رییس ستاد ارتش اسرائیل: تضعیف نفوذ ایران از شکست دادن داعش مهمتر است

ژنرال گادی آیزنکوت، رییس ستاد ارتش اسرائیل رییس ستاد ارتش اسرائیل می‌گوید برای این کشور «تضعیف نفوذ ایران در منطقه‌ از شکست دادن داعش مهمتر است».
 
به گزارش روزنامه اسرائیلی «هاآرتص»، ژنرال گادی آیزنکوت این سخنان را روز چهارشنبه ۱۴ تیر در نشست کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اسرائیل بیان کرد.
 
آیزنکوت گفته است، «بیرون راندن ایران از منطقه باید در مرحله نخست با دور کردن ایران و هم‌پیمانانش از اطراف اسرائیل عملی شود، و این، یک چالش، و شاید مهم‌ترین چالش برای اسرائیل است».
 
به گفته وی، «گروه حزب‌الله، سوریه و ایران مهم‌ترین تهدیدها برای اسرائیل هستند».
 
رییس ستاد ارتش اسرائیل افزوده است، جلوگیری از ارتقای دقت زرادخانه موشکی و راکتی حزب‌الله «در صدر اولویت‌ها» برای اسرائیل قرار دارد.
 
در همین حال، ژنرال آیزنکوت مدعی شده که توانایی اطلاعاتی کشورش در رصد تحرکات حزب‌الله، با سپری شدن ۱۱ سال از آخرین جنگ اسرائیل و حزب‌الله، «بهتر از هر زمان دیگر» است.
 
دولتمردان و نظامیان اسرائیل در ماه‌های اخیر بارها گفته‌اند، تثبیت و دائمی شدن حضور نظامیان ایران و هم‌پیمانانش در منطقه، از جمله در مرز سوریه با اسرائیل را «تحمل نخواهند کرد».
 
وزیر دفاع اسرائیل در روزهای گذشته گفته بود، این کشور با «هوشیاری کامل» گزارش‌های احداث کارخانه زیرزمینی از سوی سپاه پاسداران، بر اساس «دانش ایرانی» برای حزب‌الله در لبنان را دنبال می‌کند.
 
آویگدور لیبرمن افزوده بود، کشورش «هر اقدام لازم» را در این زمینه انجام خواهد داد و «عمل می‌کند تا اینکه تنها حرف بزند».
 
رییس ستاد ارتش اسرائیل نیز در نشست روز چهارشنبه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی کنست در مورد «کارخانه» جنگ‌افزار ایرانی در لبنان گفته بود، این کارخانه محدود و کوچک است اما از سوی اسرائیل «به دقت رصد می‌شود».
 
همزمان، کاخ کرملین روز پنجشنبه از مکالمه تلفنی دیگری میان بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر اسرائیل با ولادیمیر پوتین رییس‌جمهوری روسیه در مورد سوریه خبر داد.
 
بر اساس گزارش کرملین، این گفت‌وگوی تلفنی به درخواست نتانیاهو انجام شده است.
 
روسیه از شهریور ۱۳۹۴ در سوریه فعالیت نظامی دارد، و در ۲۲ ماه گذشته، نخست‌وزیر اسرائیل بارها در مورد سوریه با آقای پوتین تلفنی یا رو در رو گفت‌وگو کرده است.
 
تازه‌ترین گفت‌وگوی تلفنی نتانیاهو – پوتین در حالی انجام شده که در دو هفته اخیر، در ادامه جنگ‌ داخلی میان ارتش سوریه با معارضین در بخش سوری جولان، خمپاره‌هایی به خاک اسرائیل اصابت کرد.
 
اسرائیل در واکنش به اصابت خمپاره‌های سرگردان به خاک خود از سوریه، دستکم در پنج مورد به مواضع و تجهیزاتی متعلق به ارتش سوریه در استان قنیطره و بخش سوری جولان حملات زمینی و هوایی کرد.
 
