پنج مورد اسیدپاشی در لندن در ۹۰ دقیقه؛ یک نوجوان دستگیر شد

حضور ماموران اورژانس و پلیس لندن در محلی که یکی از اسیدپاشی های پنجشنبه شب در پایتخت بریتانیا رخ داده است.  به دنبال پنج حمله جداگانه با اسید در عرض کمتر از ۹۰ دقیقه در شرق لندن و آسیب دیدن چند نفر از ناحیه صورت، پلیس بریتانیا روز جمعه از دستگیری یک نوجوان در ارتباط با این حملات خبر داد.
 
به گزارش خبرگزاری رویترز، در نخستین مورد دو مهاجم موتورسوار حدود ساعت ده و نیم شب گذشته کنار یک مرد ۳۲ ساله توقف کرد و پس از پاشیدن اسید به صورتش، موتور او را سرقت کردند.
 
در فاصله ۹۰ دقیقه پس از این حادثه، سه مرد دیگر در همان محله «هکنی» و یک نفر دیگر در محله مجاور هدف حمله با اسید قرار گرفتند که آسیب دیدگی صورت یکی از آنها شدید گزارش شده است.
 
پلیس لندن روز جمعه اعلام کرد که یک مرد نوجوان را به ظن ارتباط با حملات پنجشنبه شب دستگیر کرد و وی در حال حاضر در کلانتری شرق لندن «در بازداشت پلیس به سر می‌برد.»
 
«کرسیدا دیک» کمیسر پلیس لندن در یک مصاحبه رادیویی گفت، هر چند اسیدپاشی در بریتانیا کم‌سابقه است، اما به نظر می‌رسد اخیرا شمار این موارد در پایتخت رو به افزایش گذاشته است.
+40
رأی دهید
-11

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۵۸
    oghabe - بازل، سوییس

    از آتش به اختیاران ایران سر مشق گرفتن،
    7
    70
    جمعه ۲۳ تیر ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۱۰۷
    Nakamichi - لندن، انگلستان

    انگلیس تنها کشور اروپایی هست که اینجور جرایم وحشتناک و بی رحمانه اینقدر توش زیاده. اکثر موارد رو اصلا خبر دار نمیشید مگه مطالعه داشته باشید. تو روزنامه های داخلی فقط مینویسن. همین دو هفته پیش هم تو همین لندن یه نژاد پرست تو روز روشن رفت بطری اسید رو خالی کرد رو سر و صورت دختر و پسر پاکستانی که تو ماشین پشت چراغ قرمز منتظر بودن.دختره دانشجو و مدل بود.و جفتشون جزغاله شدن.عکسهاش هست برید ببینید.آخر سر هم پلیس هیچکاری نتونست بکنه خود یارو بعد از چند روز رفت خودش رو تسلیم کرد و هیچ پشیمانی هم نداشت و لبخند میزد. تو زرونامه دیلی میل نوشته بود خیلی مدارس شاگردها بطری اسید با خودشون میبرن تا بعنوان سلاح استفاده کنن.همش شده گنگ و باند های خلافکار بیرحم تو مدارس. در این مملکت رو باید گل گرفت فقط اسم ازش مونده.امنیت و رفاه در حد جهان سوم.
    15
    36
    جمعه ۲۳ تیر ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۴
    شب تاب - یوکوهاما، ژاپن
    اسیدپاشى اکثراً در کشورهاى مسلمان طرفدار داره چون اولین بار هم به احتمال بسیار زیاد مسلمین شیوعش دادند! میشه گفت ، مایع حیات اسلامیون!
    3
    19
    شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۶ - ۰۲:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۳
    رزم جو - لوس انجلس، ایالات متحده امریکا
    [::Nakamichi - لندن، انگلستان::]. شما تصورش رو بکن این کار رو یه فرده موسلمان کرده بود، 24 ساعت تمام وقت تو اخبار بود این خبر تو کل دنیا
    7
    13
    شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۳
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.