نظر جنجالی و صریح مردم درباره حکومت پهلوی - ویدیو


+255
رأی دهید
-58

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۷
    دوستدار - استهکلم، سوئد

    واقعا" زمان شاه خیلی خوب بود از هر لحاظ . تنها فرقی که میبینم در زمان شاه نه اینکه فقط ایران بلکه تمام دنیا به پیشرفت علمی حالا نرسیده بود. کاشت این پیشرفتیکه در این سه چهار دهه به وجود امد در زمان شاه به وجود می امد انگاه هیچکس عن قلاب نمیکرد.
    208
    174
    ‌سه شنبه ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۷
    بردبار - بندر ماه شهر، ایران

    همون "جُنبوری اسلامی بدردتون میخوره ، حقمونه هر چی بلا سرمون بیآد. یه مشت زُمُردیه خرافاتی بدبخت شدن آینده سازه نسل جوان !!
    245
    204
    ‌سه شنبه ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۷
    شاهنشاه اریامهر بزرگ ارتشداران - واشینگتن، ایالات متحده امریکا

    راضیم ازتون، اما از نسل پدراتون شاکیم که نمک خوردند و نمکدون شکوندند..!!!
    185
    152
    ‌سه شنبه ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    حکایتی - تهران ، ایران

    روح و روانت شاد‌ای پادشاه ایرن زمین ،شاهنشاه ایران ،آریامهر بزرگ ،درود بر خاندان ایران ساز پهلوی که بعد از ۴۰ سال مردم خوب و بد رو تشخیص میدن و میدونن که واقعا کی‌ برای مردمش از جون و دل‌ مایه می‌گذشت و چه کسایی فقط برای نابودی ایران و غارت ایران ماموریت دارن ،حالا در پیتی و۲ زاری‌های علاف مفت خور وطن فروش مزدور ،تشریف بیارن و ماله بکشن و بگن که ما اگر از زمان شاه طرفداری می‌کنیم به خاطر لنگ و پاچست ،ای خاک بر سر تک تکتون که یک مشت وطن فروش بی‌ مصرف بی‌ اصل و نسب هستین .
    211
    189
    ‌سه شنبه ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۸
    rouzbeh_ma - لندن، انگلستان
    ایران کشوری هست با تواناهایی های افغانستان ولی ادعای سوئیس رو دارند. مردمی که کتاب نمی خونن ، از عقل فراری و به دین م مذهب و خرافه پناه می برند پیشرفت نمی کنن. حتی اگر تمام پادشاهان خوب تاریخ رو داشته باشند. تا وقتی که واژه هایی مثل خدا خودش درست می کنه.خدایا صاحب مملکت رو برسون و امثال این اراجیف در ذهن این مردم هست این مملکت هر روز فروتر خواهد رفت. جمهوری اسلامی تنها آینه ای هست در برابر این مردم .
    131
    133
    ‌سه شنبه ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۳
    *بی همتا* - برلین، آلمان
    اون مرد پیر با لهجه ترکی . از ریشه پیشه وری ها بوده که گفت جوانان چه میدونند از قبل وزمان پهلوی ...درود به همان خانمهای چادری جوان وبا مقنعه که گفت خوب بود .اما همه از اختلاس ودزدی گفتند . وان کسیکه که گفت پول نبود . بره ارزش پول حال وقبل را هم ببیند .پول نبود .اما بهترین هواپیمای مسافربری وبو ئینک 727 بود ..واجناس ژاپونی لباس درخیابانها متری 2 تومان
    130
    132
    ‌سه شنبه ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    تنها گناه شاه این بود که ما را آدم حساب میکرد!
    228
    231
    ‌سه شنبه ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۶
    جمهوری سکوت - فرانکفورت، آلمان
    همه کشورها 3 زمان گذشته و حال و آینده دارند ولی ما زمان شاه هم داریم.
