بازداشت ۲۴ مرد و زن در یک پارتی در شیراز

 «سپاه محمد رسول‌الله» شیراز از بازداشت ۲۴ مرد و زن در یک پارتی در بامداد جمعه (۶ مرداد) توسط سازمان اطلاعات سپاه با همکاری «پلیس امنیت اخلاقی» این شهر خبر داده است.
 
به گفته «پاسدار حسن شفیعی»، از باغ محل برگزاری این پارتی، «مقادیری مشروبات الکلی خارجی و مواد مخدر از نوع توهم‌زا» ضبط شده است.
 
او همچنین گفته که برگزارکننده این مهمانی، در فضای مجازی برای آن تبلیغ کرده و هزینه ورودی را ۲۰۰هزار تومان برای آقایان و رایگان برای خانم‌ها اعلام کرده بود.
+30
رأی دهید
-10

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۶
    شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ

    الان این حریم خصوصی هست یا نیست البته اینو میدونم پارک در سوئیس حریم خصوصیه ولی منزل مردم فکر نمیکنم شامل حریم خصوصی باشه
    12
    54
    یکشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۲
    agha_ehsan - تهران، ایران
    الان همه تور های اخر هفته طبیعت گردی شده بزن و برقص آزاد . یعنی مردم از لحظه ای که سوار اتوبوس میشن پرده ها رو میکشن و بزن وبرقص شروع میشه و هرکسی هم مشروب خودشو داره . بعضی تورها هم هستند که سه روزه است که رفقای ما میرن تور رقص و نئشه بازیه و هزینش یه تومنه و اونها هم از طریق اینترنت سایتهای مخصوصی دارن که فقط کسی که عضوه میتونه عضو جدید بیاره که مطمئنه . همه رفت و آمد و مواد و کباب و منقل و غیره به عهده توره و اونها هم بزن و برقص دارن از نوع وحشی بازی و سرخپوست بازی . اینها تازه جدا از همه پارتی های پنجشنبه شب مردمه و کسی هم کاری به کار کسی نداره . عجیبه که یهو یه همچین موردی رو میگیرن
    9
    25
    یکشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.