سوتی حکومت ترکیه در پوسترهای سالگرد کودتا

وبلاگ ناظران رادیو فرانسه، با نزدیک شده به سالگرد کودتای ناموفق سال گذشته بخشی از نیروهای نظامی ترکیه علیه دولت اردوغان، دولت این کشور، مراسم‌های یادبودی برای این اتفاق در نظر گرفته است و در این راستا بنر و پوسترهای فراوانی نیز طراحی کرده و در سطح شهر نصب کرده است. اما کاربران متوجه مسائل عجیبی در برخی از این بنرها شده‌اند، به عنوان نمونه تصویری که به عنوان یک سرباز ترک در یکی از این پوسترها به کار رفته در واقع عکس قدیمی یک سرباز امریکایی است.
 
این پوستر توسط دفتر ریاست جمهوری ترکیه نیز منتشر شده استبر روی یکی از این پوسترها تصویر یک سرباز در حال گریستن دیده می‌شود، سربازی امریکایی از یک عکس بسیار معروف از جنگ خلیج فارس در سال ۱۹۹۱ این سرباز، گروهبان کن کزاوکویز است که دیوید ترنلی عکس او را گرفته است. گروهبان از مرگ یکی از هم‌قطاران خود به شدت متأثر است.
ماجرا به اینجا پایان نمی‌یابد. تا جایی که یک کاربر توییتر نیز مدعی شده است که تصویر یکی از شهروندان حاضر در این پوستر نیز درواقع عکسی از او است: من تو این پوستر چی‌کار می‌کنم؟ کسی نمی‌تونه توضیح بده
+76
رأی دهید
-7

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۴
    iran2015 - وین، اتریش

    حکومت اسلامی مغولی اردوغان خودبخود سوتی است هر کاری بکند اشکالی ندارد،
    8
    54
    دوشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۲۶
    جمهوری سکوت - فرانکفورت، آلمان

    روشهای نازی و ادردغان و صدام و قذافی یکسان است. پوپولیسم دولتی
    4
    48
    دوشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۷۶
    hassan5 - تهران، ایران
    این کار ها ریشه در تمامیت خواهی اسلامیان دارد.از نظر یک مسلمان واقعی تمام غیر مسلمانان یا باید مسلمان شوند و یا باید جزیه بدهند و در غیر اینصورت باید کشته شوند.
    0
    2
    ‌سه شنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.