همچنین تازه‌ترین مذاکره تلفنی نتانیاهو- پوتین در مورد سوریه در حالی صورت گرفته که در روزهای گذشته دور پنجم مذاکرات در آستانه در قزاقستان در مورد سرنوشت سوریه برگزار شد.
 
وزیر دفاع اسرائیل در روزهای گذشته گفته بود، هر توافقی در مورد سوریه که متضمن طرد (بشار) اسد، ایران و حزب‌الله از سوریه نباشد، از دید اسرائیل «غیر قابل قبول» خواهد بود.
+18
رأی دهید
-45

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۳۵
    مرغ آمین - تهران، ایران

    دم خروس اسرائیل و امریکا در حمایت از داعش خیلی وقت است بیرون زده است .
    6
    36
    ‌پنجشنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    bozurgmehr - لندن، انگلستان

    اسرائیل با حمایت از تروریسم و تجیه طلبی در ایران تلاش میکنه ایران رو تضعیف کنه. اسرائیل حامی احزاب و گرهکهای تجزیه کرب پان کرد هست. گروهک تروریستی پژاک توسط آمریکایی ها و اسرائیلی ها آموزش داده میشن و وقتی سرباز وظبفه ایرانی میکشن به اقلیم کردستان فرار میکنن. خود اقلیم کردستان هم بعد از سرنگونی دیکتاتور عراق (ضدام حسین) با کمک آمریکا و اسرائیل ایجاد شد. اسرائیل در تقویت نظامی اقلیم کردستان خلی تلاش کرد. اسرائیل همچنین از تجزیه بلوچستان از ایران خیلی تلاش کرد و گروهک تروریستی جند الله رو سازماندهی کرد. اسرائیل در کنار عربستان از تجزیه طلبان اهواز هم حمایت میکنه. اسرائیل حتی دانسمندان هسته ای ایران رو ترور کرده. اسرائیل محور شرارت در منطقه است و سرنخه تروریسم و تجیزه طلبی در منظقه به اسرائیل ختم میشه. خدایا ما رو از شر اسرائیل راحت کن این چه بلایی بد بر سر ما نازل کردی ؟ لامصب اسرائیل خیلی شرور هست یه لحظه آروم نمیگیره.
    11
    33
    جمعه ۱۶ تیر ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    bozurgmehr - لندن، انگلستان

