ترامپ رییس دفتر خود را برکنار کرد؛ ‎ جان کلی جایگزین راینس پریبس شد‎

رینس پریبس (راست) جای خود را به جان کلی (چپ) می‌دهد که آقای ترامپ او را ستاره کاربینه خود نامیده است دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا با انتشار توییتی از تصمیم خود برای کنارگذاشتن رینس پریبس، رئیس دفتر خود و جانشینی او با ژنرال جان کلی، وزیر امنیت داخلی، خبر داده است.
 
او عصر روز جمعه (۲۸ ژوئیه - ششم مرداد) یک بار دیگر نه از طریق مجاری رسمی که با انتشار توییتی در شبکه اجتماعی توییتر نوشت: "خوشوقتم که به عرض همگان برسانم، ژنرال جان اف کلی رئیس دفتر جدید خواهد بود. او یک آمریکایی بزرگ است."
 
بدین ترتیب، رینس پریبس، رئیس دفتر فعلی آقای ترامپ که در دو روز گذشته و پس از سرکار آمدن مدیر ارتباطات جدید کاخ‌سفید درگیر یک نزاع داخلی شده و از سوی آقای اسکارموچی به خبرچینی و افشا کننده اخبار داخل کاخ‌سفید متهم شده بود، بعد از تنها شش ماه حضور در کاخ سفید کنار می‌رود.
رینس پریبس (راست) جای خود را به جان کلی (چپ) می‌دهد که آقای ترامپ او را ستاره کابینه خود نامیده است آقای ترامپ با انتشار توییتی از انتصاب رئیس دفتر جدیدش خبر داد ژنرال جان کلی که اکنون به عنوان رئیس دفتر کاخ‌سفید معرفی شده، وزیر امنیت داخلی دولت آقای ترامپ بود و چهره برجسته ای در امور مرزبانی این کشور محسوب می‌شود؛ عرصه‌ای که یکی دیگر از شعارهای اصلی آقای ترامپ، یعنی احداث دیوار مکزیک، فعلا معطل مانده است.
 
همزمان کنار گذاشتن رینس پریبس که سابقه خوبی در حزب جمهوری خواه دارد و رابطه نزدیکی هم با پل رایان، رئیس مجلس نمایندگان که برجسته‌ترین چهره حزب جمهوری‌خواه محسوب می شود، احتمالا به بروز اختلاف میان کاخ‌سفید و کنگره که هر دو مجلس آن در دست جمهوری‌خواهان است می‌انجامد.
اختلاف علنی میان آنتونیو اسکارموچی، مدیر جدید ارتباطات کاخ‌سفید (راست) و رینس پریبس، رئیس دفتر اخراجی (چپ) آقای ترامپ در دو روز گذشته نقل محافل خبری آمریکا بود
+7
رأی دهید
-19

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۸
    hamtarane - ملبورن، استرالیا
    شباهت های بین ترامپ و احمدی نژاد بسیار چشمگیر است
    11
    21
    جمعه ۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    شب تاب - یوکوهاما، ژاپن

    داره تیمش رو یکدست و وحشى و کله خر ، ارنج و آماده میکنه ، واسه جنگ !
    4
    25
    شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۸
    amaka747 - تگزاس، ایالات متحده امریکا
    به ییبرش که برکنار کرد
    1
    10
    شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۸
    scandal - برلین، آلمان
    آیا ترامپ دستورات را از پوتین دریافت می‌کند و یا اینکه خودش قدرت طسمیم را دارد و با پایین تنه فکر می‌کند و دستور میدهد?
    5
    5
    شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۵۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۰
    senator x - تهران، ایران
    hamtarane - ملبورن، استرالیا:هنوز ترامپ فاصله چشمگیری دارد,چون هنوز دکل نفتی کار نگرفته و میداند که انگلیستان در قاره افریقا نیست.
    2
    17
    شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۲:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    آلونا ازنامنسکایا - مسکو، روسیه
    [::senator x - تهران، ایران::]. اتفاقا تو حماقت از احمدی نژاد کم نداره تو همین ملاقات اخیر با سعد حریری گاف بزرگی داد و از دولت لبنان بخاطر مبارزه با حزب الله تشکر کرد ! احمق نمی داند که حزب الله عضو دولت لبنان است و تعداد زیادی نماینده در پارلمان لبنان داره
    2
    2
    شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۳:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.