کریستیانو رونالدو به اتهام تخلف مالیاتی به دادگاه رفت

کریستیانو رونالدو اتهام تخلف مالیاتی را رد کرده است کریستیانو رونالدو، بازیکن پرتغالی تیم رئال مادرید در پیوند به اتهام بیش از ۱۶ میلیون دلار تخلف مالیاتی امروز دوشنبه، ۳۱ ژوییه در دادگاهی در اسپانیا حاضر شد.
 
دادستانی اسپانیا رونالدو را به نپرداختن مالیات درآمدهای حاصل از فروش تصاویرش بین سال‌های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۴ متهم کرده است.
 
زمستان سال گذشته، اسنادی درز کرد که نشان می‌داد کریستیانو رونالدو برای خودداری از پرداخت مالیات، درآمدهایش را در حساب‌های بانکی در "گریزگاه‌های مالیاتی" نگهداری می‌کند.
 
به گفته دادستان‌ها، رونالدو متهم شده که از "ساختار شرکتی که در سال ۲۰۱۰ ایجاد شده بود، برای مخفی کردن درآمد حاصل از فروش تصاویرش در اسپانیا استفاده کرده" که این "نقض داوطلبانه و آگاهانه از تعهدات مالی او در این کشور بوده است".
 
رونالدو این اتهام را تکذیب کرده است. مدیر برنامه‌های او ماه گذشته گفت که رونالدو چیزی برای پنهان کردن ندارد و به همین دلیل نگران تحقیقات قضایی نیست.
 
به گفته کارشناسان، اگر رونالدو مجرم شناخته شود، این فوتبالیست پرتغالی، دست کم ۲۸ میلیون یورو جریمه خواهد شد و ممکن است سه و نیم سال حکم زندان بگیرد.
 
لیونل مسی، ستاره تیم فوتبال بارسلونا، سال گذشته به جرم تخلف مالیاتی به ۲۱ ماه زندان محکوم شد. چند هفته پیش، دادگاه حکم کرد که او می‌تواند با پرداخت ۲۵۰ هزار دلار جزای نقدی، از رفتن به زندان معاف شود.
+2
رأی دهید
-2

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.