    داعش نتیجه سیاتهای آمریکا و اسرائیل است. داعش یک انشعاب از القاعدهِ عراق است. القاعده تحت تاثییر عقاید سید قطب است که از اخوان المسلمین بیرون زده و البته سازماندهی و حمایت مالی-نظامی از اخوانی ها و القاعده توسط آمریکا و اسرائیل بصورت پینهانی تنها با هدف مقابله با نفوذ شوروی بود. بزرگان اخوان المسلمین عضو لژهای فراماسونری انگلیس بودن مثله سید جمال الدین افغانی و سید قطب. پس نتیجه میگیرم اگر الان داعش و همه سازمانهای جهادی و رادیکال اسلامی وجود دارد نتیجه سیاتهای بلندپروازانه غرب هستن و ریشه در محافل ماسونی دارند. اگر ماسونهای غربگرا، اخوان المسلمین را ایجاد نمیکردن و اگر اسرائیل و آمریکا القاعده را سازماندهی نمیکردن. داعش نیز متولد نمیشد. پس این هیولای داعش فرزند حـ... امریکا است که الان پاچه خود امریکا رو هم گاز گرفته
    8
    31
    جمعه ۱۶ تیر ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    bozurgmehr - لندن، انگلستان
    سایت farda.us افشاگری کرده که اسرائیل یکی از بزرگ ترین حامیان تروریسم و تجزیه طلبی در کشورهای ایران، عراق، سوریه است. برید به انگلیسی یا فارسی در گوگل جستجو کنید تا بفهمید اسرائیل برای تضعیف ایران رفت گروهک جند الله رو سازماندی کرد و به جان سربازهای مرزبان ایران انداخت. خودتون تحقیق کنید ببینید چقدر اسرائیل شرارت کرده و برای تضعیف ایران دانشمندان ما رو ترور کرد یا خواستار جدایی کردستان از ایران است. ما میهن پرستان راستین(پان ایرانیست) راهمان از غرب پرستان و نوکران اسرائیل جداست و البته شرق زده و عرب پست هم نمیشیم فقط خوساتار دفاع از مرزهای ایران بزرگ هستیم . زنده باد ایران بزرگ مرگ بر هر کی ضد منابع ملی ماست
    8
    25
    جمعه ۱۶ تیر ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    bozurgmehr - لندن، انگلستان
    اسرائیل با حمایت از تروریسم و تجیه طلبی در ایران تلاش میکنه ایران رو تضعیف کنه. بر اساس افشاگری های farda.us اسرائیل حامی احزاب و گرهکهای تجزیه طلب پان کرد هست. گروهک تروریستی پژاک توسط آمریکایی ها و اسرائیلی ها آموزش داده میشن و وقتی سرباز وظبفه ایرانی میکشن به اقلیم کردستان فرار میکنن. خود اقلیم کردستان هم بعد از سرنگونی دیکتاتور عراق (ضدام حسین) با کمک آمریکا و اسرائیل ایجاد شد. اسرائیل در تقویت نظامی اقلیم کردستان خلی تلاش کرد. اسرائیل همچنین از تجزیه بلوچستان از ایران خیلی تلاش کرد و گروهک تروریستی جند الله رو سازماندهی کرد. اسرائیل در کنار عربستان از تجزیه طلبان اهواز هم حمایت میکنه. اسرائیل حتی دانسمندان هسته ای ایران رو ترور کرده. اسرائیل محور شرارت در منطقه است و سرنخه تروریسم و تجیزه طلبی در منظقه به اسرائیل ختم میشه. خدایا ما رو از شر اسرائیل راحت کن این چه بلایی بد بر سر ما نازل کردی ؟ لامصب اسرائیل خیلی شرور هست یه لحظه آروم نمیگیره.
    4
    17
    جمعه ۱۶ تیر ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۸
    آلونا ازنامنسکایا - مسکو، روسیه

    ایران باهوشه دیگه کاریش نمیشه کرد ایران از همان ابتدای جنگ و حمایت همه جانبه آمریکا و غرب از صدام دیوانه این را به خوبی فهمید که حمله آمریکا به ایران در آینده اجتناب ناپذیره و تنها چیزی که میتونه جلوی این حمله را بگیره اینه که لب مرز اسرائیل نیرویی تشکیل بشه تا آنجا را تهدید کنه چون اسرائیل ایالت پنجاه و یکم آمریکاست و آمریکا کاری نمی کنه که امنیت آنجا بخطر بیفته و همین حزب الله لبنان عاملی بوده که آمریکا نتواند به ایران حمله کند و حالا هم در کنار مرز سوریه و اسرائیل هم ایران داره یک نیروی تهدید کننده دیگه بوجود میاره و این آمریکاییها و اسرائیلی ها وحشت زده کرده و دست به دامن پوتین شدند
    6
    28
    جمعه ۱۶ تیر ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    bozurgmehr - لندن، انگلستان

    سایت ویکی لیکس نیز اسنادی منتشر کرد که فاش میکند استراتژی اسرائیل برای نفوذ در منطقه و تضعیف کشورهای منتقدش. حمایت از تجزیه طلهای پان کرد است تا با تفرقه افکنی میان مردم منطقه حکومت کنه. اسرائیل ای که طمع زمین داره و الان قسمتی از خاک سوریه را اشغال کرده اگر سرجاش نشانده نشه هوس میکنه ایران رو هم مالک بشه. هرچند که الان بیشتر تلاش میکنه کشوری بزگ مثله ایران رو تجزیه کنه و یا یا تروریسم کشور عزیزمان را نا امن کنه
    3
    24
    جمعه ۱۶ تیر ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    bozurgmehr - لندن، انگلستان