    106
    108
    ‌سه شنبه ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    Lolitaa - دلفت، هلند

    [::حکایتی - تهران ، ایران::]. ساکت شو تو یکی که داری حرفهایی رو که من به شما مفلوکهای دیوانه زدم داری بالا میری! شعبون جون ! ایندفعه جنس چیزی رو که میزنی هم قبل از کامنت نوشتن بنویس که بدونیم با چه مقدار از اون ماده میشه به فضا رفت و تو فضا موند! بدبخت پیره مرد ! ! دندون مصنوعیهاتو بذار قبل از کامنت نوشتن شعبون بیمخ شماره دو!
    221
    22
    ‌سه شنبه ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    Lolitaa - دلفت، هلند

    [::Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا::]. تورو که نه اونموقع آدم حساب میکرد نه الان ! پس فرقی به حالت نمیکرد!فوقش جزو قازورات به حساب میومدی ولاغیر!خخخ!جالبه شب و روز و بیست و چهار ساعته داری دم میجنبونی واسه اون شاه بیعرضه که بند تنبونش رو هم باید خارجیها سفارش میدادند که بالا بکشه یانه!جون ممدحسین جون!چه قدر میریزن به حسابت؟اخه چهار پنج روز دیگه سر برج میلادیه کنجکاو شدم بدونم! .
    214
    25
    ‌سه شنبه ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    Lolitaa - دلفت، هلند

    [::*بی همتا* - برلین، آلمان::]. هما جون سلام!...! چرا این اکانت(بی همتا) هر دفعه رنگ و روش عوض میشه؟بعدشم چرا تو بزرگ نمیشی و همیشه دوروبر بیست و هشت نه سالگی هستی؟نکنه مثل اون ونکوور نشین وقایع بیست و هشت مرداد رو یادته وداری رد گم میکنی؟خخخ!
    197
    20
    ‌سه شنبه ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    Lolitaa - دلفت، هلند

    [::شاهنشاه بیرگ بزرگ عرتشتاران - واشینگتن، ایالات متحده امریکا::]. ببین پیرمرد! تویی که تفاوت بین دو کلمه (ارتشداران) رو با (ارتشتاران) نمیدونی حقت اینه که روزی ده باراز رو این کلمه بنویسی تا یاد بگیری!البته اون ملعون سرسپرده بیعرضه هم معنی و فرق ایندوتا رو نمیدونست که یعنی چی!
    193
    19
    ‌سه شنبه ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۵
    ramin-cph - کپنهاگ، دانمارک
    [::Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا::]. لایک.
    86
    86
    ‌سه شنبه ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۶
    حکایتی - تهران ، ایران
    [::Lolitaa - دلفت، هلند::]. اینجا رو باش این پیزوری ،بیچاره و درمونده به کی‌ داره میگه مفلوک !!! چی‌ شده بدجوری آتیش گرفتی ،هاهاهاهاها،...،و بهت گفتم خیلی‌ دوست دارم از نزدیک باهات احوال پرسی‌ کنم ،... آیکیو،هاهاها،اون موقع میتونی‌ از نزدیک دندون مصنوعی هامو ببینی ،هاهاها ،....
    130
    129
    ‌سه شنبه ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۲
    IRAN+ISRAEL+USA4EVER - مونیخ، آلمان
    گاو و خر چه داند ارزش نقل و نبات.
    128
    128
    ‌سه شنبه ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    [::Lolitaa - دلفت، هلند::]. شما در خمارى بمون، نمیگم که چقدر مواجب میگیرم که حرف دل مردم رو بنویسم. اما شما اگر دوست دارى به ما بگو که وجدان نداشته ات را به چند تا از آخوند ها فروخته اى؟!
    132
    131
    ‌سه شنبه ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    [::ramin-cph - کپنهاگ، دانمارک::]. لطف دارید.
    81
    81
    ‌سه شنبه ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۸
    liberté - مونترال، کانادا
    اونجای آدم دروغگو!
