شعار و توهین علیه بازیکنان پرسپولیس در فرودگاه تبریز

بازیکنان، مربیان و کادر همراه پرسپولیس در حالی ساعت ۱۸ امروز (چهارشنبه) به فرودگاه تبریز وارد شدند که استقبال نه‌چندان خوبی از سوی برخی هواداران تیم تراکتورسازی انتظار آنها را می‌کشید. این گروه از هواداران تبریزی با حضور در فرودگاه شهرشان با فحاشی و شعارهای تند از برانکو و شاگردانش استقبال کردند. نکته تأسف‌بار اینکه برخی از این شعارها به سمت مرحوم هادی نوروزی هم بود که با دلخوری شدید همبازیان سابق او مواجه شد.
 
به نقل از تسنیم، این اقدام هواداران تبریزی باعث شد پرسپولیسی‌ها بیش از یک ساعت در فرودگاه تبریز معطل شوند و در نهایت با صحبت‌هایی که بازیکنان بزرگ‌تر و مأموران حراست این تیم و همچنین مأموران نیروی انتظامی با تماشاگران داشتند آنها در نهایت از فرودگاه دور شده و پرسپولیسی‌ها نیز با اتوبوس به سمت هتل محل اردوی خود حرکت کردند.
+8
رأی دهید
-29

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۳۵
    مرغ آمین - تهران، ایران

    من این مسئله را کاملا تقصیر دولت ج ا می دانم . اگر ج ا تیم ها را بخاطر رفتار بربرانه طرفدارانش جریمه های معنوی و نقدی می کرد یا انها را از تماشاچی محروم می کرد یا از امتیاز های تیم انها کم می کرد ما شاهد این رفتارهای بی شرمانه خارج از ورزشگاه نبودیم ! و همچنین جو ورزشگاه ها انقدر ملتهب نمی شد که زنان نتوانند در انجا حضور داشته باشند . البته طرفدران تراکتور فقط با تیم های تهرانی مشکل ندارند انها مانند بربرها به هر تیمی که تراکتور را ببرد حمله می کند و به تمام اقوام ایران از فارس , کرد , عرب , گیلک , ارمنی و افغانی در ورزشگاه ها توهین می کند. به تخریب صندلی های ورزشگاه ها می پردازند و پرچم ایران را اتش می زنند در صورتی که هزینه های میلیاردی بازکینان انها از جیب پول بیت المال ملت ایران داده میشود. رفتار برابرانه طرفداران پرسپولیس و تاج و سپاهان را نیز فراموش نکنیم.
    4
    28
    ‌پنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۵
    مرغ آمین - تهران، ایران
    طرفداران سپاهان یکبار دفتر پرسپولیس در اصفهان را اتش زدند . طرفداران تاج و پرسپولیس همواره به هم توهین می کنند و مانند طرفداران تراکتور به تخریب اموال عمومی و ورزشگاه می پردازند و مانند طرفداران تراکتور که به فارس و اقوام دیگر ایران توهین می کنند انها هم به قوم ترک ایران توهین می کنند .
    8
    17
    ‌پنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۷
    Nakamichi - لندن، انگلستان
    بی فرهنگی و بیشعوری دیگه شاخ و دم نداره.
    1
    14
    ‌پنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.