    برای ما داعش و اسرائیل هر دو دشمن هستن . داعش که زودتر نابود میشه و دلیل شرور بودن اسرائیل رو هم میتونید در نت پیدا کنید. من کاری ندارم فلسطینی و اسرائیلی دارن تو سر و کله هم میزنن . ولی میدونم اسرائیل دشمن منافع ملی ماست. حکومتهای ایران میان و میرن و این ایرانه باقی خواهد ماند. مخالفت با رزیم جای خود داره ولی ضدیت با رژیم نباید باعث بشه اسرائیل پرست بشیم و با سیاتهای تجزیه طلبانه اسرائیل همسو بشیم
    5
    25
    جمعه ۱۶ تیر ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    bozurgmehr - لندن، انگلستان
    جالبه سیات اسرائیل برای تضعیف ایران حمایت از همه تجیزه طلبان در گوشه گوشه ایران است بخصوص جدا کردن کردستان از ایران. بعد یع عده خائن بخصوص ایرانیان درون اسرائیل صداشون در نمیاد و شاید در حالت مستی بگن چو ایران نباشد تن من مباد. اما دقت کردین کوچکترین انتقادی به دولت اسرائیل نمیکنن. ادم هرجای دنیا باشه باید قلیش برای ایران بتپه و حافظ منافه مردم خودش باشه نه منافع اسرائیل و غرب!!! چقد ادم میخواد پست و حقیر و بی هویت باشه که بفهمه اسرائیل خوساتار تجزیه اسران هست اما اسرائیل پرست باشه
    6
    22
    جمعه ۱۶ تیر ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    bozurgmehr - لندن، انگلستان
    این ننگ ابدی بر پیشانی خائنین خواهد ماند و شرمشان باد که دریچه قلبشان را به روی عربستان اسرائیل و آمریکا باز میکنن اما ایران را به قلب خود راه نمیدن. چقد ادم میخواد پست و حقیر و بی هویت باشه که بفهمه اسرائیل خواهان تجزیه ایران هست اما اسرائیل پرست باشه. فقط کافیه به انگلیسی جستجو کنید که یفهمید گروهک تروریستی جند الله و پژاک از حمایت آمریکا و اسرائیل برخوردار هستن و یا عربستان خواستار جدا کردن اهواز است. کمی رگ گردنتون بیرون بزنه اگر هنوز رگی مانده بیدارش کنید اون وجدان به خواب رفته رو. تا کی میخواید از اسرائیل و غرب آویزون باشید؟ خائنین به سرزمین مادری، شرمتان باد
    7
    17
    جمعه ۱۶ تیر ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    bozurgmehr - لندن، انگلستان
    جدا کردن کردستان از ایران جز سیاتهای کثیف اسرائیل است و ما میهن پرستان راستین (پان ایرانیست) مدافع مرزهای ایران هستیم. بعد یه عده خائن بخصوص ایرانیان درون اسرائیل صداشون در نمیاد و شاید در حالت مستی بگن چو ایران نباشد تن من مباد. اما دقت کردین کوچکترین انتقادی به دولت اسرائیل نمیکنن. ادم هرجای دنیا باشه باید قلبش برای ایران بتپه و حافظ منافع مردم خودش باشه نه منافع اسرائیل و غرب!!!
    6
    22
    جمعه ۱۶ تیر ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۶۳
    برجعلی - کلن، آلمان
    از اینگه جمهوری اسلامی داره تو منطقه منافع خودش رو پیش میبره و از هیچ کاری کوتاهی نمیکنه، بحثی نیست اما خدا وکیلی این اسراییل هم زور میگه. جدیدا میخوان ثابت کنن که کرد ها ریشه اسراییلی دارن و همش موش میدوونن تو منطقه اما وقتی دیگران همون کار رو میکنن زورشون داره. چند سال پیش هم به سری از سیاهپوستان افریقایی رو به عنوان یهودی قالب کردن. هدفشون مثل ایران نفوذ در مناطق مختلفه.
