زنجیره ای در دوره کسانی که خود را اصلاح طلب میدانند ،ارثی شده،روحانیاز خاتمی به ارث برده و خاطمی از رفسنجانی ،همینطور تا سال ۵۷ رشته را دنبال کن!.انعار نام اصلاح طلب را به این خاطر این باند به خود دادند که تبهر خاصی در اصلاح سر مخالفان خصوصا اصلاح سر از تن (مثل اصلاح مو در ارایشگاه)دارند!
    31
    49
    جمعه ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    piki82 - تورین، ایتالیا
    [::kawir - فرانکفورت، آلمان::]. آفرین ....به شما باید نمره 20 در چرندیات رو داد ! :).
    29
    34
    شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد
    بزودی میگن دست و سر قطع شده حضرت عباس و یا فلان جد شیعه بوده و یک امامزاده جدید برای کاسبی راه میاندازند.
    27
    37
    شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    سلطنت طلب - ابوظبی، امارات متحده عربی

    به به چه امنیتی ، چه فضای مطبوع و دلپذیری .تا رسیدن به قله ی مقام انسانیت راهی نمونده ، تو مملکت گل و بلبل همه از اخوند یاد گرفتن، دزدی اختلاس گروگان گیری پای منقل نشستن بی عرضه گی و کار نکردن ،همه اینها میره تا در بین کشورهای جهان ، مملکت اخوندی و امام زنانی مقام نخست رو از ان خودش بکنه
    3
    27
    شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.