    55
    50
    ‌سه شنبه ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    [::Lolitaa - دلفت، هلند::]. جنسى که من و جناب حکایتى و اکثر کاربران اینجا مصرف میکنیم اسمش وجدان بیدار هست. هر موقع شما آخوندى را که.... را پس زدى و شهامت پذیرفتن واقعیت را پیدا کردى، به اندازه ما نشئه خواهى شد و از زندگى لذت خواهى برد.
    112
    111
    ‌سه شنبه ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۰
    behran - کردستان، ایران
    انسانها در کانون خانواده و زیر چتر حمایت مالی و معنوی والدین رشد و پرورش می یابند،این کانون بتدریج بزرگتر و اجتماع فامیل و روستا و شهر و کشور را در برمیگیرد که در رأس همه آنها حکومتی با ساختاری فرهیخته و انسان مدار است، که میتواند نقش والدین برتر تک تک افراد جامعه را بگیرد و آنرا بسوی سلامت و سعادت با تکیه بر توانایی هایش رهنمون سازد؛ با وجود همه انتقاداتی که به حکومت خاندان پهلوی وارد است و جای ساعتها بحث و گفتگو و تحلیل و بررسی دارد ولی از حق نباید گذشت که در صورت ادامه سلطنت، مردم ایران به چنان جلال و شکوه و عزًتی در جهان میرسیدند که در تاریخ خود نه دیده بودند و نه در آینده هرگز خواهند دید؛ با این وجود دولتهای استعماری جهان هرگز و هرگز اجازه چنین جهشی را نمیدادند، و فروپاشی سلطنت بدون شک قطعی بود!
    68
    67
    ‌سه شنبه ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    آلونا ازنامنسکایا - اورلاندو، ایالات متحده امریکا
    آن پیرمرد کرواتی خیلی باحال بود که گفت غلط کرده هر کی گفته دوران شاه بهتر بود خخخخ ولی در کل نکته جالب این مصاحبه این بود که جوانهایی که دوران شاه را ندیده بودند می گفتند شاه بهتر بود و پیرمردهایی که آن دوران را دیده بودند می گفتند آن زمان بدتر بود بنظرم بهترین جمله را آن دختره گفت که ایرانیان چهار دوره دارند گذشته و حال و آینده و زمان شاه در واقع دوران شاه یک دوران تخیلی است که تو تلگرام و سایت هایی مثل ایرانیان یوکی پرزنت میشه تصاویر کاباره ها و کنار دریا و هنرپیشه های نیمه برهنه که آب را از لب و لوچه جوانان راه می اندازه اما هرگز تصاویر جنوب شهر و روستاها و شکنجه گاهها پخش نمیشه
    105
    105
    ‌سه شنبه ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۰
    senator x - تهران، ایران
    این یک نوع سنجش شعور بود که متاسفانه اینبارهم ملت شدیدامنفی آورد.تا زمانیکه معیار خوب یا بد بودن یک رژیم مسئله(شکمی)هست,این ملت بجائی نخواهد رسید.عدم مطالعه تاریخ و تحقیق واقعی از گذشته مان,یک ضعف شدید500ساله است.من برای این استدلال های بسیار حقیرانه,برای خودم بعنوان یک ایرانی بینهایت متاسفم که با چه کسانی زندگی میکنم
    37
    37
    ‌سه شنبه ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    رقص پرواز - پراگ، چک
    درود میفرستم بر آن 2% هموطنان آگاهی که آن زمان به جمهوری اسلامی نه گفتند. حاکمان جمهوری اسلامی باعث نابودی اقتصاد و ابتذال فرهنگ، بدنام کردن نام ایران، جنایتها و خیانتهای بیشمار در حق کشور و مردم ایران شدند. اما حُسنی که داشت این حکومت باعث شد چهره واقعی روحانیت آشکار شود و همگی ما متوجه شویم چه موجودات پلیدی در وجودشان نهفته هست. دانستیم تمام کسانی که دم از دین و مذهب میزنند به موقع دزدان و چپاولگران قهاری اند. این فاجعه ظهور جمهوری اسلامی به نسل ما آموخت مانند پدرهایمان به احترام آخوندها از جایمان بلند نشویم و آنها را قدیس ندانیم و این را به فرزندانمان نیز بیاموزیم اینها مردان خدا نیستند بلکه مردانی آغشته به ریا و تزویر و دروغ هستند!