    1
    8
    جمعه ۱۶ تیر ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    bozurgmehr - لندن، انگلستان
    اسرائیل با حمایت از تروریسم و تجیه طلبی در ایران تلاش میکنه ایران رو تضعیف کنه. اسرائیل حامی احزاب و گرهکهای تجزیه طلب "پان کردیسم" هست. گروهک تروریستی "پژاک" توسط آمریکایی ها و اسرائیلی ها آموزش داده میشن و وقتی سرباز وظیفه ایرانی رو میکشن به اقلیم کردستان فرار میکنن. خود اقلیم کردستان هم بعد از سرنگونی دیکتاتور عراق (صدام حسین) با کمک آمریکا و اسرائیل ایجاد شد. اسرائیل در تقویت نظامی اقلیم کردستان خیلی تلاش کرد. اسرائیل همچنین از تجزیه بلوچستان از ایران خیلی تلاش کرد و گروهک تروریستی "جند الله" رو سازماندهی کرد. اسرائیل در کنار عربستان از تجزیه طلبان اهواز هم حمایت میکنه. اسرائیل حتی دانشمندان هسته ای ایران رو ترور کرده. اسرائیل محور شرارت در منطقه است و سرنخه تروریسم و تجیزه طلبی در منظقه به اسرائیل ختم میشه. خدایا ما رو از شر اسرائیل راحت کن این چه بلایی بود بر سر ما نازل کردی ؟ لامصب اسرائیل خیلی شرور هست یه لحظه آروم نمیگیره.
    2
    7
    جمعه ۱۶ تیر ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    bozurgmehr - لندن، انگلستان
    داعش نتیجه سیاست های آمریکا و اسرائیل است. داعش (دولت اسلامی عراق و شام) یک انشعاب از "القاعدهِ عراق" است. القاعده تحت تاثییر عقاید "سید قطب" است که از اخوان المسلمین بیرون زده و البته سازماندهی و حمایت مالی-نظامی از اخوانی ها و القاعده توسط آمریکا و اسرائیل بصورت پینهانی تنها با هدف مقابله با نفوذ شوروی بود. بزرگان اخوان المسلمین عضو لژهای فراماسونری انگلیس بودن مثله "سید جمال الدین افغانی" و "سید قطب". پس نتیجه میگیرم اگر الان داعش و همه سازمانهای جهادی و رادیکال اسلامی وجود دارد نتیجه سیاستهای بلندپروازانه غرب هستن و ریشه در محافل ماسونی دارند. اگر ماسونهای غربگرا، اخوان المسلمین را ایجاد نمیکردن و اگر اسرائیل و آمریکا القاعده را سازماندهی نمیکردن. داعش نیز متولد نمیشد. پس این هیولای داعش فرزند ح.رامزاده امریکا است که الان پاچه خود امریکا و اسرائیل رو هم گاز گرفته
    2
    7
    جمعه ۱۶ تیر ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    bozurgmehr - لندن، انگلستان
    سایت farda. us افشاگری کرده که اسرائیل یکی از بزرگ ترین حامیان تروریسم و تجزیه طلبی در کشورهای ایران، عراق، سوریه است. برید به انگلیسی یا فارسی در گوگل جستجو کنید تا بفهمید اسرائیل برای تضعیف ایران رفت گروهک "جند الله" رو سازماندهی کرد و به جان سربازهای مرزبان ایران انداخت. خودتون تحقیق کنید ببینید چقدر اسرائیل شرارت کرده و برای تضعیف ایران؛ دانشمندان ما رو ترور کرد یا خواسدار جدایی کردستان از ایران است. ما میهن پرستان راستین(پان ایرانیست) راهمان از غرب پرستان و نوکران اسرائیل جداست و البته شرق زده و عرب پست هم نمیشیم فقط خوسادار دفاع از مرزهای ایران بزرگ هستیم . زنده باد ایران بزرگ - مرگ بر هر کی ضد امنیت ملی ماست
