شبکه روسی برای همجنس‌گرایان بلیت یک‌طرفه هواپیما می‌خرد

آندری آفاناسییو، مجری تلویزیون تزارگراد گفته پیشنهادشان جدی است یک کانال تلویزیونی مذهبی روسیه گفتهآماده است برای همجنسگرایانی که قصد مهاجرت دارند، بلیت یک‌طرفه بخرد.
 
ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی پخش شده که در آن تلویزیون تزارگراد از افراد همجنسگرا دعوت کرده تا برای بلیت یک طرفه هواپیما به مقصد خارج از روسیه، رقابت کنند.
 
آندری آفاناسییو، مجری این تلویزیون، گفت: "اخیرا، کالیفرنیا که اتفاقا آزادترین ایالت آمریکا است، به گمراهان روسیه در دریافت گرین کارت پیشنهاد کمک کرده است."
 
این شبکه تلویزیونی برای نام بردن از دگرباشان از کلمات "توهین آمیز" استفاده می‌کند.
 
او افزوده است: "کارمندان تزارگراد از این ابتکار حمایت می‌کنند. علاوه بر این، ما آماده‌ایم تا برای هر کسی که قصد مهاجرت دائم دارد و می تواند برای تایید همجنس‌گرایی یا داشتن سایر انحرافات گواهینامه پزشکی ارائه کند، بلیت یک طرفه بخریم."
 
"ما واقعا می خواهیم شما به آنجا بروید، جایی که می توانید به صورت آشکارا تسلیم گناهان خود شوید."
 
این شبکه مذهبی تاکید کرده است که هدفش آزار بینندگان نیست بلکه "می‌خواهد کار نیک بکند".
 
تزارگراد یک شبکه ماهواره‌ای است که برای ارتقای ارزش‌های ارتدوکس مسیحی تاسیس شده است.
 
معنی اسم آن قسطنطنیه است که تا حدی نشانه دیدگاه‌های مذهبی و سیاسی آن است. این کانال مدعی است که حدود یک چهارم جمعیت روسیه مخاطبانش هستند.
 
بنیانگذار آن، کنستانتین مالوفیف تاجر مشهوری است که از ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوی روسیه حمایت می کند. او می‌گوید دیدگاه های وی شبیه شبکه فاکس نیوز آمریکا است.
 
تزارگراد اکثرا از کشورهای غربی به دلیل "بی‌اخلاقی" انتقاد می کند.
این کانال از همجنس‌گرایان خواسته تا آمریکا را به عنوان مقصد زندگی در نظر بگیرند شمار اندکی به این پیشنهاد تزارگراد علاقه نشان داده‌اند، هرچند مشخص نیست تا چه حد جدی هستند.
 
یکی پرسیده است "به نظر می آید این بلیت برد من برای رها شدن از این کشور در حال غرق شدن است. چه مدارکی باید بدهم؟"
 
بسیاری هم به این ویدئو با خشم پاسخ داده‌اند و گفته‌اند دیگر این شبکه را نگاه نمی‌کنند.
 
با این وجود چند نفر هم موافق بوده اند: "من از تزارگراد حمایت می کنم. اجازه دهید همجنسگرایان به ایالات متحده آمریکا بروند. ما ارزش های خودمان را در روسیه داریم، ارزش های کلیسای ارتدکس، ارزش های الهی."
 
تعصبات ضد همجنسگرایی در روسیه رواج دارد، جایی که رهبران سیاسی همجنس گرا بودن را نشانه ای از فساد اخلاقی می‌دانند و کشورهای دیگر را به خاطر برابری حقوق دگرباشان نکوهش می‌کنند.
+32
رأی دهید
-7

  • قدیمی ترین ها
  • جدیدترین ها
  • بهترین ها
  • بدترین ها
  • دیدگاه خوانندگان
    ۳۴
    هانی‌ - اسلو، نروژ
    . دوستان: به حمسایه حای روس باید گفت ایا بحتر نبود وجود همجنس گرا و غیره رو انکار میکردید تا این حمه حزینه بلیت متحمل نشوید؟ البته ما توی ایران از اینگونه مشکلات نداریم وإ حیانن اگه تک و توکی حم پیدا بشه دولتمردان اسلامی برایشون بلیط یه طرفه به امریکا نمیگیرن چون رابته درستی با این کشور ندارن و فقت با حزینه ی چند متر تَناب که حکم بلیت یک تَرفه رو داره حمگی دگر باش حا رو به اون دنیا که خود اخوندا از ان بیزار حستند میفرستن٬البته به برکت انقلاب ما ایرونی حا شحر وند افتخاری اون دنیا شده ایم که احتیاج به وقت گرفتن ویزا و پُر کردن حیچ فرمی را حم نداریم. در پایان بنده دست تک تک دگر باشحا را میبوسم و برایشون ارزوی موفقت میکنم.شما اَزیزان هم شاد و کامروا باشید.
    4
    8
    دوشنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۶ - ۰۵:۲۷
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    ۵۴
    oghab - هلسینکی، فنلاند
    والله خوب گفته ..برید به جایی که راحت باشید .
    1
    2
    دوشنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۲
    پاسخ شما چیست؟
    0%
    ارسال پاسخ
    نظر شما چیست؟
    جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.