    87
    88
    ‌سه شنبه ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۴
    سلطنت طلب - ابوظبی، امارات متحده عربی
    زمان شاه شاهان رو با دزد دزدان مقایسه میکنید؟ چه قیاس مع الفارقی! خانمه میکه زمان شاه اگه همه چیز ارزون بود پول نبود بابا مگه تو کشورهای اطراف پول بود؟ دنیا تو اون زمان داشت یواش یواش میومد بالا اگه الان شاهنشاه بود اوضاع بسیار متفاوت تر بود، قدرت نظامی و اقتصادی و پاسپورت ایرانی اون موقع رو با الان نگاه کنید سرمایه گذاری کشورهای دنیا در ایران رو با الان مقایسه کنید الان جز فقر و فحشا و اختلاس و فساد چی داریم ، از همه اینها مهمتر کسی جرأت تعرض به اب و خاک ما رو نداشت اما امروزه کشورهای همسایه که روزی حرف به گوش همایونی بودن نام شاخاب پارس رو دارن عوض میکنن بعد یارو میگه نسبت به کشورهای همسایه ما امنیت داریم اخه کاکو نا امنی کشورهای منطقه همه زیر سر این پشمک الاسلامهای رافضی صفوی هست ، ما یادمون نمیاد تو دوران پهلوی یک مسلمان بیاد مسلمان دیگه رو تفتیش عقیدتی ، مذهبی بکنه تا شیعه و یا سنی بودنش رو بفهمه همه مسلمان بودن و روابط با کشورهای مسلمان و بخصوص عربی در بهترین شرایط بود، ای تف به روح اخوند
    67
    65
    ‌سه شنبه ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
    [::Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا::]. کاش این وجدان نداشته رو میفروختن یه چی گیرشون میامد. بنده خدا ها هم وجدان رو میدن هم یه بشکه اضافه روش!
    74
    74
    ‌سه شنبه ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    Lolitaa - دلفت، هلند
    [::حکایتی - تهران ، ایران::]. ساکت شو تو یکی که داری حرفهایی رو که من به شما مفلوکهای دیوانه زدم داری بالا میری! شعبون جون ! ایندفعه جنس چیزی رو که میزنی هم قبل از کامنت نوشتن بنویس که بدونیم با چه مقدار از اون ماده میشه به فضا رفت و تو فضا موند! بدبخت پیره مرد ! ! دندون مصنوعیهاتو بذار قبل از کامنت نوشتن شعبون بیمخ شماره دو![::Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا::]. تورو که نه اونموقع آدم حساب میکرد نه الان ! پس فرقی به حالت نمیکرد!فوقش جزو قازورات به حساب میومدی ولاغیر!خخخ!جالبه شب و روز و بیست و چهار ساعته داری دم میجنبونی واسه اون شاه بیعرضه که بند تنبونش رو هم باید خارجیها سفارش میدادند که بالا بکشه یانه!جون ممدحسین جون!چه قدر میریزن به حسابت؟اخه چهار پنج روز دیگه سر برج میلادیه کنجکاو شدم بدونم!
