"اتمام حجت" فرزندان موسوی پس از "نامساعدتر" شدن حال محصوران.

+31
رأی دهید
-9

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۰
    kawir - فرانکفورت، آلمان
    خب انشآلله اینها هم همین روزها بعد از اینکه خودکشی کردند،جنازشون تو استخر شنا در حالی که خود را دار زدند کشف میشه،پشت این قضیه یا سعودی یا تکفیریها یا امام زمان یا داعش خواهد بود!میگن سعید طوسی خواب یکی از دستیار های نوجوان امام زمان راق دیده که به او گفته محصورین را مجازات خواهد کرد!
    2
    15
    ‌پنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    kawir - فرانکفورت، آلمان
    ببینم کره های موسوی و کروبی به پدران شکسته و مادران سیه پوش فرزندان این خلق که بعد از سالها شکنجه و احکام سنگین در مرداد ۶۷ زمانی که موسوی نخست وزیر و کروبی رییس مجلس بود،دسته جمعی اعدام شدند چی برای گفتن دارند،این انتقام خدای این مادران سیه پوش و پدران شکسته است که امروز دامنگیر این جنایت کار ها شده! . به قول فریق شاملو:. عاشقان. سرشکسته گذشتند،. شرمسارِ ترانه‌های بی‌هنگامِ خویش. و کوچه‌ها. بی‌زمزمه ماند و صدای پا. سربازان. شکسته گذشتند،. خسته. بر اسبانِ تشریح،. و لَته‌های بی‌رنگِ غروری. نگونسار. بر نیزه‌هایشان. تو را چه سود. فخر به فلک برفروختن. هنگامی که. هر غبار راه لعنت شده نفرینت می کند؟. تو را چه سود از باغ و درخت. که با یاس ها. با داس سخن گفته ای. آنجا که قدم بر نهاده باشی. گیاه از رستن تن می زند. چرا که تو. تقوای خاک و آب را. هرگز باور نداشتی. فغان! که سرگذشت ما. سرودِ بی اعتقاد سربازان تو بود. که از فتح قلعه ی روسپیان. باز می آمدند. باش تا نفرین دوزخ از تو چه بسازد،. که مادران سیاه پوش. داغداران زیباترین فرزندان آفتاب و باد. هنوز از سجاد ه ها. سر برنگرفته اند!
    5
    19
    ‌پنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۰
    senator x - تهران، ایران
    یکی از خصوصیات بارز رهبری جمهوری اسلامی که باید دارا باشد,نفرت و خوی انتقامجوئی در حداکثرامکان,که امام خمینی در این مورد در عالم, سنگ تمام گذاشت و چون این خصلت را در آقای خامنه ائی نیز دید,برهبری انتخاب شد
    0
    17
    ‌پنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.