مرگ مامور پلیس در اشتباه بزرگ ملی پوش فوتسال زنان ایران

خبر ورزشی نوشت: رانندگی مستانه ملی پوش فوتسال زنان ایران یک مامور پلیس را به کام مرگ فرو برد.
 
یک ملی‌پوش فوتسال بانوان در حالتی نامتعادل و در حالی که منابع غیررسمی می‌گویند غلظت الکل خونش بالای 40 درصد بوده، با یک مأمور جوان نیروی انتظامی که عابر پیاده محسوب می‌شده، تصادف کرده و در پی این تصادف منجر به قتل، از سوی نیروهای انتظامی بازداشت شده است. 
 
خبر این سانحه دلخراش را به شکل داستان در شماره روز گذشته خود منتشر کرد، ناگهان تمامی سایت‌ها و رسانه‌های مجازی پر شد از بازنشر خبر اختصاصی خبرورزشی و تیتر «بازیکن تیم ملی به قتل متهم شد» که روی جلد خبرورزشی دیروز به چشم می‌خورد، بیشترین بازدید را در فضای مجازی داشت.دیروز بسیاری از مخاطبان روزنامه و اهالی ورزش خواهان ارائه جزئیات بیشتر از سوی خبرورزشی بودند که واقعاً این کار در توان ما نیست و ترجیح می‌دهیم تا زمان صدور مجوز از سوی مراجع قضایی، نام ملی‌پوش فوتسال بانوان نزد ما امانت بماند.
 
فقط در تکمیل گزارش اختصاصی دیروز همین اندازه بدانید که نام مأمور جوان که شب نیمه شعبان آسمانی شد، امید زارع‌زاده است. مرحوم زارع‌زاده یزدی بود و خانواده‌اش در یزد سکونت دارند. برابر با شنیده‌های ما، بعد از این سانحه دلخراش، بارها عموی ملی‌پوش متهم به قتل که فعلاً با وثیقه سنگین آزاد است و به زودی باید در دادگاه حاضر شود، با خانواده مقتول تماس گرفته و از آنها خواسته رضایت بدهند اما خانواده مقتول از این کار خودداری کرده و گفته‌اند به نیروی انتظامی وکالت داده‌اند پیگیر این پرونده باشد.
 
یکی از نزدیکان این خانواده که در همسایگی آنها زندگی می‌کند و نویسنده و روایتگر این داستان واقعی برای خبرورزشی بود، با تأیید این خبر گفت: «خانواده مقتول قصد رضایت ندارد و در عین حال نیروی انتظامی پیگیر ماجرای تصادف و قتل مأمور جوان خودش است.»
+37
رأی دهید
-2

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۴۲
    Dr.Alex - واشینگتون، ایالات متحده امریکا

    یه حـ... مزدور جمهوری داعشی کمتر!
    100
    10
    ‌پنجشنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    bozurgmehr - لندن، انگلستان
    در همین برتانیا مصرف نوشیدنی های الکلی باعث حوادث هولناکی میشه. پلیس و قانون حسابی افرادی که الکل خوردن و رانندگی میکنن رو مجازات میکنه. ایران هم به شیوه خودش مجازات میکنه. فقط سرطمینی مثله انگلیس اماکنی مخصوص نوشیدنی های الکلی در نظر گرفته و در اماکن عمومی نوردن نوسیدنی ممنوع است حتی آبجو هم نباید خورد.
    8
    24
    ‌پنجشنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    bozurgmehr - لندن، انگلستان

    خوردن نوشیدنی الکلی باید آزاد بشه ولی حقیقت ایران امروز اینکه بیشتر دختر پسرا حدشون رو نمیدونن و باعث آبرو ریزی خودشون میشن. کسی که داخل خونش یا محافل خصوصی میخره باید بدونه که حق نداره رانندگی کنه. متاسفم که یک جوان قربانی جهالت جوانی دیگر شد. چقد راحت به هم آسیب میزنن
    9
    39
    ‌پنجشنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۴۲
    paksan - ایران، ایران
    این خبر کاملا دستکاری شده هستش و مشخصه توسط بخش حقوقی نیروی انتظامی نوشته شده. توجه کنید طرف تصادف کرده چطوری غلظت الکل خونش رو در‌آوردن؟ حتی تو پاسگاهها هم دستگاهی وجود نداره برای الکل ولی اینا سریع برچسب مست بودن راننده رو مطرح کردن چون اینطوری میتونند طرف رو متهم به قتل عمد بکنند. در هرصورت اتفاق هستش و تصادف اتفاق میافته ولی بخش حقوقی نیروی انتظامی یکی از فاسدترین بخشهای نیروی انتظامی هستش و شک نکنید این وکلالت گرفتن از خانواده طرف بدون رشوه و زدوبند نخواهد بود . نیروی انتظامی حتی روی پزشکی قانونی هم نفوذ داره و امیدوارم هر چیزی که حقیقته برملا بشه و حق به حقدار برسه .
    13
    28
    ‌پنجشنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۵
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    bozurgmehr - لندن، انگلستان

    [::Dr.Alex - واشینگتون، ایالات متحده امریکا::]. عمویی حالت خوش نی؟ نکنه چیزی نوشیدی؟ ایران هر حکومتی داشته باشه به مامور نیاز داره حالا این مامور میتونه پلیس شهری باشه یا پلیس امنیت کشور یا عضو ارتش باشه. خلاصه یکم فکر کن بعد جوون مردم رو قضاوت کن!. ای بدم میاد از اینایی که همه چیرو سیاه و سفید میبینن!. خب ماموره که ماموره یه برادر ارتشی هم در خدمت نظامه ولی در اصل داره از مرزهای مملکت پاسداری میکنه.
    9
    42
    ‌پنجشنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۹
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۹
    piuma - تهران، ایران
    [::paksan - ایران، ایران::]. در مورد چیزی ک اطلاع نداری اظهار نظر نکن. اگه کلانتری دستگاه تست الکل نداشته باشه زنگ میزنن از راهنمایی و رانندگی همون شهر میارن
    0
    4
    جمعه ۱۶ تیر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.