تجاوز گروهی به دختر پاکستانی در انتقام از تجاوز برادرش به یک دختر

ریش سفیدان یک روستا در پاکستان، برای مجازات فردی که به یک دختر نوجوان تجاوز کرده بود، دستور دادند که به خواهر نوجوان او در ملاء عام تجاوز گروهی شود.
 
به گزارش منابع محلی، اعضای خانواده های هر دو دختر در این تصمیم گیری دخیل بوده اند و در پی آن، خواهر فرد متجاوز در حضور والدین خود و سایر اعضای دهکده مورد تجاوز قرار گرفته است.
 
با این حال، مادران هر دو دختری که مورد تجاوز قرار گرفته اند، بعدا با حضور در پاسگاه پلیس به طرح شکایت علیه عاملان دو جنایت پرداخته اند.
 
محل این دو واقعه، روستای مظفرآباد در نزدیکی شهر مولتان در جنوب ایالت پنجاب بوده است.
 
آزمایش های پزشکی، وقوع تجاوز به هر دو دختر را مورد تایید قرار داده است.
 
یک افسر پلیس به بخش اردوی بی بی سی گفت نخستین دختری که مورد تجاوز قرار گرفته ۱۲ الی ۱۴ ساله بوده و دختری که در انتقام از این واقعه قربانی تجاوز شده ۱۶ یا ۱۷ سال داشته است.
 
این افسر خبر داد که به دنبال شکایت مادران، ۲۵ نفر دستگیر شده اند.
 
وی در عین حال افزود که عامل تجاوز اول، که تجاوز دوم در انتقام از آن صورت گرفته، متواری است.
+35
رأی دهید
-39

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۳
    امام جان - سانفراسیکو، ایالات متحده امریکا

    ریش سفیدان یک روستا در پاکستان، برای مجازات فردی که به یک دختر نوجوان تجاوز کرده بود، دستور دادند که به خواهر نوجوان او در ملاء عام تجاوز گروهی شود. اکر ریش سیاه بودن جه دستوری میدادن. مطمینم همین ریش سفیدان حالا به دخترها هم دستور میدن جون ابروشون رفته باید خودشون را بکشن . مردها هم از طرف خانواده بخشیده میشن و ازاد میشن. ریش ریش سفیدان هم مطمینا سفید و بلند هست و حاجی هستن.
    13
    67
    ‌چهارشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۲
    IRAN+ISRAEL+USA4EVER - مونیخ، آلمان

    خداوندا برای ۱۰۰۰۰۰۰ میلیون دفعه، ریشه فرقه فاسد اسلام و مسلمین را بخشکان که غیر از آبرو ریزی و مفتخوری و آلودگی هوا هیچ خاصیت دیگری ندارند، خشکسالی، باران‌های وحشتناک، آب شدن یخ‌های قطب شمال و جنوب، گرمی هوا، و بقیه فلاکت‌های دیگر که فقط باعث بانیش این فرقه سکس زده هست.امین
    20
    79
    ‌چهارشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۴
    newyork333 - نیویورک، ایالات متحده امریکا

    به غیر از هند و یک کشور آمریکای جنوبی که تجاوز گروهی خیلی‌ باب هست،مابقی کشورهای دیگه کشورهای. اسلامی هستن. پاکستان هم جمهوری اسلامی هست. خانه از پای بست ویران است!!
    14
    55
    ‌چهارشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    شب تاب - یوکوهاما، ژاپن

    گنه کرد در بلخ آهنگرى به شوشتر زدند گردن مسگرى! از این فُرم داستانها جزئى از فرهنگ پاکستان و بنگلادش هست!! خیلى هم زیاد هست ، ولى رسانه اى نمىشه!
    12
    52
    ‌چهارشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۵
    انرژی و بینهایت - فوکوکا، ژاپن