    84
    84
    ‌سه شنبه ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۰
    Lolitaa - دلفت، هلند
    [::*بی همتا* - برلین، آلمان::]. هما جون سلام! چرا این اکانت(بی همتا) هر دفعه رنگ و روش عوض میشه؟بعدشم چرا تو بزرگ نمیشی و همیشه دوروبر بیست و هشت نه سالگی هستی؟نکنه مثل اون پیره زن ونکوور نشین وقایع بیست و هشت مرداد رو یادته وداری رد گم میکنی؟خخخ!. [::شاهنشاه بیرگ بزرگ عرتشتاران-واشینگتن، ایالات متحده امریکا::] . ببین پیرمرد! تویی که تفاوت بین دو کلمه (ارتشداران) رو با (ارتشتاران) نمیدونی حقت اینه که روزی ده باراز رو این کلمه بنویسی تا یاد بگیری!البته اون ملعون سرسپرده بیعرضه هم معنی و فرق ایندوتا رو نمیدونست که یعنی چی!تازه قسمت (مقام معظم همایونی جنت مکان) رو فراموش کردی!ای ننگگگ!خخااااک!
    84
    85
    ‌سه شنبه ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    آلونا ازنامنسکایا - اورلاندو، ایالات متحده امریکا
    ولی انصافا فکرش را بکنید آیا در دوران شاه چنین مصاحبه ای امکان پذیر بود یعنی دوربین بگیرند و از مردم بپرسند دوران پهلوی بهتره یا قاجار و یک عده هم بگویند قاجار یعنی فیلمبردار و میکروفون به دست و همه را خفت می کردند می بردند تو دوران خمینی هم امکان پذیر نبود شما نمی توانستید در دهه 60 چنین مصاحبه ای را داشته باشید و این نشان می ده جامعه تغییر کرده و یک مقدار آزادی بیان در جامعه به وجود آمده و این راه باید ادامه پیدا کنه
    77
    77
    ‌سه شنبه ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    حق بکو - لندن، انگلستان
    [::سلطنت طلب - ابوظبی، امارات متحده عربی::]. بزرکترین اشتباه شاه همین دوستی با کشورهای عربی بود که شاه از صداقت با انها دوستی میکرد کشور های عربی از حـ... کی اخر هم همین کشور های عرب خیانت کردن به شاه چون نطفه انها با دشمنی با ایرانی بست شد پس این دشمنان کهن را نچسبان به دوستی با ایران ، به امید نابودی اخوند و مولوی وهابی
    32
    34
    ‌سه شنبه ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۷
    همایون شایان - اسلو، نروژ
    اونایی که رای آری انداختن معلوم بود تو دلشون دارن فحش خار و مادر میدن ولی خب حق دارن میترسن .
    61
    61
    ‌سه شنبه ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    عقاب سرخ - پاسارگاد، ایران
    آفتاب آامد دلیل آفتاب،،قیافه جماعت مفلس پیزوری هایی که به اسم شاه آلرژی دارن دیدن داره, :) ;( تازه بیشتر مردم ترسیدن مصاحبه کنن :) ;) :
    70
    70
    ‌سه شنبه ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    [::آلونا ازنامنسکایا - مسکو، روسیه::]. حتما، به خاطر گل روى شما که از آخور آخوند تغذیه میکنید، این رژیم رو نگه میداریم و میشینیم به امید آزادى.
    54
    54
    ‌سه شنبه ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    Realman - کالیفرنیا ، ایالات متحده امریکا
    ما که زمان شاه نبودیم ولی از اونائی هم که میگن زمان شاه خوب بود حالم بهم میخوره که اینقدر بی عرضه بودن که مملکت رو دادن دست این اخوندها
    38
    40
    ‌چهارشنبه ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۲:۲۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۲
    natasha1 - نیویورک، ایالات متحده امریکا
    آفرین به غیرت و شرافت اونهایی که به جمهوری دزد روسی اسلامی فاسد خائن رأی منفی دادن. و اونهایی هم که راضی ان حقشونه اینهمه دزدی و اختلاس. جوونهایی که شاه را ترجیح دادن برای این هست که جوون روحش پاکه و وجدانش هنوز آلوده نشده معلومه اون آقای مسن طرفدار پیشه وری و اون خانم چادری مسن که میگه اون زمان پول نبود حالا هست دستش تو کیسه خلاف نظام اخوندیه! واقعأ زمان حال و گذشته و آینده و زمان شاه تفسیر درستی بود . چون زمان شاه در کل تاریخ ماندگارهست یک زمان منحصر به فرد که ایرانی آبرو داشت آسایش داشت احترام داشت و شاه فقید به فکر مردمش بود .یک زمان استثنائی ...که مردم ایران واقعأ زندگی کردند نه مثل الان که همه تو دردخودشون غرق شدن.