    2
    7
    جمعه ۱۶ تیر ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    bozurgmehr - لندن، انگلستان
    اسرائیل با حمایت از تروریسم و تجیه طلبی در ایران تلاش میکنه ایران رو تضعیف کنه. بر اساس افشاگری های farda .us اسرائیل حامی احزاب و گرهکهای تجزیه طلب و تروریست هست. گروهک تروریستی پژاک توسط آمریکایی ها و اسرائیلی ها آموزش داده میشن و وقتی سرباز وظیفه ایرانی میکشن به اقلیم کردستان فرار میکنن. خود اقلیم کردستان هم بعد از سرنگونی دیکتاتور عراق (صدام حسین) با کمک آمریکا و اسرائیل ایجاد شد. اسرائیل در تقویت نظامی اقلیم کردستان خیلی تلاش کرد. اسرائیل همچنین از تجزیه بلوچستان از ایران خیلی تلاش کرد و گروهک تروریستی جند الله رو سازماندهی کرد. اسرائیل در کنار عربستان از تجزیه طلبان اهواز هم حمایت میکنه. اسرائیل حتی دانشمندان هسته ای ایران رو ترور کرده. اسرائیل محور شرارت در منطقه است و سرنخه تروریسم و تجزیه طلبی در منظقه به اسرائیل ختم میشه. خدایا ما رو از شر اسرائیل راحت کن این چه بلایی بود بر سر ما نازل کردی ؟ لامصب اسرائیل خیلی شرور هست یه لحظه آروم نمیگیره.
    2
    7
    جمعه ۱۶ تیر ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    bozurgmehr - لندن، انگلستان
    سایت ویکی لیکس نیز اسنادی منتشر کرد که فاش میکند استراتژی اسرائیل برای نفوذ در منطقه و تضعیف کشورهای منتقدش. حمایت از تجزیه طلهای پان کرد است تا با تفرقه افکنی میان مردم منطقه حکومت کنه. اسرائیل ای که طمع زمین داره و الان قسمتی از خاک سوریه را اشغال کرده اگر سرجاش نشانده نشه هوس میکنه ایران رو هم مالک بشه. هرچند که الان بیشتر تلاش میکنه کشوری بزگ مثله ایران رو تجزیه کنه و یا با تروریسم کشور عزیزمان را نا امن کنه
    2
    7
    جمعه ۱۶ تیر ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    bozurgmehr - لندن، انگلستان
    برای ما داعش و اسرائیل هر دو دشمن هستن . داعش که زودتر نابود میشه و دلیل شرور بودن اسرائیل رو هم میتونید در نت پیدا کنید. من کاری ندارم فلسطینی و اسرائیلی دارن تو سر و کله هم میزنن . ولی میدونم اسرائیل دشمن منافع ملی و امنیت ایرانیان است. حکومتهای ایران میان و میرن و این ایرانه باقی خواهد ماند. مخالفت با رژیم جای خود داره ولی ضدیت با رژیم نباید باعث بشه اسرائیل پرست بشیم و با سیاستهای تجزیه طلبانه اسرائیل همسو بشیم
    2
    6
    جمعه ۱۶ تیر ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    bozurgmehr - لندن، انگلستان
    جالبه سیاست اسرائیل برای تضعیف ایران حمایت از همه تجیزه طلبان در گوشه گوشه ایران است بخصوص جدا کردن کردستان از ایران. بعد یه عده خائن بخصوص ایرانیان درون اسرائیل صداشون در نمیاد و شاید در حالت مستی بگن چو ایران نباشد تن من مباد. اما دقت کردین کوچکترین انتقادی به دولت اسرائیل نمیکنن. ادم هرجای دنیا باشه باید قلیش برای ایران بتپه و حافظ منافه مردم خودش باشه نه منافع اسرائیل و غرب!!! چقد ادم میخواد پست و حقیر و بی هویت باشه که بفهمه اسرائیل خوسادار تجزیه ایران هست اما اسرائیل پرست باشه