    در دنیای مدرن امروز که اکثر جنایات اززیر تار های ریش سرچشمه میگیرد، چه سیاه باشد چه سفید، باعث این شده که مردم عاقل و فهمیده یک نفرت عمیق از ریش پیدا کنند. در یوتیوب وقتی یک آقا ریش دار سخن رانی میکند، به زیر آن ویدیو به طعنه کامنت میدهند که "بلی این آقا چون ریش دراز دارد حتما باید حرفهایش درست و معقول باشد". اینجا ریش سفیدان تصمیم گیرفتند تا با خواهر این آدم چنان شود، مگر ریش سیاهان تصمیم بهتری میگرفتند؟ یا اینست که ریش سفید برتری دارد به ریش سیاه؟ آیا انسان در اینطور مسایل باید از عقل کار بیگیرد یا ازطول و عرض یا رنگ ریش؟ از بسکه این ریش سفیدان و ریش سیاهان برای مردم تصمیم های جاهلانه و جنایتکارانه گرفته اند، دیگه نمیشه گفت ریش نمادی از عاقل بودن است. شاید هزاران سال پیش بود ولی نه حالا. بز هم ریش دارد، بار دیگر که اینطور قضیه شد با بز مشورت کنید، مطمینم تصمیم بهتری برایتان خواهند گرفت. وای به آن ملتی که عمامه و ریش وبروت برایشان و سرنوشت شان تصمیم میگیرد، این ملت ها همیشه در خاک سیاه خواهند بود مگرتا اینکه عقل ، منطق و دانش را جایگزین ریش، سن، عمامه و مذهب نمایند.
    8
    31
    ‌چهارشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۳
    امام جان - سانفراسیکو، ایالات متحده امریکا

    خداوند انشالله همه ما را أدم کند
    9
    49
    ‌پنجشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۸
    PAARISA - آمستردام، هلند

    دین قسمتی از فرهنگ رو تولید میکنه , اسلام صراحتا انتقام رو توصیه میکنه . یا اینکه اگه دل قصاص نداری بخشش !! هیچ جا صحبت از تعدیل آسیب , آسیب دیده نیست ! یا بکش و قصاص کن یا یک جانی رو رها کن در جامعه ! وقتی این باور ها با احکامی اسلامی , مثل مثلا اینکه اگه یک فرد حر (آزاد ) برده کسی رو کشت , قصاص نمیشه , یا قیمت اون برده رو به صاحبش میده یا خیلی جالب تر برده فرد قاتل از همه جا بی خبر قصاص میشه ! حالا هم این به اون تجاوز کرده , میگیریم به خواهرش از همه جا بی خبر تجاوز میکنیم ! نه مجازات متجاوز نه کمک به قربانی ! البته در چنین جوامعی به قربانی توصیه میشه بهتره خودش رو بکشه ! سوره بقره و آیات شرم آور و ضد انسانیش رو در مورد قصاص بردگان بخونید و مقایسه کنید با این اتفاق چقدر هماهنگی داره
    7
    41
    ‌پنجشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    حق بکو - لندن، انگلستان

    Imod.barbekan - منامه، بحرین . سلطنت طلب - ابوظبی، امارات متحده عربی. این است نمونه قوانین دین خونخوار و تجاوز کر داعشی وهابی شما ها که از ان با افتخار دفاع میکنید ، در طول تاریخ هرکز همچین جنایتی ایرانی انجام نداده که هر روز در دهاتهای( کشور ) عربی اطراف خلیج فارس ایران انجام میدهند که مایه ننک بشریت است
    9
    36
    ‌پنجشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    اگر قاضى حکم کند که به همان ریش سفید ها در ملا عام بیحرمتى( طوسى بازى) کنند، ریش سفید ها دیگر غلط میکنند که همچون حکمى بدهند!
    7
    18
    ‌پنجشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۳:۴۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۶
    hassan5 - تهران، ایران
    وقتی ریش سفیدان جامعه ای اینقدر احمق باشند از بقیه چه انتظاری میتوان داشت؟؟!!جهت ختم قائله باید ریش سفیدان را در ملائ عام مورد تجاوز قرار داد تا باعث عبرت بقیه ریش سفیدان بشود.
    7
    17
    ‌پنجشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۵:۵۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۶
    hassan5 - تهران، ایران
    جنتی بعنوان ریش سفید برای مردم ایران همینطور تصمیم گیری میکند.توخود حدیث مفصل بخوان از این مجمل!؟!؟
    8
    12
    ‌پنجشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    kabootar e sefid - لاهور، پاکستان
    گنه کرد نوجوانی نابکار به لاهور ...حکم به خواهرش دادند مشتی بیشعور
    4
    17
    ‌پنجشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۱۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۵
    Gharibeh-Ashena - هانوفر، آلمان
    یعنی هیچ کسی فکر اون خواهر بیچاره را نکرده که بابا این وسط تنها کسی که تقصیری نداره این خواهر بدشانسه؟ حالا مگر اون میتونه اونجا زندگی کنه؟ در عوض ز
    4
    0
    جمعه ۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.