    57
    58
    ‌چهارشنبه ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۳:۴۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۱
    عقاب سرخ - پاسارگاد، ایران
    [::Lolitaa - دلفت، هلند::]. لولی .... این همه منفی‌ شکلک گرفتی‌ هنوز از رو نرفتی ،رکورد باور سطحی و تفکر را با فاصله زیاد شکوندی،،بعدش هم ننویسی سنگین‌ترین چون ...منفی‌ بارون شده و ریز و محو میشی‌ و با خوندن اولین جمله سر درد و چشم درد میگیریم،،من موندم تو اینهمه منفی‌ شکلک میگیری و ریز میکروسکوپی میشه بهت بر نمیخوره و خجالت نمیکشی،،من همه کامنت‌ها که دادم یک بار یک شکلک گرفتم اونم تو بخش ورزشی خبری در مورد تاراختور بود که دوستان آذری تورک با یک هجوم قومی قبیله‌ای منفی‌ دادن و یک شکلک گرفتم نمیدونی چقد حالم گرفت شد،تو با این همه خیط و کنفت شدن مسلن میخوای خودت رو ریلکس و بی‌ خیال نشون بدی :o دو تا منفی‌ بگیرم و کوچیک بشم از خجالت دیگه کامنت که نمیدم حتی تو سایت هم نمیام،،پوزت حسابی‌ کش اومد از مصاحبه غیر رسمی‌ و با چن نفر .حسابی‌ از این حقیقت غمباد گرفتی‌. امثال شما حقتونه با توجه به اینکه به منفی‌ شکلک هم حساسیت داری سکته ناقص یا کامل نزنی‌ شانس آوردی .شاه و رضا شاه مرحوم شدن اما بعد از چهل هفتاد سال هنوز ازمرده 2خدا بیامرز و محبوبیت آنها نارحت و بهت زده هستید :)
    59
    58
    ‌چهارشنبه ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۹
    kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد
    [::Realman - ارواین، ایالات متحده امریکا::]. این شاه نبود که حکومت را داد دست آخوند ها بلکه این مردم توهم زده بودند که به این خفت تن دادند تا آب و برق و نفت و بنزین مجانی بگیرند. ملت و روشنفکران شاکی بودند که چرا شاه اینقدر اسلحه و جت جنگی میخره . راستی میدونستی که اگه همون سلاح ها نبود خواهران و مادران این کشور سر از بازارهای عراق در می آوردند و بچه های ایرانی به صدام میگفتند عمو صدام.
    20
    21
    شنبه ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۴:۳۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    smart292 - ونکوور، کانادا
    [::Lolitaa - دلفت، هلند::]. ببین چه کار کردم که هنوز من را از خاطر نمیبری ،جیره خور بسیجی ،این هم برای تو،،استقلال -آزادی - حکومت پهلوی ، مقایسه بکنید ۱۵ سال دوران طلایی شاه را به ۳۸ سال حکومت دزد اسلامی ،،، بی‌ کاران حدود ۵۰ میلیون ،، ایرانی خارج نشین از وطن فرار کرده حدود ۱۵ میلیون ،پول فروش نفت سالانه ۵۰ تا ۶۰ میلیارد دلار هست که ناپدید میشود.در زمان شاه بی‌ کاری حدود ۳ درصد بود الان ۵۰ درصد است. مردم مقایسه بکنید
    6
    7
    ‌سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۴:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.