صنعت نفت آبادان یک - استقلال صفر / منصوریان از آبادان دست خالی برگشت

در هفته اول لیگ بر‌تر فوتبال ایران، استقلال تهران در آبادان با یک مغلوب صنعت نفت شد تا هفدهمین دوره این رقابت‌ها را با شکست آغاز کند.
 
جاسم کرار بازیکن سابق استقلال با گلزنی از روی نقطه پنالتی، اولین شکست استقلال در دیدارهای هفته اول تمام ادوار لیگ بر‌تر را رقم زد.
 
این بازی در ورزشگاه تختی آبادان با حضور ١٠هزار تماشگر برگزار شد. فراز کمالوند سرمربی فصل قبل گسترش تبریز، تعدادی از بازیکنان آن تیم را با خود به خوزستان برده است.
 
کمالوند در نشست خبری گفت:از نتیجه راضی هستم. البته زیاده‌ خواه نیستم اما استحقاق پیروزی با اختلاف سه چهار گل را داشتیم. موقعیتی به استقلال ندادیم و فرا‌تر از انتظار بازی کردیم.
 
سرمربی صنعت نفت تاکید کرد: «از مسئولان می‌خواهم زمین خوب در اختیارمان بگذارند. ضمن اینکه پولی به بازیکنان نداده‌ایم.»
 
آبادانی‌ها برای غلبه بر استقلال از ترکیب ناصر سالاری، علی عبدالله‌زاده، مرتضی اسدی (محسن حمیدی)حسین بغلانی، حسین ساکی، مگنو باتیستا، آگوستو سزار، جاسم کرار (زبیر نیک‌نفس)محمد شادکام، امید جهانبخش (فرید کریمی) و لوسیانو پریرا استفاده کردند.
 
در ترکیب استقلال مهدی رحمتی، پژمان منتظری، عظیم گوگ، وریا غفوری، میلاد زکی‌پور، روزبه چشمی، خسرو حیدری، حسن بیت‌سعید (سرور چپاروف)داریوش شجاعیان، جابر انصاری (علی قربانی) و سجاد شهباززاده (یعقوب کریمی) به میدان رفتند.
 
آبی پوشان به دلیل محرومیت از وجود امید نورافکن، مهدی قائدی و مجید حسینی بی‌بهره ماندند.
 
جاسم کرار که پنالتی را خلاف جهت شیرجه رحمتی به تور رساند، سوای گلی که زد به طور کلی شبی خوب و کاملاً موثر را در هوای گرم آبادان سپری کرد.
 
علیرضا منصوریان در نشست خبری گفت: لعنت به خودخواهی و بی‌سوادی فوتبال. لعنت به قوانین فوتبال که در مملکت ما رعایت نمی‌شود. به تاج گفتم با قوانین عجیب و غریب خود به قوانین فیفا توهین کردید.
 
سرمربی استقلال با انتقاد از محرومیت سه بازیکن تیمش از سوی فدراسیون فوتبال، این حکم را مغایر با مقررات فیفا دانست.
 
در سایر دیدار‌ها پیکان با پدیده به تساوی یک بر یک رسیدند. امین قاسمی‌نژاد در محوطه جریمه با شوتزنی توانست دروازه رحمان احمدی را باز کند و پدیده را پیش بیاندازد.
 
در نیمه دوم مهدی مومنی سرنگون شد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد. این ضربه توسط مرتضی آقاخان وارد دروازه شهاب گردان شد تا دو تیم، امتیازات را تقسیم کنند.
 
پارس جم نتیجه‌ای جالب توجه را به جا گذاشت و در تبریز، شکستی سنگین را به میزبانش گسترش تحمیل کرد.
 
ابتدا رضا خالقی‌فر برای گسترش گل زد اما در ادامه، چهار بار دروازه این تیم باز شد و یک کارت قرمز هم دریافت کرد. آلویس نانگ دو گل زد. سهم محمدی‌مهر و دشتی هم یک گل بود.
 
محسن فروزان، مجتبی لطفی، ایمان سلیمی، علی دشتی (حسین پورامین) ابراهیم صالحی، مهدی زبیدی (امید سینگ)میثم تیموری، میثم نقی‌زاده، فرشاد سالاروند، آلویس نانگ (احسان تاییدی) و فرشاد محمدی‌مهر حالا صدرنشین لیگ بر‌تر هستند.
 
سپاهان و سایپا با تساوی یک بر یک امتیازات را تقسیم کردند. این بازی تا دقایق آخر بدون گل بود اما مهدی ترابی با تکنیک و هوشمندی جالب توجهش یکی از زیبا‌ترین گل‌های هفته را وارد دروازه سپاهان کرد.
 
بلافاصله جلال‌الدین علی‌محمدی روی حرکت انفرادی پاپی در محوطه جریمه سایپا، توانست با ضربه سر دروازه محمدرضا اخباری را باز کند.
 
به این ترتیب تقابل علی دایی و زلاتکو کرانچار در هفته نخست، برنده‌ نداشت و هر دو تیم به یک امتیاز قناعت کردند.
+13
رأی دهید
-1

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۱
    عقاب سرخ - پاسارگاد، ایران
    فقط ادعا زبون بازی ادعا ادعا ،از بس که پررو هستش،،واقعا دلم واسه ده پونزده ملیون هوادارشون میسوزه ،
    2
    2
    شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.