لحظه اسید پاشی (تهران-ولی عصر)

+54
رأی دهید
-8

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۹
    farokhzad - کنت، انگلستان

    حالا یک مشت ادم بیمار بیایید داد بزنید إعدام سنگسار أسید باید بپاشی تو صورتش ! اخه ابله ها با این وحشیگرى ها اگر ادم ها درست میشدن که ایران باید پاک ترین کشور دنیا میبود ؟!
    11
    72
    ‌پنجشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۶
    صحرا ش - تهران، ایران

    چرا اینقدر راحت رو صورت یک انسان دیگه اسید می پاشند تا طرف نابینا بشه یا بسوزه؟! هیچ مجازاتی هم هنوز براش در نظر نگرفته اند. این اسیدپاش اگر دستگیر بشه فقط به خاطر آسیب هایی که به صورت طرف وارد کرده مجازات میشه نه به خاطر اینکه اسید پاشیده.
    3
    81
    ‌پنجشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۷
    Nakamichi - لندن، انگلستان

    این کار خیلی وحشیانه و ضد بشریه. ولی به یاد داشته باشیم همین سه شنبه ۲۵ جولای ۲۰۱۷ ساعت ۷ عصر تو لندن شخص یا اشخاصی تو خیابون شلوغ روز روشن بدون هیچ دلیل و انگیزه و فقط به قصد شرارت به صورت دو نفر جوان که قدم میزدن اسید پاشیدن. نه خبری از پلیس بود و نه خبری از دستگیری.۳۵ دقیقه طول کشیده تا آمبولانس برسه و تو این مدت مردم با بطری آب و بعد آتش نشانی با شلنگ آب سعی میکردن اسید رو بشورن. این مورد تو ایران کارگری بوده که اخراجش میکردن و برای انتقام اینکارو کرده ولی در لندن بدون هیچ دلیل و بهانه و فقط به قصد آزار و شرارت! بدون اینکه اصلا قربانیها رو بشناسن. این خیلی وحشتناکتره. در چند ماه گذشته ده ها مورد اسید پاشی در لندن اتفاق افتاده که بالاترین آمار در دنیاست. همه موارد مستند هست برید بخونید تو گوگل.
    6
    49
    ‌پنجشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    iran2015 - وین، اتریش

    [::Nakamichi - لندن، انگلستان::] چرا راه دور میروی؟؟ شما یک خبر دادی که نه کاری به ایران دارد و نهایی است و نه مذهبی!!بعد دو نفر بیمار روانی بهت منفی دادند.تمام مشکلات از همین بیماران است،.
    1
    24
    ‌پنجشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۷
    Nakamichi - لندن، انگلستان
    [::iran2015 - وین، اتریش::]. چند نفر ندید بدید اینجا هستند که نمیخواهند هیچ حقیقت منفی و بدی درباره اینجا رو بشنوند و قبول کنند.عده ای هم هستند که عاشق شنیدن خبرهای سیاه و منفی از ایران هستند و میخواهند اینطور باور کنند همه چیز اونجا وحشتناکه و همه چیز اینجا عالی و خوب. منفی ها کار این ابله ها هست.
    5
    15
    ‌پنجشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    خان بختیاری - ریو، برزیل
    الان چند تا از این روشن فکرا و هنرمندان مثل خانم بنی‌ اعتماد و دخترش باران کوثری دوباره راه می‌افتن که نباید قصاص کنیم ،باید ببخشیم ولی‌ همین آدما اگه یه خط بندازی رو . صورتشون ۱۰۰ نوع دیه ازت میگیرن .....اتفاقا تنها کار درستی‌ که این ملا‌ها و جمهوری استفراغی می‌کنه همین قصاص و اعدام امثال این حیوانه
    3
    11
    ‌پنجشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    kawir - فرانکفورت، آلمان
    مشکل این است که مملکت را ادمهای بیماری اداره میکنند
    0
    0
    یکشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.