ایجاد وحشت با تظاهر به اسیدپاشی به دو زن مسلمان در بریتانیا + ویدیو

یورونیوز نوشت: فرد یا افرادی در بریتانیا با تظاهر به اسیدپاشی باعث ایجاد رعب و وحشت شدند. به صورت دو زن با حجاب در بیرون مسجدی در ساوتهمپتون با تظاهر به اسید پاشی، آب پاشیده شده است.
 
پلیس بریتانیا می گوید تحقیقات در اینمورد آغاز شده و پلیس این حرکت را با عنوان «جرائم ناشی از نفرت» پیگیری خواهد کرد.
 
فیلم های دوربین مداربسته نشان می دهد که ماشینی سیاه در مقابل این زنان از سرعت خود می کاهد. این دو زن به شدت وحشت زده می شوند. لحظاتی بعد متوجه می شوند که آنچه به صورت آنها پاشیده شده، آب است.
 
پس از این اتفاق متولیان این مسجد در حومه ساوتهمپتون اعلام کردند که نمازگزاران و بخصوص زنان بیشتر احتیاط کنند.
 
در ماه های اخیر چندین رشته اسیدپاشی در لندن رخ داده است. در چند مورد از این اسیدپاشی ها، قربانیان مسلمان بوده اند و همین موضوع باعث ایجاد وحشت در میان مسلمانان و ترس از اسلام هراسی در میان آنان شده است.
 
حملات اخیر باعث شد تا دولت بریتانیا خواستار اقدامات کنترلی شدیدتر و تصویب قوانین برای جرم اسیدپاشی و جرائم ناشی از نفرت شود. تا جایی که امبر راد ، وزیر کشور بریتانیا از احتمال در نظر گرفتن حکم حبس ابد برای اسیدپاشی خبر داده است.
 
در بازبینی قوانین، تدابیری برای کنترل دسترسی به موادی چون اسید نیز لحاظ خواهد شد. همچنین قاضی اختیار پیدا خواهد کرد حکم حبس ابد نیز برای اسید پاشان صادر کند. وزیر کشور بریتانیا در حمایت تلویحی از چنین مجازاتی با اشاره به تغییر زندگی قربانیان پس از این حادثه و خانه نشین شدن آنها گفت: «صریح بگویم حبس ابد (محرومیت مادام العمر) نباید فقط شامل حال قربانیان اسیدپاشی باشد.»
+22
رأی دهید
-7

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۲۵
    romano - تهران، ایران
    اسلام هراسی کجا بود تروریستن دیگه مثل داعشیه میمونه بگین مسیحی هراسی. کلا آدمی که زن بچه مردم و آدم بی دفاع رو به هر دلیل ایدئولوژیک یا فکری میکشه تروریسته خوب و بد ومتوسط هم نداره همشون اهریمنن.
    11
    24
    یکشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۵۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۷
    Nakamichi - لندن، انگلستان

    وضع امنیتی انگلیس خیلی خرابه..هفته پیش تو یک شب به صورت ٥ نفر تو لندن اسید پاشیدن.ربطی هم به مسلمون و ...نداشت.دو تا موتوری بودن که سر چراغ قرمز به موتوریهای دیگه حمله میکردن برای دزدی. از همه وحشتناکتر و عجیبتر مورد دیگه بود که چهارشنبه اتفاق افتادو چند نفر به آمبولانس زنگ زدن و درخواست کمک کردن و وقتی آمبولانس به محل رسیده به صورتش اسید پاشیدن! همینطور بیدلیل فقط از روی شرارت! البته مورد آمبولانس دچار سوختگی جزئی شد و مداوا شد اما موتوریها بدجور داغون شدن. هیچ کجای دنیا حتی پاکستان و افغانستان دیگه در این حد وحشیگری بیدلیل حمله با اسید برای دزدی و مردم آزاری نمیشه!. قوانین اصلا جوابگو نیست و پلیس خیلی ضعیفه..یه حبابی بود که میگفتن امنیت داره اینجا اما الان چک کنید تو اروپا وضع امنیتی انگلیس وخیم و در رتبه اوکراین و روسیه و ترکیه هست!. :(
    5
    44
    یکشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۲:۰۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
    لا اقل گلاب میپاچیدن که اونا خوشبو شن!
    3
    6
    یکشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۲:۴۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۶
    پشم علی بی نیاز - مکسیکو سیتی، مکزیک
    [::Nakamichi - لندن، انگلستان::]. حرف شما کاملا درسته دوست عزیز وضعیت امنی انگلیس وحشتناکه چاقوکشی و شرارت و جرم و جنایت بیداد میکنه
    2
    7
    یکشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.