    2
    6
    جمعه ۱۶ تیر ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    bozurgmehr - لندن، انگلستان
    این ننگ ابدی بر پیشانی خائنین خواهد ماند و شرمشان باد که دریچه قلبشان را به روی عربستان اسرائیل و آمریکا باز میکنن اما ایران را به قلب خود راه نمیدن. چقد ادم میخواد پست و حقیر و بی هویت باشه که بفهمه اسرائیل خواهان تجزیه ایران هست اما اسرائیل پرست باشه. فقط کافیه به انگلیسی جستجو کنید که بفهمید گروهک تروریستی جند الله و پژاک از حمایت آمریکا و اسرائیل برخوردار هستن و یا عربستان خواستار جدا کردن اهواز است. کمی رگ گردنتون بیرون بزنه اگر هنوز رگی مانده بیدارش کنید اون وجدان به خواب رفته رو. تا کی میخواید از اسرائیل و غرب آویزون باشید؟ خائنین به سرزمین مادری، شرمتان باد
    2
    4
    جمعه ۱۶ تیر ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    bozurgmehr - لندن، انگلستان
    فقط کافیه به انگلیسی جستجو کنید که بفهمید گروهک تروریستی جند الله و پژاک از حمایت آمریکا و اسرائیل برخوردار هستن و یا عربستان خواستار جدا کردن اهواز است. کمی رگ گردنتون بیرون بزنه اگر هنوز رگی مانده - بیدارش کنید اون وجدان به خواب رفته رو. تا کی میخواید از اسرائیل و غرب آویزون باشید؟ خائنین به سرزمین مادری، شرمتان باد
    2
    6
    جمعه ۱۶ تیر ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    bozurgmehr - لندن، انگلستان
    جدا کردن کردستان از ایران جز سیاتهای کثیف اسرائیل است و ما میهن پرستان راستین (پان ایرانیست) مدافع مرزهای ایران هستیم. بعد یه عده خائن بخصوص ایرانیان درون اسرائیل صداشون در نمیاد و شاید در حالت مستی بگن چو ایران نباشد تن من مباد. اما دقت کردین کوچکترین انتقادی به دولت اسرائیل نمیکنن. ادم هرجای دنیا باشه باید قلبش برای ایران بتپه و حافظ منافع مردم خودش باشه نه منافع اسرائیل و غرب!!!
    1
    6
    جمعه ۱۶ تیر ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    bozurgmehr - لندن، انگلستان
    شما عاشقان سینه چاک اسرائیل و .....شده گان از غرب چرا رگ غیرتتون برای ایران نیمزنه؟ فقط بلدین تو حالت مستی بگید چو ایران نباشد تن من مباد؟ میفهمید اسرائیل و غرب نقشه تجزیه ایران رو کشیدن ولی سکوت میکنید و این یعنی میهن پرست نستید و در جبهه خائنین قرار گرفتین. به ندای وجدانتان گوش کنید و با تجزیه طلبان مخالفت کنید
    1
    7
    جمعه ۱۶ تیر ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۴
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۷
    لشگر ششم ورماخت - هامبورگ، آلمان
    اسرائیل خودش غده ی سرطانیه و نباید نابود بشه فقط و فقط باید منزوی و خوار و تحقیر و ضلیل بشه .... اسرائیل خودش حامی و آفریننده ی داعشه .
    1
    8
    جمعه ۱۶ تیر ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.