رسوایی جدید مارادونا: تلاش برای تعرض به یک خبرنگار زن

نفر سمت راست اکاترینا نادولسکایا استدیه گو مارادونا باز هم جنجال آفرید. او در سفر اخیر خود به روسیه قصد تعرض به یک خبرنگار را داشته است.
 
به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از besoccer، دیه گو مارادونا چهره سرشناس فوتبال آرژانتین یکی از مهمانان ویژه جام کنفدراسیون ها بود.
 
اکنون خبری بسیار جنجالی درباره مارادونا به گوش می رسد که برگ سیاه دیگری به همه رسوایی های سال های اخیر او اضافه می کند. او متهم است که می خواسته به یک خبرنگار روسی تعرض جنسی کند.
 
این قربانی تعرض جنسی مارادونا "اکاترینا نادولسکایا" نام دارد و مدعی شده زمانی که پس از فینال جام کنفدراسیون ها که بین آلمان و شیلی برگزار شد قصد داشته با مارادونا مصاحبه کند با تلاش وی مبنی بر تعرض جنسی به خودش روبرو می شود.
 
سایت Globo نیز خبر می دهد این خبرنگار روسی زمانی که با تلاش تعرض جنسی مارادونا روبرو شد به سرعت با پلیس تماس گرفت. او در حالی که از سوی سه افسر پلیس همراهی می شد هتل محل اقامت مارادونا را ترک کرد.
 
مارادونا این زن خبرنگار را به اتاقش جهت مصاحبه دعوت کرده بود. زمانی که مصاحبه شروع می شود مارادونا تلاش می کند به این زن تعرض کند اما او به سرعت اتاق را ترک می کند و با پلیس تماس می گیرد.
 
مارادونا که کوهی از رسوایی های اخلاقی از مصرف مواد مخدر گرفته تا تیراندازی به سمت خبرنگاران در کارنامه خود دارد مدعی است که این خبرنگار زن برای جلب توجه و کسب شهرت این کار را کرده است.
+14
رأی دهید
-27

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۱۰۷
    Nakamichi - لندن، انگلستان

    فکر نکنم.احتمال زیادتر اینه زنه بخاطر شهرت مارادونا این ادعا رو کرده تا پولی بگیره. :
    14
    59
    ‌سه شنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۶
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۳۷
    Persian-turk - استکهلم، سوئد

    تعرض کجا بود. احتمالا اختلاف فرهنگی‌ بوده ;) ;)
    3
    46
    ‌سه شنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    bozurgmehr - لندن، انگلستان
    این گزارش جهتدار و متعصبانه نوشته شده. ایشون روسایی جنسی نداشتن و هر چی رسوایی جنسی هست یا در کاخ سفیده یا در میان سیاستمداران عرب و غربی. این خبرنگار روس میخواسته اسمش و چهرش مطره بشه و دروغ گفته مثله خبرنگار مشهور سی ان ان که تهدید کرد سر ترامپ رو میبره و مشهور شد یا خبرنگار اسپانیایی که که ادعا کرد وزیر کشور بهش تجاوز کرده و بعد مشخص شد هدفش کسب شهرته. دیگه نمیشه به مدیا اعتماد کرد وقتی یا یکی لج باشن تلاش میکنن تخریبش کنن.
    2
    15
    ‌چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۶ - ۰۲:۳۸
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    oghab - هلسینکی، فنلاند
    این بنده خدا مارادونا حال نداره باده معده دربده ...تعرض...خبرنگار میخواست شهرت کسب کنه ..اونهم روس
    0
    5
    ‌چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.