دادگاه قانون اساسی آلمان: "خطرآفرینان" می‌توانند اخراج شوند.

+63
رأی دهید
-3

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۵
    SinaGoli - کلن، آلمان

    زیاد خوشبین نیستم ، این به اصطلاح خطرناک ها به راحتی زندگی می کنند و از مالیات مردم آلمان جهت اهداف افراط گرایانه استفاده می کنند و خطر برای دمکراسی و آزادی هستند و هر روز هم گردن کلفت تر و گردنکش می شوند ! چقدر از افغانی های افراط گرای طالب اینجا اقامت گرفتند !! چقدر هز داعشی های عرب در اینجا به هدف های خود ادامه می دهند !! و کسی هم کاری به آنها ندارد در صورتی که خطر در بیخ گوش آلمان و اروپا هستند !!
    0
    31
    ‌پنجشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۸
    liberté - مونترال، کانادا
    یعنی چی اخراج شوند؟! به جای قبول مسئولیت و زندانی کردن جنایت کاران و تروریست ها اونها رو دیپورت میکنید که برن در کشورهای دیگه باز دست به جنایت بزنن؟! انگار یک نفر یه کروکدیل بیاد تویه خونش بعد فقط کروکودیل رو بندازه بیرون و بگه گوره پدر بقیه همسایه ها! چند وقت پیش بود خبرشو شنیدیم که یک قاتل که 3 بار دیپورت شده بود باز هم در یک کشور اروپایی دیگه دست به جنایت زده بود. سیستم قضایی کشورهای غربی هنوز به این نتیجه نرسیده که در عصر جهانی شدن جرم هم نمیتونه در چارچوب چاردیواری اختیاری تعریف بشه. از طرفی هم زندانی کردن این جانوران در اروپا بار مالی روی دوش مالیات دهندگان میذاره. بهترین راه حل اینه که یک بودجه ای در سازمان ملل برای این کار تعیین بشه و در نواحی مشخصی از سراسر دنیا زندان های مخصوص این جانوران خطرناک دایر بشه که زیر نظر یک دادگاه بین المللی باشه. البته کورپوریشن های نفتی و اسلحه سازی این حیوانات خونخوار رو برای مقاصد خودشون استخدام میکنن و بعیده تا زمانی که در دنیا نفت هست این قضیه سامانی بگیره!
    0
    16
    ‌پنجشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    خداناباور - هامبورگ، آلمان
    همه این هرومزاده های اسلامگرا رو باید ریخت تو دریاچه نمک.سر به نیست کرد. آزاد کردنشون بزرگترین اشتباه و ضعف دمکراسیه و ظلم به همه مردم دنیا.
    0
    15
    جمعه ۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    SinaGoli - کلن، آلمان
    نه اخراجشون میکنن بلکه لیلی به ممه اونا میذارن !! ما اینجا ازترس این قماش تن به مهاجرت دادیم و اکنون بیخ گوش ما زوزه میکشن و اینها خوب ضعف امنیتی و دمکراسی این کشورها رو میدونن ! تاسف به حال دمکراسی و آزادی که یه عده اسلامگراهای آدمکش به تاسی از محمد و عمر تهدید جدی آن شده !!
    0
    5
    جمعه ۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.